گوشی گلکسی اس 7

گلکسی اس 7 و اس 7 اج ساخته شده از طلای 24 عیار

پرچم‌داران جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، دو محصول بسیار زیبا ازنظر طراحی ظاهری محسوب می‌شوند. اما برای برخی از ثروتمندان و افراد مشهور، این زیبایی کافی نیست و آن‌ها خواستار گجت خاص‌تری هستند؛ چیزی مانند گلکسی‌های جدید در لباس طلای ۲۴ عیار!

موسسه‌ی تولید جواهرات کارالوکس (Karalux) همان‌طور که از نامش مشخص است، سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید کالاهای لوکس و هدایای خاص فعالیت می‌کند. گجت‌هایی مانند آیفون، اسمارت‌فون‌های بلک‌بری، ماشین‌های لوکس مانند رولزرویس و لکسوز، همگی کالاهایی هستند که توسط این موسسه به یک محصول خاص‌تر تبدیل می‌شوند و این کار عموما با اضافه شدن سنگ‌های قیمتی، الماس و طلا به آن‌ها انجام می‌شود.

به‌تازگی کارالوکس به سراغ سوگلی‌های جدید سامسونگ رفته است و برای آن‌ها پوششی از طلای ۲۴ عیار فراهم کرده است. گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) بعد از سپری کردن بیش از ۶ ساعت کاری و در طول ۱۰ مرحله، به دیوایس‌های گران‌قیمتی تبدیل می‌شوند که مناسب مشتریان وی آی پی و افراد ثروتمند هستند.

گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

به گفته‌ی مسئولان کارالوکس، بدلیل اینکه این دو اسمارت‌فون از آلومینیوم سری A6000 ساخته شده اند، روند طلاکاری آسان‌تری نسبت به گلکسی اس ۶، اس ۶ اج و نوت ۵ دارند؛ این سه محصول از آلومینیوم سری A7000 ساخته شده اند و برای ساخت مدل‌های طلاکاری شده از آن‌ها به فرایندهای شیمیایی خاص و نوآورانه‌ای نیاز است.

داستان جالب اولین خریدار گوشی گلکسی اس 7 طلایی

بعد از آماده شدن اولین گوشی گلکسی اس 7 طلایی، یکی از خریداران قدیمی و ثابت کارالوکس از شهر هانوی کشور ویتنام آن را خریداری می‌کند. بعد از اینکه دیوایس به دست خریدار مورد نظر می‌رسد، او به بالکن خانه‌اش می‌رود تا قدرت عکاسی تلفن جدیدش را امتحان کند. اینجاست که بی‌خیالی کار دست او می‌دهد و این محصول ارزشمند از ارتفاع ۴.۵ متری به پایین پرت می‌شود! نتیجه هم می‌شود یک صفحه‌ی کاملا خورد شده و محصولی که دیگر زیبا نیست:

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

در این حادثه تاچ اسکرین گلکسی خورد می‌شود اما دیگر عملکردهای سخت افزاری سالم مانده اند. البته بدلیل سابقه‌ی این خریدار، کارالوکس تصمیم می‌گیرد که این محصول را به طور رایگان برای او تعمیر کند. خریدار هم می‌تواند بعد از ۵ تا ۱۰ روز دیگر، دیوایس تعمیر شده را دریافت کند؛ این بار به امید اینکه مدت طولانی‌تری دوام بیاورد!

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ساخته شده از طلای ۲۴ عیار

برای خرید یک مدل گلکسی اس ۷ ساخته شده از طلای ۲۴ عیار، باید ۱۷۵۰ دلار بپردازید. این مبلغ برای خرید مدل اج که دارای انحنا در لبه‌هایش است، بدلیل فرایند ساخت پیچیده‌تر، طبیعتا بیشتر است و خریدار باید ۱۹۵۰ دلار بپردازد! البته جالب است بدانید که برای افزایش طول عمر این محصولات و کاهش خوردگی طلای روی آن‌ها، مهندسان کارالوکس یک لایه‌ی محافظتی با خواص نانو را هم به اس ۷ و اس ۷ اج سفارشی اضافه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا هم باید گلکسی از طلا ساخته بشه چون برترین و بی نظیره ? :In-Love: :Cool:

  2. پول دارا نمیدونن پولشونو چطوری دور بریزن