نگاه نزدیک به گوشی Meizu M3 Note

نگاه نزدیک به گوشی Meizu M3 Note

روز گذشته کمپانی میزو محصول جدید خود یعنی گوشی Meizu M3 Note را معرفی کرد. به‌تازگی عکس‌های جدیدی توسط یک وب‌سایت چینی منتشر شده که جزئیات بیشتری را از این گوشی به نمایش گذاشته است. با گجت نیوز همراه باشید.

6 آوریل روز مهمی برای میزو و هواوی بود. در این روز گوشی Meizu M3 Note توسط میزو و هواوی P9 و هواوی P9 پلاس نیز توسط هواوی به‌طور رسمی معرفی شدند. از طرفی میزو تأیید کرد که در روز 13 آوریل گوشی میزو PRO 6 را معرفی خواهد کرد. این کمپانی برای این مراسم دعوت‌نامه‌ها را ارسال کرده و روز گذشته مدیرعامل این کمپانی یک تصویر از این گوشی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

به‌تازگی یک وب‌سایت چینی فعال در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، عکس‌هایی از گوشی Meizu M3 Note منتشر کرده است. خالی از لطف نیست که به آنها نگاهی بیندازیم. اگر به این عکس‌ها بنگرید، خواهید دید که از همان زبان طراحی رایج در محصولات میزو در این گوشی استفاده شده است.

دکمه‌ی بازگشت mBack (نامی که میزو برای کلید بازگشت انتخاب کرده است) در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد و پشت‌گوشی نیز شباهت زیادی به گوشی‌های میزو MX5 و میزو PRO 5 دارد. گوشی میزو M3 Note در واقع نخستین گوشی از سری M Note است که به‌طور کامل از جنس فلز می‌باشد و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی باید از آن به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و رقابتی یاد کرد.

همان‌طور که در عکس‌های زیر خواهید دید، کلید Power و کلیدهای صدا در سمت راست گوشی قرار دارند و اسلات سیم‌کارت نیز در زیر آنها قرار دارد. یک نکته جالب در مورد این گوشی این می‌باشد که درصورتی‌که شما به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توانید از واحد دوم اسلات سیم‌کارت برای قرار دادن یک microSD استفاده کنید. در قسمت زیرین این گوشی علاوه بر USB نوع C، اسپیکرهای گوشی به زیبایی خودنمایی می‌کنند.

زبان طراحی گوشی میزو M3 Note شباهت زیادی با سایر محصولات این کمپانی دارد

میزو M3 Note دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع fullHD به همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی در قلب خود پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Helio P10 را جای داده و اندروید 5.1 با رابط کاربری Flyme UI بر روی این گوشی هوشمند به‌صورت از پیش نصب‌شده قرار دارد.

این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و در جلوی گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی جای داده شده است. همچنین بر روی دکمه‌ی Home این گوشی یک حسگر اثرانگشت قرار گرفته که میزو آن را mTouch 2.1 نامیده است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود و قیمت این گوشی هوشمند نیز در مدل‌های مختلف، 123 و 154 دلار می‌باشد.

گالری تصاویر گوشی Meizu M3 Note

دیدگاه خود را نسبت به این گوشی در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*