دوربین سلفی اچ تی سی 10

آیا دوربین سلفی اچ تی سی 10 از OIS بهره می‌برد؟

بااینکه هنوز چند روزی به دوازدهم آوریل (بیست و چهارم فروردین) باقی‌مانده است تا شاهد رونمایی از پرچم‌دار بعدی اچ تی سی 10 باشیم، اما به‌تازگی اخباری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که گویا در دوربین سلفی اچ تی سی 10 از تکنولوژی OIS یا همان لرزش گیر نوری تصویر استفاده شده است.

یکی از مواردی که کمپانی تایوانی تبلیغات گسترده‌ای بر روی آن انجام داده است دوربین پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی اچ تی سی 10 (HTC 10) است که گویا تنها دوربین اصلی این موبایل نیست که دچار تغییرات شگرفی شده و دوربین سلفی اچ تی سی 10 نیز از تکنولوژی‌های قدرتمندی بهره خواهد برد.

پرچم‌داران قبلی کمپانی اچ تی سی با نقدهای شدید منتقد و طرفداران روبه‌رو شدند، مخصوصاً استفاده از تکنولوژی اولتراپیسکل که باعث می‌شد کیفیت تصاویر در نور کم بالا باشد اما مشکل اصلی در 4 مگاپیکسلی بودن دوربین سلفی بود که در صورت زوم کردن، تصویر ثبت‌شده کیفیت خود را از دست می‌داد.

علت تبلیغات گسترده‌ای که کمپانی HTC بر روی دوربین پرچم‌دار جدید خود دارد نیز همین است تا ذهن کاربران را ازآنچه که در مورد محصولات قدیمی این کمپانی نوشته‌شده دور کند.

تقریباً تمام پرچم‌داران دارای دوربین اصلی قدرتمند هستند اما داشتن یک دوربین سلفی که از تکنولوژی مانند OIS بهره ببرد می‌تواند یک برگ برنده برای اچ تی سی 10 باشد. به‌تازگی در یک حساب توییتر، تصاویری قرار داده شده که فردی با گوشی که حدس زده می‌شود HTC 10 باشد از خود تصاویر سلفی تهیه می‌کند. البته از این تصاویر قرار گرفته می‌توان به وجود فلش و لنزی با زاویه دید وسیع در جلوی گوشی پی برد.

جالب است بدانید که در صورت صحت داشتن این خبر باید اولین گوشی در جهان را نظاره کنیم که از تکنولوژی OIS در دوربین جلوی آن استفاده شده است.

تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی اچ تی سی 10

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا استفاده از تکنولوژی OIS در دوربین جلو را می‌پسندید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*