گوشی هوشمند ارزان ال جی

ال‌جی قصد دارد چند گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید را در هند تولید کند

کمپانی ال‌جی قصد دارد تا ماه آینده پرچم‌دار خودش، LG G5 را روانه بازار هند کند. حال خبرها حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد چند گوشی هوشمند ارزان‌قیمت را نیز همراه با آن به بازار هند ارائه دهد که همگی در خود این کشور تولید خواهند شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ال‌جی سال جاری چندین گوشی هوشمند را عرضه کرد که مهم‌ترین آن‌ها ال‌جی جی 5 پرچم‌دار این غول کره‌ای است. این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شد و در حال حاضر نیز دو بازار کره جنوبی و ایالات متحده میزبان آن هستند. هرچند که خیلی زود این محصول به سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

از دیگر اسمارت فون‌هایی که ال‌جی در سال جاری آن‌ها را معرفی کرده می‌توان به مدل K4، K5، K7، K8، K10، Stylus 2، X Screen و X Cam اشاره کرد. اکثر این گوشی‌های هوشمند که طی دو مراسم CES و MWC معرفی شدند، گوشی‌های میان رده‌ای هستند.

اما در تازه‌ترین گزارشات آمده است که ال‌جی در حال راه‌اندازی خط تولید چندین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت که همگی مخصوص بازار هند طراحی شده‌اند است. مجله Bussiness Korea دراین‌باره می‌گوید که این تولیدکننده گوشی‌های هوشمند کره‌ای قصد دارد تا چند دستگاه جدید را که بر روی تمامی آنها عبارت Make in india (ساخته شده در هند) هک شده است در خود این کشور تولید کرده و سپس روانه بازار کند.

درحالی‌که ماه آینده شاهد عرضه ال‌جی G5 به بازار هند هستیم،  این کمپانی تا قبل از پایان ماه آینده چند مدل گوشی هوشمند ارزان‌قیمت خودش را نیز همراه آن روانه بازار خواهد کرد. البته با توجه به تجربه ال‌جی انتظار آن نمی‌رود که شاهد عرضه گوشی هوشمند ارزان‌قیمت بی‌کیفیتی از سوی این کمپانی باشیم و احتمالاً غول کرده‌ای تکنولوژی فکر هوشمندانه‌ای را در سر می‌پروراند.

lg-g4-with-amitabh-bachchan

کاملاً واضح است که بازار هند هدف بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است. اکثریت قریب به‌اتفاق جمعیت هند اسمارت فونی ندارند و این یک فرصت ایده آل برای کمپانی‌ها است تا بتوانند آن‌ها را صاحب گوشی با برند خود کنند. البته ال‌جی با بازار این کشور غریب نیست و تا به امروز بسیاری از گوشی‌های هوشمند خود را به این بازار عرضه کرده است؛ اما ارائه چندین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت با نشان ساخته شده در هند می‌تواند توجه بسیاری از مردم این سرزمین را به خود معطوف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*