مشخصات فنی هواوی پی 9 پلاس

هواوی پی 9 پلاس معرفی شد؛ به پردازنده‌ی کرین 955 سلام کنید

همان‌طور که می‌دانید کمپانی چینی امروز در کنار هواوی پی 9 از گوشی هواوی پی 9 پلاس نیز پرده‌برداری کرد تا شاهد یک گوشی قدرتمند دیگر از کمپانی هواوی باشیم؛ گوشی گه گفته شده قرار است از ترکیب دوربین دوگانه و همچنین پردازنده‌ی قدرتمند کرین 955 بهره ببرد.

از نظر طراحی می‌توان گفت که هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس فوق‌العاده شبیه به یک دیگر هستند و تفاوت اندکی می‌توان میان این دو گوشی مشاهده کرد. برخلاف مدل دیگر که البته از صفحه‌ی 5.2 اینچی بهره می‌برد، مدل پلاس پرچم‌دار هواوی دارای صفحه‌ی 5.5 اینچی بوده و همچنین از رزولوشن فول اچ‌دی و همچنین صفحه‌ی 2.5 بعدی بهره می‌برد.

این گوشی دارای 4 گیگابایت رم بوده و همچنین تراشه‌ی کرین 955 را نیز در خود جای داده است. البته تنها تفاوت‌های این گوشی‌ها در ابعاد صفحه نیست بلکه باتری نیز در مدل پلاس دارای ظرفیت بالاتری است. هواوی پی 9 پلاس دارای باتری با ظرفیت 3,400 میلی‌آمپر بر ساعت بوده و همچنین از شارژ سریع نیز بهره می‌برد.

به گفته‌ی مدیران کمپانی این قابلیت قادر است تا باتری را در 10 دقیقه به میزانی شارژ کند که بتوان 6 ساعت مکالمه کرد. مانند بردار کوچک‌تر خود این گوشی نیز از بدنه‌ی فلزی بهره برده و همچنین دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی نیز در عقب آن مشاهده می‌شود. یک دوربین 8 مگایپکسلینیز در جلوی آن قرار داده شده تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشید.

هواوی P9 Plus مبتنی بر اندروید 6.0 است که بر روی آن رابط کاربری EMUI 4.1 سوار است و ابعاد این گوشی نیز 152.3 در 75.3 در 6.98 میلی‌متر بوده و تنها 162 گرم وزن دارد. این گوشی قرار است با برچسب قیمت 749 دلاری عرضه گردد و باید انتظار عرضه‌ی آن در شانزدهم آوریل (بیست و هشتم فروردین) باشیم.

مشخصات فنی هواوی پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus)

صفحه نمایشاندازه : 5.5 اینچ

رزولوشن : 1920 در 1080 پیکسل

قابلیت لمس سه بعدی یا 3D Touch

سیستم عاملاندروید 6.0 که بر روی آن EMUI 4.1 سوار است
حافظهحافظه رم : 4 گیگابایت رم

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

پردازنده کرین 955 با پردازنده‌ی 10 هسته‌ای
ابعاد 152.3 در 75.3 در 6.98 میلی‌متر
وزن 162 گرم
دوربیندوربین اصلی : ترکیب دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی

دوربین جلو ( سلفی ) : 8 مگاپیکسل

باتری 3,400 میلی‌آمپر بر ساعت

گالری تصاویر هواوی پی 9 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. درضمن الان گوشیہ سامسونگ اس 7اینچ گرفتم بسیار راضیم

  2. :Overjoy: کسی که سه میلیون میده هواوی میخره که دیگه به زندگی نباید امید داشته باشه نباید باهاش بحث کنید چون چیزی واسه از دست دادن نداره تا اچ تی سی ام 10 گلکسی اس هفت اج یا ایفون شیش پلاس هست کی میره این همه پول بده جای گوشی چینی

  3. آقا این قیمتش به دلاره یا یورو؟
    چون خود پی 9 3 گیگ رم و 32 گیگ رام رو نوشته بودید 650 یورو
    یورو و دلار تفاوت قیمتشون کم نیستا!!!

    • سلام رضا جان ببینید گوشی در لندن معرفی شده و قیمت‌ها رو هم به یورو اعلام کردن البته باید به پوند بود اما یورو اعلام شده تا قیمت در اروپا مشخص باشه

  4. یاخداااا قیمتش میشه چیزی حدودآ سه میلیون تومن…هیچ عقل سلیمی نمیاد بااین پول بره گوشی هواوی بخره..گزینه های بهتری مثل اس7اج.نوت5.الجی جی5.z5پریمیوم.یا ایفون 6اس پلاس هست که حتی باقیمت کمترهم میتونی بگیری..

    • من تعجب میکنم چرا بعضیا قبل از حرف زدن یه کم فکر نمی کنن…..
      منظورت چیه که میگی:هیچ عقل سلیمی نمیاد بااین پول بره گوشی هواوی بخره؟؟
      منظورت برنده یا خود گوشی؟ مثلا تو فکر میکنی سامسونگ یا سونی چون برندشون معروفه هر گوشی بزنن خوب در میاد و هوآوی چون چینیه هر گوشی بزنه بده؟؟!!
      اصلا رفتی آپشنهای گوشیهایی که اسم بردی رو با هم مقایسه کنی بعد بیای نظر بدی؟؟
      در واقع تو داری برندها رو مقایسه می کنی نه خود گوشی رو
      اصلا میدونی همون گوشی z5 premium که خودت گفتی گزینه بهتری هست رو هم چین داره میزنه؟؟ بعید میدونم بدونی، چون اگه میدونستی یا اسم این گوشی رو نمیاوردی یا اسم برند چینی رو نمیاوردی.
      منظورم رو با یه سوال کامل میکنم: بدون توجه به برند، اگه همین مشخصات p9 دقیقا روی یه گوشی مدل سامسونگ یا سونی بود به به و چه چه میکردی یا بازم همین نظرو میدادی و میگفتی هیچ عقل سلیمی نمیاد این گوشی رو بخره؟؟ یا شایدم چون روش مارک هواوی خورده این نظرو دادی؟؟
      خدا هممونو شفای عاجل بده…..

      • سلام دوست عزیز
        منم بہ شما یہ نصیحت میکنم این گوشے کہ شما دارین ازش تعریف میکنین واقعا کارایے خوبے دارہ ولے ایسے حافظہ خیلے اشغالے دارہ بہ شکلی کہ من الان یہ دونہ سوختہ این گوشے رو دارم 2بارھم نمایندگے رفتہ ولے باز ھمون مشکل رو دارہ بدے این گوشے فقط اینہ کہ الان باعث مشکلاتے واسہ شرکتش شدہ باور ندارین بہ تعمیرات موبایل ھا سر بزنین خودتون میگیرین چے میگم