شیائومی می 5 اس

شیائومی می 5 اس و می نوت 2 دارای صفحات منحنی هستند

حتماً با کمپانی نام‌آشنای شیائومی آشنا هستید. کمپانی که توانایی تبدیل شدن به یک رقیب قدرتمند برای غول‌های کره‌ای یعنی سامسونگ و ال‌جی را دارد. حال در خبری جدید، شایعاتی به گوشمان می‌رسد که گویا دو محصول جدید این کمپانی یعنی شیائومی می 5 اس و می نوت 2 دارای صفحات منحنی خواهند بود.

صفحه‌نمایش‌های منحنی هرچند دارای روند کندی در پیشرفت خود هستند اما به‌مرور زمان می‌توانند در میان طرفداران جای باز کرده و تبدیل به یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران گردند. سامسونگ نیز یکی از کمپانی‌هایی است که برای جلب رضایت کاربران به‌سختی تلاش می‌کند و با معرفی گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) و گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) سعی در ایجاد محبوبیت این قابلیت در میان کاربران کند.

البته تقلید باشد یا خیر، کمپانی‌های دیگری نیز سعی کردند از چنین قابلیتی در گوشی‌های خود استفاده کنند که می‌توان به ویوو ایکس پلی 5 (Vivo Xplay 5) اشاره کرد که با 6 گیگابایت رم و تراشه‌ی قدرتمندی که دارد از صفحه‌ی دوئل اج نیز بهره می‌برد.

گویا یکی دیگر از کمپانی‌هایی که به استفاده از چنین قابلیتی علاقه دارد شیائومی است که می‌خواهد گوشی در آینده معرفی کند صفحه‌ی آن‌ها از لبه‌‌ی منحنی بهره ببرد. با این حساب می‌توان شیائومی را نیز به جمع کمپانی‌های میزو، اوپو و Gionee افزود که در فکر ساخت چنین گوشی‌هایی هستند.

شیائومی می 5 اس در مرداد ماه معرفی می‌شود

شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5S) و همچنین گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) محصولاتی از کمپانی چینی خواهند بود که شایعه شده از چنین صفحاتی در آن استفاده خواهد شد. شیائومی می 5 اس از حسگر اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک، صفحه‌ی حساس به میزان فشار و دوربین دوگانه بهره خواهد برد. احتمال می‌رود این گوشی در ماه اوت درست قبل از اینکه اپل بخواهد از آیفون جدید خود رونمایی کند معرفی شود.

در طرف دیگر، گوشی شیائومی می نوت 2 قرار دارد که گفته شده از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد. همچنین گویا باید شاهد استفاده از یک صفحه‌ی 5.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل باشیم. شایان‌ذکر است که گفته شده این گوشی نیز ممکن است همراه با شیائومی می 5 اس معرفی گردد.

البته نکته‌ای که وجود دارد این است که ممکن است این گوشی‌ها از صفحه‌ی دوئل اج استفاده نکنند اما صفحه‌ی منحنی خواهند داشت، درست مانند چیزی که در گلکسی نوت اج مشاهده کرده بودیم و این یعنی تنها در یک طرف صفحه‌ی این گوشی‌ها انحنا وجود دارد.

بااین‌وجود تنها کاری که در حال حاضر می‌توان کرد صبر کردن است تا بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها به‌دست آوریم. نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ آیا ترکیب قابلیت صفحه‌ی حساس به فشار با لبه‌ی منحنی می‌تواند اقدامی جالب باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*