میزو MX5E

گوشی هوشمند میزو MX5E مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی در فروشگاه اینترنتی میزو قرار گرفت

کمپانی میزو مدل ساده تری از گوشی هوشمند MX5 را با نام میزو MX5E در فروشگاه اینترنتی خودش قرار داده است که با قیمتی حدود 215 دلار به فروش می‌رساند. این گوشی یک محصول میان رده‌ای و مقرون به صرفه با بدنه‌ای فلزی است.

کمپانی میزو چندماه پس از عرضه گوشی‌های MX5 در چین، به نظر می‌رسد که قصد دارد تا محصول تازه واردی را به نام میزو MX5E و با قیمتی حدود 215 دلار به فروش برساند. اگر بخواهیم این محصول را با MX5 مقایسه کنیم باید گفت که شما با گوشی هوشمند ساده تری روبه رو خواهید بود. این کمپانی درحال حاضر میزو MX5E را در فروشگاه اینترنتی بخش چینی خودش قرار داده و هنوز مشخص نیست که قصد ارائه آن به سایر بازار‌های جهانی را خواهد داشت یا خیر!

میزو MX5Eاین محصول همانند MX5 از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت Full HD Super AMOLED همراه با محافظ گوریلا گلس 3، تراشه MT6795، پردازنده 8 هسته‌ای مجهز به هسته Cortex A-53 و با سرعت 2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، بدنه فلزی و همچنین کلید فیزیکی هوم همراه با اسکنر اثر انگشت mTouch 2.0 در زیر آن اشاره کرد. این درحالیست که مدل MX5 با مشخصاتی قدتمندتر و تراشه 64 بیتی Helio X10 مدیاتک روانه بازار شده است.

میزو MX5Eمیزو MX5E از دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ این درحالیست که دوربین MX5 دارای یک لنز 20.7 مگاپیکسلی است. همچنین این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از یک باتری با ظرفیت 3.150 میلی آمپر نیرو می‌گیرد. از گزینه‌های ارتباطی میزو MX5E نیز می‌توان به 4G LTE، وای-فای، بلوتوث، GPS/ A-GPS، Glonass و درگاه میکروUSB اشاره کرد. هرچند که نسخه سیستم عامل این محصول مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که اندروید مارشمیلو میزبان کاربران این دستگاه باشد.

با توجه به آنکه کمپانی میزو در روز چهارشنبه میزبان یک رویداد مطبوعاتی خواهد بود و طی آن از محصول جدید خودش M3 Note پرده برداری می‌کند، به نظر می‌رسد که ما شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند میزو MX5E نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*