نسخه‌ی سفیدرنگ گوشی اچ تی سی 10

تصویری از نسخه‌ی سفیدرنگ گوشی اچ تی سی 10 به بیرون درز کرد

به تازگی تصویری از نسخه‌ی سفیدرنگ گوشی اچ تی سی 10 (HTC 10) لو رفته و در آستانه معرفی این اسمارت فون ، نظرها را یک بار دیگر به سمت آن جلب کرده است.

نسخه‌ی سفیدرنگ گوشی اچ تی سی 10[تأیید شده و رسمی] – اچ‌تی‌سی برنامه‌های خود را برای تاریخ 12 آوریل ( 24 فروردین ) تنظیم کرده و هیچ شکی نداریم که حتماً HTC 10 در این مراسم رونمایی می‌شود. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط منابع موثق، اچ تی سی 10 (HTC 10) از پردازنده‌ی اسنپ دراگون 820 (SnapDragon 820 SoC) قدرت می‌گیرد و در کنار آن، رم چهار گیگابایت، نمایشگر 5.1 اینچی با وضوح (1440 * 2560)، دوربین فوق‌العاده باکیفیت (احتمالاً 12 مگاپیکسل) و سیستم صوتی بسیار قوی، سخت افزار این پرچم‌دار را به تکامل خواهند رساند.

تنها 8 روز دیگر تا معرفی پرچم‌دار جدید شرکت HTC باقی مانده و تمام رسانه‌ها تشنه‌ی جرعه‌ای از اطلاعات اعلام نشده‌ی این گوشی هوشمند هستند. قبلاً تصاویری از نسخه مشکی اچ تی سی 10 (HTC 10) به بیرون درز کرده بود و این بار شاهد تصویری از رنگ سفید این پرچم‌دار تایوانی الاصل هستیم؛ متأسفانه این تصویر فقط از پنل جلویی این گوشی هوشمند گرفته شده است. نظر شما چیست؟ آیا شما نیز منتظر رنگ رز طلایی (Rose Gold) این گجت هستید؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قطعا منتظرشیم با ولع:)