کمپانی سامسونگ سه ماهه سخت بخش موبایل

کمپانی سامسونگ سه ماهه سختی در فروش دستگاه های خود داشته است

کمپانی سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است و به مراتب اپل را پشت سر گذاشته است، این شرکت در سال گذشته سه ماهه بدی را در آمار فروش خود پشت سر گذاشته،  آمار و ارقام فروش این شرکت برای دیگر تولیدکننده ها، عدد فوق العاده ای به شمار می آید اما برای سامسونگ کمتر از یک شرکت درخشان است. حال به نظر می رسد که سامسونگ دوباره سه ماهه فروش نه چندان خوب را خواهد گذراند.

هفته گذشته CNBC به فروش 10 میلیون واحدی از گلکسی اس 7 اشاره کرد اما مشخص نشد که این رقم شامل گلکسی اس 7 اج می شود یا خیر؟ همچنین گزارشات بسیاری در این باره منتشر شد که سامسونگ سه ماهه فروش فوق العاده ای را آغاز کرده است. همانطور که می دانید فروش و عرضه گلکسی اس 7 و اس 7 اج در ماه مارس آغاز شد و تقریبا یک ماه از فروش این دو پرجم دار می گذرد.

باتوجه به گزارشات جدیدی که خارج از کره جنوبی منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که سه ماهه اول فروش پرچم دارهای سامسونگ چندان خوب نباشد. اما گزارش دیگری درباره این شرکت منتشر شد که فروش بسیار گسترده تر از انتظارات در آن پیش‌بینی شده بود.

همچنین ظاهرا بخش Display سامسونگ ضرر عمده ای را دیده است، این رقم اعلام شده 174 میلیون دلار بود، اما در حال حاضر رقم فوق به 521 میلیون دلار رسیده است. البته تمامی این گزارشات منتشر شده به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است. علاوه بر این گزارش دیگری درباره افت فروش سامسونگ در چین منتشر شده، ظاهرا این شرکت در سال 2013 حدود 40.15 هزار میلیارد گوشی هوشمند ساخته و این رقم در سال 2015 به 30.98 هزار میلیارد رسیده که افت بالایی را نشان می دهد.

کاهش 10 هزار میلیاردی تولید و فروش در چین رقم بالایی است و سامسونگ تقریبا 8 میلیارد دلار را از دسته داده و رسانه ها شاهد کاهش 22.8% فروش در طی دو سال اخیر چین بوده اند. همچنین رقم کاهش کلی فروش کمپانی سامسونگ در طی این دو سال برابر با 12.3% است. به هر حال سامسونگ تنها شرکتی نیست که در کشور چین کاهش فروش داشته است و دیگر تولیدکنندگان هم افت فروش خود را در این کشور حس کرده اند.

گزارشات سه ماهه اول فروش سامسونگ و فصل اول سال قرار است که در اواخر همین هفته منتشر شود و آمار و ارقام اصلی پرچم دارهای جدید مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا من نمیدونم که کمپانی های سازنده گوشی تا کجا می خوان ااین گوشی ها رو تقدتمند تر کنند چون واقعا من هر چی فکر می کنم کم میارم.