انتظار ها به پایان رسید Samsung Galaxy S III آمد

 


سامسونگ بالاخره در ۵ شنبه شب طی یک کنفرانس خبری، نسل سوم تلفن گلکسی اس را با پردازنده ۴ هسته‌ای، دروبین ۸ مگاپیکسلی، ظاهر نسبتا متفاوت و امکانات نرم‌افزاری تازه معرفی کرد که در این پست کلیه مطالبی که در این کنفرانس مطرح شده را خدمت شما ارائه میکنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید…

Galaxy S III مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای، صفحه نمایش ۴.۸ اینچ با رزولوشن 720p از نوع Super AMOLED است. ضخامت این تلفن ۸.۶ میلیمتر است و پردازنده آن 1.4GHZ سرعت دارد، این تلفن مجهز به 1GB حافظه RAM نیز می باشد دوربین پشت دستگاه 8 مگاپیکسل است و دوربین 1.9 مگاپیکسلی جلوی آن قادر به تشخیص حرکت چشم است تا مکالمه ویدیوی به بهترین شکل ممکن میسر شود.
تلفن بعدی سامسونگ یک تلفن قدرتمند دیگر است مردم تقاضای یک تلفن حرفه‌ای و توانمند را دارند.
Galaxy S III بهترین تلفن هوشمند دنیا خواهد بود.
صفحه نمایش Super AMOLED 4.8 با بهترین کیفیت ممکن
باتری 2,100mAh میلی آمپر در ساعت – شما نگران تمام شدن باتری نخواهید بود.
دوربین ۸ مگاپیکسل با قابلیت عکس برداری پشت سر هم و کیفیت فوق‌العاده
وزن ۱۳۳ گرم و ضخامت ۸.۶ میلی متر
GSIII حرکت چشم‌های شما را تشخیص می‌دهد
از 3G HSPA+ پشتیبانی می کند و آخر همین ماه وارد بازار می شود
گلکسی اس ۳ انسان را درک می‌کند.
دکمه صفحه اصلی Home بزرگتر از قبل شده است منظور همان دکمه فیزیکی که در پایین تلفن قرار دارد.
GS3 ابتدا در اسیا، آفریفا و آمریکای لاتین توزیع خواهد شد.
سامسونگ قابلیت‌های بسیاری را به اندروید ۴ اضافه کرده است.
تلفن جدید گلکسی ما می تواند بشنود، گوش کند و پاسخ بدهد حتی می تواند قصد و نیت ما را پیش گویی کند که ما این فناوری را Smart Stay می نامیم.
صفحه نمایش معمولا پس از مدت زمان بیکاری تیره می‌شوند. اما بعضی اوقات دوست داریم بدون درگ و یا لمس صفحه، به تلفن خود دسترسی داشته باشیم.
این تلفن می تواند بشنود و یا گوش کند ما این قابلیت را S Voice می نامیم.
S III بیشتر شبیه به دوست ماست تا یک ابزار
شما به عنوان مثال می توانید یک نرم افزار را اجرا کنید. تنها کافی است بگویید: من می خواهم یک عکس بگیرم تا نرم افزار دوربین اجرا شود. GS III زبان های مختلف را متوجه می شود.
یک قابلیت جالب دیگر اگر در حال ارسال پیغام به شخصی باشید و در همان زمان تصمیم بگیرید که به او تماس بگیرید تنها کافی است که پیغام دادن را رها کرده و گوشی را به سمت گوش خود ببرید. GSIII بصورت خودکار شماره را می گیرد و تماس را برقرار می کند.
قابلیت تشخیص چهره می تواند افرادی که در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده اید را تشخیص داده و آنها را با اکانت های شما مرتبط می‌کند.
Android Beam را به خاطر می آورید ما آن را ارتقاء داده و به S Bean تبدیل کردیم تصور کنید که می خواهید یک ویدیو را با دوست خود به اشتراک بگذارید تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که گوشی خود را به تلفن دوستان نزدیک کرده و صفحه را لمس کنید.
با همین روش می توانید محتوا را به مانیتور و تلویزیون نیز منتقل کنید. )به نظر می رسد به یک دانگل مخصوص تلویزیون نیاز است شبیه به فناوری اچ تی سی در سری One(
پس با Beam می‌توانید موزیک و ویدیو را به تلویزیون و دیگر ابزارها منتقل کنید البته به ساده ترین شکل ممکن.
نمی‌توانید آنچه چشم‌هایتان می‌بیند را باور کنید
برای طراحی رابط گرافیکی GS III سعی شده تا منحنی ها شبیه آنچه در طبیعت وجود دارد را بکار گیریم.
در مورد ابزاری صحبت می کنیم که تنها 8.6 میلی متر ضخامت دارد.
رابط کاربری جدید ما طبیعی تر شده است. صداها نرم تر شده اند صداهایی که در طبیعت می‌شنویم به رابط کاربری GS III اضافه شده اند. سامسونگ این رابط کاربری را TouchWiz Nature UX می نامیم.
قابلیت جدید دیگر GS III که Pop-up Play نام دارد اجازه اجرای دو چیز بصورت همزمان را می دهد در واقع این فناوری شبیه تصویر در تصویر است چرا ؟
ما نمی توانیم در مورد GS III صحبت کنیم اما دوربین را در نظر نگیریم. ما به دنبال دوربین با تاخیر صفر هستیم. در این شرایط هر آنچه در صفحه نمایش مشاهده می کنید ضبط می‌شود. در واقع عکس برداری با دوربین GS III کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد. به این ترتیب هیچ صحنه‌ای را از دست نخواهید داد.
ما می دانیم صفحه نمایش ۴.۸ اینچی بزرگ است اما وقتی صفحه نمایش را بزرگ می‌کنیم قادر خواهیم بود به میزان قابل ملاحظه‌ای حاشیه دور نمایشگر را باریک کنیم. اگر این مدل را با مدل قبلی مقایسه کنید متوجه می شوید که تلفن تنها ۲۲ درصد بزرگتر شده است چون لبه های نمایشگر بسیار باریک شده اند.
ما همچنین ابزار جدیدی را تولید کردیم که امکان شارژ بی سیم را میسر می کند. این سیستم از فناوری تشدید استفاده می کند و ما اولین شرکتی هستیم که از آن در موبایل استفاده می کنیم.


GS III با حافظه 16 و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به همراه اسلات میکرو اس دی برای افزایش میزان حافظه عرضه می شود. این تلفن ۲۹ می وارد بازار خواهد شد. در شروع کار این تلفن در ۱۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد.

دراینجا توجه شما را به گالری تصاویر این گوشی جلب می کنیم:

لازیم به ذکر است که Galaxy S III در دو رنگ موسوم به marble white و bluepebble blue عرضه می گردد

 

marble white :

 

{photo}91/02/16/marble-white{/photo}

 

bluepebble blue:

 

{photo}91/02/16/bluepebble-blue{/photo}

 

اینفوگرافیک سامسونگ Galaxy S III:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*