بازی Attack on Titan

بازی Attack on Titan به PC و Xbox One می‌آید

بازار انتشار عناوین ژاپنی برای مناطق غربی حسابی داغ بوده و هرروز شاهد انتشار عناوین بیشتری از ژاپن برای این منطقه هستیم. استودیو KOEI TECMO امروز با انتشار بیانیه‌ای رسماً انتشار بازی Attack on Titan در غرب را تأیید کرده و اعلام کرد این عنوان که قبلاً در انحصاری کنسول‌های سونی بود، در غرب برای رایانه‌های شخصی و اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

Attack on Titan عنوانی در سبک اکشن بوده و بر اساس انیمه معروفی به همین نام ساخته شده است. Attack on Titan ماجراهای اولین فصل این انیمه را به همراه سناریوهای جدید که شامل شخصیت‌های کلیدی این سری می‌شود، روایت می‌کند. Attack on Titan گیمر را در موقعیتی قرار می‌دهد که به‌طور منظم لحظات تکان‌دهنده، دلیرانه و هیجان‌انگیز را احساس کند.

داستان بازی حول سه شخصیت جوان می‌گذرد که از نابودی شهر خود که در حال حاضر توسط تیتان‌های آدم‌خوار و غول‌پیکر تصرف شده جان سالم به در برده‌اند و درنهایت قصد دارند به نیروهای شناسایی پیوسته تا بتوانند از بشریت در برابر این دشمن قدرتمند محافظت کنند.

درحالی‌که اطلاعات بیشتر در رابطه با داستان، محتوا و شخصیت‌های قابل بازی Attack on Titan طی هفته‌های آینده مشخص خواهد شد، استودیو KOEI TECMO اولین تصاویر نسخه مخصوص منطقه غرب این عنوان را منتشر کرده که شما را به مشاهده آن‌ها دعوت می‌کنیم.

گالری تصاویر بازی Attack on Titan

Attack on Titan در تاریخ 30 آگوست (مصادف با 9 شهریور) برای رایانه های شخصی و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*