رندرهای گوشی ایسوس زنفون 3 و زنفون 3 Deluxe منتشر شد

سال گذشته گوشی ایسوس زنفون 2 توانست نظر کاربران را به خود جلب کند و یکی از دلایل مهم آن نیز قیمت این دیوایس بود. پس از موفقیت این گوشی بعید به نظر نمی‌رسید که ایسوس به فکر ساخت جانشینی برای آن باشد. گویا این اتفاق در حال رخ دادن است و به‌تازگی رندری از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 Deluxe منتشرشده است.

اگر به خاطر داشته باشید ایسوس زنفون 2 (Asus Zenfone 2) دارای یک صفحه‌ی 5.5 اینچی با حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بود. در داخل این گوشی از یک تراشه‌ی اتم Z3580 ساخت اینتل استفاده می‌گشت و با داشتن 4 گیگابایت حافظه‌ی رم تنها به قیمت 299 دلار به فروش گذاشته شد.

تمامی این موارد باعث شد تا ایسوس بتواند به خوبی در بازار رشد کند. نکته‌ی جالبی که وجود داشت عملکرد فوق‌العاده‌ی تراشه‌اتم اینتل بود. تقریباً یک سالی از عرضه‌ی زنفون 2 می‌گذرد و دیگر باید منتظر رونمایی از زنفون 3 باشیم. هرچند از طریق چند رندر می‌توان متوجه شد که ایسوس نیز دیگر دست‌به‌کار شده تا جانشین زنفون 2 را معرفی کند.

زنفون 3 دارای اسکنر اثرانگشت مستطیل شکل خواهد بود

البته در نظر داشته باشید که احتمال دارد تصاویر رندری که مشاهده خواهید کرد با محصول نهایی متفاوت باشد، اما در حال حاضر می‌توان گفت که در عقب این گوشی از یک فلش دوگانه LED استفاده‌شده که باعث می‌شود در محیط‌های کم‌نور و تاریک، کیفیت تصاویر شما بهتر شود. هرچند مشخص نیست که دوربین به‌کاررفته در این گوشی دارای چه سنسوری بوده و این سنسور چند مگاپیکسلی خواهد بود.

با مشاهده‌ی دقیق رندرها می‌توان دریافت که بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز است اما مانند ال‌جی جی 5 خبری از باندهای آنتن نیست پس می‌توان حدس زد که باندهای آنتن در محصول نهایی امکان دارد حذف گردد. در عقب گوشی یک حسگر اسکنر اثرانگشت نیز قابل‌مشاهده است که البته دارای طراحی جالبی نیز بوده و مستطیل شکل است.

در مقابل زنفون 3 می‌توان دکمه‌های خازنی را نیز مشاهده کرد. هرچند در مدل زنفون 3 Deluxe یا بهتر است بگوییم مدل لوکس زنفون 3 دکمه‌ی میانه خازنی نخواهد بود درست مانند چیزی که در گوشی‌های سامسونگ و اچ تی سی مشاهده کرده‌ایم.

به‌احتمال‌زیاد باید در هر دو گوشی از درگاه USB نوع C استفاده‌شده البته هنوز تأیید نشده و نمی‌توان این موضوع را با قاطعیت گفت. در نظر داشته باشید که هنوز این گوشی و مدل لوکس آن توسط ایسوس معرفی نشده است و زمانی هم برای معرفی آن‌ها هنوز اعلام‌نشده است.

درهرصورت امکان اینکه زنفون 3 به همراه مدل لوکس آن در سی و یکم مه (یازدهم خرداد) معرفی شوند نیز وجود دارد. قرار است در این تاریخ، رویداد Computex در تایوان برگزار شود و طبق روتینی که ایسوس دارد همیشه محصولاتی را با خود به این رویداد می‌برد تا از آن‌ها رونمایی کند. امکان دارد گوشی‌های جدید این کمپانی نیز در میان محصولاتی باشد که قرار است از آن‌ها پرده‌برداری گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*