کروم بیس گوگل و ایسر

کروم بیس گوگل و ایسر ؛ دستگاهی مخصوص برگزاری ویدیو کنفرانس‌ها

کروم بیس گوگل و ایسر در حقیقت محصول دو ابر کمپانی است که به صورت رسمی عرضه شد. این دستگاه 24 اینچی مخصوص برگزاری ویدیو کنفرانس‌ها بوده و کیفیت بالایی از صدا و تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

غول اینترنت همراه با تولیدکننده تایوانی سخت افزارها و وسایل الکترونیکی ایسر از یک ککروم بیس گوگل و ایسر، دستگاه all-in-one که مناسب کاربران تجاری و برگزارکنندگان ویدیو کنفرانس‌ها است رونمایی کردند.

این دیوایس به یک صفحه‌نمایش بزرگ 24 اینچی لمسی با کیفیت Full HD، دوربین بسیار با کیفیت، 4 میکروفون و دو بلندگو مجهز است که از هر نظر آن را مناسب اجرای یک ویدئوکنفرانس عالی خواهد کرد. محصول مشترک گوگل و ایسر، بین دستگاه‌های تابه‌حال عرضه شده که با سیستم‌عامل کروم اجرا می‌شوند دارای بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش است. درواقع این کروم بیس، دومین محصول کمپانی گوگل است که مخصوص برگزاری ویدیو کنفرانس‌ها طراحی‌شده است. نخستین محصول مشترک گوگل و ایسر در سال 2014 و با نام کروم باکس عرضه شده است.

کروم بیس مشترک گوگل و ایسر

کروم بیس گوگل و ایسر قادر است تا به‌صورت ویژه‌ای به پیام‌رسان Hangout متصل شده و یک ویدیو کنفرانس 25 نفره را مدیریت کند. این کمپانی می‌گوید که در حال حاضر کروم بیس 24 اینچی مشترک گوگل و ایسر باقیمت 800 دلار به بازار ایالات‌متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند و استرالیا عرضه شده است و انتظار می‌رود که خیلی زود شاهد عرضه آن در سایر بازارهای بین‌المللی باشیم.

ویدیا ناگاراجان یکی از مدیران ارشد کمپانی گوگل درباره این محصول تازه گفته است:

بسیار خشنودیم که موفق شدیم که به‌واسطه این دستگاه و تمامی ویژگی‌های جدیدش، مدیریت هرچه بهتر ویدیو کنفرانس‌ها را به کاربران تجاری خود ارائه کنیم. کروم بیس گوگل و ایسر به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که مدیران شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از راه دور و بدون نیاز به حضور در جلسات، از تمامی اتفاقات رخ‌داده در آن جلسه باخبر شوند. این دستگاه با ارائه کیفیت بالایی از صدا و ویدیو همچنین بدون هیچ‌گونه مشکلی در پهنای باند، تجربه خوبی را از یک ویدیو کنفرانس ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن مدیران قادر هستند تا رابط کاربری آن را با استفاده از پس‌زمینه‌های دلخواه خود شخصی‌سازی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*