تعمیر ال‌جی جی 5

تعمیر ال‌جی جی 5 بسیار آسان است

موجی خروشان از گوشی‌های هوشمند به بازار جهانی موبایل سرازیر شده و شاهد پرچم‌داران مختلفی از سوی شرکت‌های همچون اپل، سامسونگ، ال‌جی و هواوی هستیم. iFixIt نیز در رابطه با این گوشی گفته است که نسبت به گلکسی اس 7 ، تعمیر ال‌جی جی 5 بسیار آسان‌‌ است.

LG G5 توانست در آزمایش‌های آی‌فیکس آیت (iFixit)، امتیاز فوق‌العاده‌ی 8 از 10 را کسب کند؛ این در حالی است که گلکسی اس 7 امتیازی برابر با 3 از 10 را از سوی همین آزمایش‌ها دریافت کرد. شایان‌ذکر است که آیفون 6 اس (iPhone 6S) نیز امتیاز 7 از 10 را گرفت و فعلاً تنها رقیب ال‌جی جی 5  به شمار می‌رود. مزایای طراحی ماژولار در چشم iFixIt فرورفته و باتری قابل جداسازی، دوربین دوگانه، هدست واقعیت مجازی و دوربین 360 درجه، از دید این یوتیوبر معروف بسیار کارآمد هستند.

بنا به گزارش iFixIt، در گوشی ال‌جی جی 5 از پیچ و مهره‌ی کمتری استفاده شده و به همین دلیل، تعمیر ال‌جی جی 5 را راحت‌تر ساخته است. پیچ‌های استفاده شده در این گوشی هوشمند، تماماً از جنس پیچ‌های استاندارد 1.5 میلیمتری 00# فیلیپس هستند و ایرادی بر آنها وارد نیست؛ از این رو، ال‌جی G5 بسیار آسان تعمیر می‌شود و دردسرهای آیفون یا گلکسی اس 7 آج را ندارد. پس پیشنهاد می‌کنیم که گلکسی اس 7 یا آیفون خود را برای تعمیر، حتماً به یک متخصص تحویل بدهید. متأسفانه، مونتاژ صفحه نمایش LG G5 بهینه نیست و همه‌ی اتصالات به هم مرتبط هستند؛ این ایراد مهندسی باعث بالا رفتن قیمت تعمیرات صفحه‌نمایش ال‌جی و متعلقات پنل زیرین آن می‌شود.

و در آخر، تصاویری جالب از تعمیر ال‌جی جی 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا همه با سونی بدن …… من نمیدونم….؟؟؟ اصلا اسمش بیشتر جاها نیس…. من خودم note 4 دارم ولی سونی رو خیلی دوس دارم ….. سامسونگ ی دیوایس پلاستیکی آشغال….. من sony z3 رو با گوشیم کل انداختم گوشیم کم آورد ….. واقعا از گوشیم بدم اومد ….. واقعا سونی بهترین مارکه ……