گوشی P9 هواوی

هوآوی تبلیغات گوشی P9 را آغاز کرد

تنها سه روز تا رویداد رسمی و رونمایی از هوآوی پی 9 ( Huawei P9 ) نمانده و در ششم آوریل، جدیدترین پرچمدار هوآوی به میدان نبرد گوشی های هوشمند بالارده اعزام خواهد شد. در میان موج های بزرگ رسانه‌ای ال‌جی ( LG )، اپل ( Apple ) و سامسونگ ( Samsung )، آثار تبلیغاتی از گوشی P9 هوآوی نیز دیده می‌شود. با گجت نیوز همراه باشید.

هوآوی ( Huawei ) چند سالیست که در عرصه عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و جیب‌دوست فعالیت می‌کند و تا به الان، مشتریان بسیار زیادی از سراسر جهان به خود جذب کرده است. تبلیغات جالب و جدید این شرکت، تحت عنوان 00# در سطح شهر لندن و شبکه های مجازی معتبر پخش شده و بزرگترین بنر تبلیغاتی موصوم به 00# نیز در خیابان ریوینگتون ( Rivington Street ) و در پایتخت انگلستان نصب گردیده است.

امروزه یکی از بزرگترین بازار های هوآوی، شهر لندن است که به‌جز مارکت پردرآمد اسمارت‌فون‌ها در این شهر، هوآوی از طراحی زیرساخت های ارتباطی لندن  نیز درآمد خوبی کسب می‌کند. هشتگ دو صفر ( 00# )، به ما نوید نزدیک شدن جدیدترین پرچمدار هوآوی را می‌دهد و ما را از تمام شدن انتظار ها برای ملاقات این گجت امیدوار می‌سازد. 00# در شبکه های مجازی فراگیر نشده است؛ به طوریکه اگر شما در توییتر ( Twitter ) این هشتگ را جستجو کنید، به نتایج بسیار کمی دست خواهید یافت، اما هوآوی در صدد محبوب کردن هرچه بیشتر این هشتگ است.

#00 می‌تواند به دوربین دوگانه با لنز لایکا ( Leica )، که در پنل پشتی گوشی P9 قرار دارد، اشاره کند. در کل، هواوی پی 9 می‌تواند شروع دوباره‌ای بر رکوردشکنی های شرکت هوآوی باشد و ما را با صعود های اقتصادی خودش شگفت‌زده نماید. شرکت هوآوی، مسیر بازار گوشی های هوشمند خود را به سوی “جهانی شدن” تغییر داده و به احتمال زیاد برنامه‌های بیشتر دیگری در ذهن خود می‌پروراند. هوآوی پی 9 ( Huawei P9 ) هفته‌ی آینده به طور رسمی در شهر لندن معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این روند رو به رشد در آینده ای نچندان دور نه حتی هوآوی با اپل و سامسونگ رقابت نخواهد کرد بلکه آنها با هوآوی رقابت خواهند کرد

    اگر تا آن موقع نوکیا بازار را دوباره در دست نگرفته باشد