گوشی ناشناخته زد تی ای با بنچمارکی قدرتمند خودنمایی کرد

اخیراً اطلاعاتی از یک گوشی ناشناخته زد تی ای در وبسایت AnTuTu مشاهده شده است که توانسته بنچمارک بسیار قدرتمندی را ازآن خود کند. برخی بر این باورند که این مشخصات مربوط به گوشی هوشمند آکسون 2 خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به تازگی اطلاعات یک گوشی ناشناخته از کمپانی ZTE در وبسایت GFXBench قرار گرفته بود. این گوشی با نام ZTE A2017 و مجهز به سخت افزاری قدرتمند است که می‌توان حدس زد مدل جدیدی از هندست‌های سری Axon این شرکت باشد. محصول جدیدی زد تی ای همچنین توانسته است امتیاز بسیار مناسب 140.086 را در وبسایت AnTuTu به دست آورد.

اگر بخواهیم این محصول را با گوشی‌های هوشمند روز جهان مقایسه کنیم، باید بگوییم که سامسونگ گلکسی اس 7 با تراشه ویرایش شده اسنپدراگون 820 توانسته امتیاز 125.288 را به دست آورد. از سوی دیگر جی 5 پرچمدار تازه وارد ال جی نیز امتیاز 130.000 را به نام خودش ثبت کرده است. بنابر این محصول ناشناخته زد تی ای را می‌توان دومین گوشی قدرتمند دنیا پس از شیائومی می 5 با امتیاز 179.566 دانست.

بنچمارک گوشی ناشناخته زد تی ای

این گوشی ناشناخته زد تی ای به یک تراشه اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. از سویی دیگر صفحه نمایش این محصول کیفیتی معادل QHD و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد داشت. شاید برای علاقه مندان به عکاسی با گوشی نیز جالب باشد بدانند که دوربین این گوشی ناشناخته زد تی ای به یک لنز 21 مگاپیکسلی مجهز است.

تا به حال زد تی ای سخنی در ارتباط با این گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما دور از انتظار هم نیست با این مشخصات بسیار خوب، آن را به مدل جدید آکسون به نام Axon 2 نسبت دهیم.

نسخه اصلی گوشی آکسون به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت، تراشه اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی آدرنو 330 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار است. این محصول اکتبر سال گذشته و با قیمت 329 دلار روانه بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*