مشخصات ایسوس زنفون 3

مشخصات ایسوس زنفون 3 فاش شد

ایسوس زنفون 2 در ژانویه سال 2015 معرفی شد و به نظر می‌رسد که باید منتظر جانشینی برای این گوشی باشیم. به‌تازگی نیز مشخصات ایسوس زنفون 3 فاش شده که در ادامه با مطالعه‌ی آن‌ها خواهیم پرداخت.

انتظار می‌رفت که گوشی ایسوس زنفون 3 (Asus Zenfone 3) در رویداد کنگره جهانی موبایل 2016 رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد. هرچند به‌تازگی مشخصات ایسوس زنفون 3 در فضای مجازی منتشر شده که خبر از بدنه‌ی فلزی و صفحه‌ی 2.5 بعدی می‌دهد.

با توجه به اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده‌اند صفحه‌ی محصول جدید ایسوس 2.5 بعدی خواهد بود. درصورتی‌که در رابطه با صفحات 2.5 بعدی اطلاعاتی ندارید باید بگویم که برخلاف صفحات دو بعدی که در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 7 استفاده شده است گوشی‌هایی نیز هستند که دارای صفحات 2.5 بعدی بوده و لبه‌های صفحه‌ی آن‌ها انحنای کمی دارد.

hلبته تفاوتی اساسی میان این صفحات با صفحه‌هایی که در گوشی مانند گلکسی اس 7 اج یا گلکسی اس 6 اج به‌کاررفته وجود دارد و آن نیز این است که به این صفحات، صفحات 3 بعدی می‌گویند که کاملاً لبه‌های صفحه‌نمایش این گوشی‌ها از انحنا برخوردار هستند.

بنابراین صفحه‌ی نمایش ایسوس زنفون 3 چیزی مابین صفحه‌ی سه بعدی و صفحه‌ی معمولی است و از لبه‌ای با انحنای فوق‌العاده کم در لبه‌ها بهره می‌برد. همچنین در این گوشی از درگاه USB نوع C استفاده خواهد شد. دوربین این گوشی نیز از تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد و همچنین حس‌گر اسکن اثرانگشت نیز در زنفون 3 به‌کاررفته است.

انتظار می‌رود که ایسوس زنفون 3 در 31 ماه مه (11 خرداد) رونمایی شود. همان‌طور که می‌دانید در این تاریخ قرار است رویداد مهمی در تایوان برگزار شود و ایسوس نیز قرار است در این رویداد حضور یابد.  هرچند مشخصات سخت افزاری بیشتری از این گوشی فاش نشده است، اما می‌توان انتظار یک محصول باکیفیت را از ایسوس داشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های هم‌رده با خود باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*