هواوی پی 9 در رنگ مشکی

هواوی پی 9 در رنگ مشکی به دوربین لبخند زد

تنها چند ساعت به عرضه‌ی پرچم‌دار هواوی باقی‌مانده است و به‌تازگی تصویری از گوشی هواوی پی 9 در رنگ مشکی منتشرشده که خبر از طراحی زیبای آن می‌دهد.

هواوی پی 9 در رنگ مشکیهمان‌طور که می‌دانید امروز قرار است هواوی از پرچم‌دار خود یعنی هواوی پی 9 (Huawei P9) رونمایی کند. گوشی که گفته‌شده از تراشه‌ی ساخت این کمپانی به نام کرین 950 استفاده کرده و مدل‌های دیگری نیز از این گوشی عرضه خواهند شد که از تراشه‌ی قدرتمند کرین 955 بهره ببرند.

تفاوتی که میان این تراشه‌ها وجود دارد این است که درواقع چیپست کرین 955 نسخه‌ی اورکلاک شده‌ی کرین 950 است و هسته‌های آن نیز با فرکانس بالاتری کار می‌کنند.

در این تصاویر نیز که گوشی هواوی پی 9 را در رنگ مشکی به تصویر کشیده است می‌توان برند لیکا (Leica) را در بالای گوشی مشاهده کرد. همکاری مشترک این دو کمپانی در گذشته اعلام شده بود تا بتوانند کیفیت دوربین‌های به‌کاررفته در هواوی پی 9 را افزایش دهند.

شکل و شمایل حسگر اسکنر اثرانگشت نیز که در عقب گوشی قرار دارد به طرز قابل‌توجهی تغییر پیدا کرده و از ظاهر چهارگوشی بهره می‌برد. درهرصورت باید صبر کرد و دید که کمپانی هواوی چه سورپرایزهایی برای ما تدارک دیده و مدل‌های دیگر هواوی پی 9 نیز امشب معرفی می‌گردند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*