همکاری تویوتا و مایکروسافت

همکاری تویوتا و مایکروسافت در توسعه ارتباط خودرو‌ها

همکاری تویوتا و مایکروسافت به‌عنوان دو شرکت پیشرو در تکنولوژی، برای سرعت بخشیدن به تحقیقات بر روی ارتباط خودروها می‌تواند مفید باشد.؛ در واقع این تویوتا است که برای توسعه پروژه «ارتباط تویوتا» دست به دامان پلتفرم ویژه مایکروسافت شده است. برای جزئیات بیش‌تر با گجت نیوز همراه شوید.

همان‌طور که در فوق اشاره شد، شرکت اتومبیل‌سازی تویوتا برای گسترش تحقیقات و توسعه ارتباط میان خودروها پروژه مشترکی را با مایکروسافت آغاز می‌کند. به این همکاری دوطرفه با عنوان ارتباط تویوتا پرداخته می‌شود و مایکروسافت طی این سرمایه‌گذاری اشتراکی، پلتفرم محاسبات ابری آژور (Azure) خود را برای توبوتا به ارمغان خواهد آورد.

تویوتا این حرکت را دلیل بر تحکیم تلاش‌هایش در مدیریت داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها عنوان کرده است. این همکاری همه‌چیز را از سرویس تلماتیک پشتیبانی خواهد کرد. این سرویس عادات و ترجیحات راننده را می‌آموزد و مدل بیمه قیمتی با استفاده از الگوهای رانندگی را پشتیبانی می‌کند. همچنین هدف این همکاری ایجاد یک شبکه میان خودروهای تویوتا است تا  اطلاعت در مورد ترافیک و شرایط جاده به اشتراک گذاشته شود.

همکاری تویوتا و مایکروسافت در راستای پیشبرد اهداف مشترک

پروژه‌ی ارتباط تویوتا در شهر پلانو (Plano) تگزاس بنا ریخته خواهد شد. جایی که مقر جدید تویوتا در ایلات متحده را در خود جای داده است. همچنین این شهر مکان مناسبی برای همکاری مهندسان مایکروسافت و تویوتا است.  زک هیکزس (Zack Hicks) به عنوان مدیر ارشد اطلاعات تویوتا در آمریکا شمالی طی بیانه‌ای مرتبط اعلام کرد:

پروژه ارتباط تویوتا برای ارائه ارتباط میان خودروها به مشتریان ما کمک خواهد کرد تا از زیر فشار ظلم و ستم تکنولوژی بیرون آیند و از ثمره‌های فن‌آوری برای آسودگی بیش‌تر استفاده کنند. این کار زندگی را آسان‌تر خواهد کرد و ما را در بازگشت به انسانیت یاری خواهد رساند.

آن‌طور که تویوتا امروز اعلام کرد، همکاری تویوتا و مایکروسافت توسعه‌یافته است. در سال 2011، دو کمپانی یاد شده برای سیستم تلماتیک همکاری را آغاز کردند. البته تویوتا اولین شرکتی نیست از پلتفرم مایکروسافت آژور بهره برده، چراکه به‌تازگی شرکت نیسان نیز برای قدرت بخشیدن به سیستم‌های سرگرمی موجود در خودروهایش از این سیستم استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*