5 فیلم برتر ماه آوریل

5 فیلم برتر ماه آوریل که منتظر اکران آن‌ها هستیم

آنچه که به نظر می‌رسد، ماه آوریل یکی از شلوغ ترین مقاطع سال در اکران فیلم‌های سینمایی بسیار محبوب است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 5 فیلم برتر ماه آوریل بپردازیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به نظر می‌رسد که ماه آوریل ماراتن 30 روزه‌ی پر سر و صدایی برای دوست داران فیلم‌ و سینما خواهد بود.  ماه شلوغی که با فیلم رئیس ( The Boss ) آغاز شده و در ادامه با اکران فیلم Barbershop: The Next Cut نگاه طنزآمیزی بر کسب و کار آرایشگران دارد. در واقع سینما‌های سراسر جهان میزبان بیش از 10 فیلم بسیار خوب خواهند بود؛ اما قصد داریم تا به معرفی 5 فیلم برتر ماه آوریل بپردازیم که نسبت به سایر فیلم‌های این ماه، دارای سطح بالاتری از محبوبیت هستند. در ادامه به معرفی این 5 فیلم خواهیم پرداخت.

5 فیلم برتر ماه آوریل که منتظر اکران آن‌ها هستیم

Demolition

اکران: 8 آوریل

Demolition

داستان این فیلم در ارتباط با شخصی به نام دیویس است. وی یک سرمایه گذار بانکی موفق است که همسر خودش را در یک تصادف غم انگیز از دست داده است. وی پس از مرگ همسرش تلاش می‌کند تا با این اتفاق کنار بیاید. وی با مشکلات روحی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و هیچجوره نمی‌تواند به آن کمک کند. ناپدری او سعی بر آن دارد که از مشکلاتش بکاهد. در این بین آشنایی او با یک مادر بیوه و فرزند نوجوانش زندگی دیویس را تغییر می‌دهد. ” جیک جیلنهال ” ، ” هدر لیند ” و ” کرسی کوپر ” بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

Harddcore Henry

اکران: 8 آوریل

Harddcore Henry

هنری سخت کوش یکی دیگر از 5 فیلم برتر ماه آوریل است که می‌تواند از تمامی فیلم‌هایی که دیده اید متفاوت باشد. Harddcore Henry یک فیلم اکشن اول شخص است که دوربین ماجرا را از چشمان فردی به نام هنری، که از مرگ هیچ واهمه‌ای ندارد روایت می‌کند. وی پس از بیدار شدن به ضرب گلوله، باید هویت فراموش کرده خودش را کشف کند.

فیلمبرداری این فیلم به سبک بازی‌های اول شخص است، بنابر این می‌تواند از جذابیت خاصی برای گیمر‌ها برخوردار باشد. در هنری سخت کوش بازیگرانی نظیر ” شارلوتو کوپلی ” ، ” هالی بنت ” ، ” ایلا نایشولر ” و ” دانیلا کوزلاوسکی ” به ایفای نقش می‌پردازند.

 Criminal

اکران: 15 آوریل

Criminal

داستان فیلم ” مجرم ” درباره یک مرد حقیقی و البته در بدنی نادرست است. در آخرین تلاش مذبوحانه برای متوقف کردن یک نقشه شیطانی تمامی خاطرات، اسرار و مهارت‌های یک مأمور مرده سازمان سیا به یک قاتل خطرناک به نام جریکو استوارت انتقال می‌یابد. باید دید که جریکو چگونه می‌تواند با شخصیت تازه‌ای که به دست آورده سر کند و چگونه کار ناتمام را تمام خواهد کرد. در این فیلم که به کارگردانی ” آریل رومن ” خواهد بود، بازیگرانی نظیر ” کوین کاستنر ” ” رایان رینولدز ” ، ” گال گادوت ” و ” تامی لی جونز ” به ایفای نقش می‌پردازند.

The Jungle Book

اکران: 15 آوریل

The Jungle Book

کتاب جنگل نام داستان قدیمی است که تا به حال انیمیشن‌های زیادی در ارتباط با آن ساخته شده است. این فیلم داستان پسر بچه 12 ساله‌ای را روایت می‌کند که از کودکی اش در جنگلی بسیار وسیع و در کنار حیوانات وحشی بزرگ شده است. همه چیز به خوبی پیش می‌رود اما وقتی که این کودک کمی بزرگتر می‌شود به تدریج خطرات تازه‌ای را از سوی برخی حیوانات وحشی حس می‌کند. به نظر می‌رسد که دیگر جنگل برای او جای مناسبی نیست و حتی حیوانات اطراف او نیز نمی‌توانند از آن در برابر خطرات محافظت کنند. در این فیلم ” اسکارلت جانسن ” ، ” ادریس آلبا ” و ” بیل مورای ” به ایفای نقش می‌پردازند. نقش نوجوان این فیلم را نیز ” نل ستهی ” در اختیار خواهد داشت.

Ratchet & Clank

اکران: 29 آوریل

Ratchet & Clank

Ratchet & Clank دومین نماینده از آثار مربوط به کودک و نوجوان است که در لیست 5 فیلم برتر ماه آوریل جای گرفته است. این انیمیشن از دو کاراکتر محبوب بازی‌های کامپیوتری Ratchet و Clank استفاده کرده است. این داستان داستان دو قهرمان متفاوت از یکدیگر را بازگو خواهد کرد. این دو قهرمان باید بکوشند تا فردی به نام Drek را از بین ببرند. این فرد قصد دارد تا هر چیز موجود در سیاره سولانا را از بین ببرد. از صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به ” سیلوستر استالون ” ، ” پائول گیاماتی ” ، ” جان گودمن ” و ” بلا ترون ” اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. والا من یه نظر ساده که حتی به زور سرنیزه هم ننننمیشه گفت انتقاد، تو سایت همکار “س.ا.مگ” مطرح کردم،
    تازه با کلی ببخشید،سایت خودتونو و مختارید، جسارت نباشه، تعین تکلیف نشه خدای ناکرده،. و و و…
    بار دوم که کفتم،
    جاروجنجالی شد، اونم از طرف نویسنده.
    حالا واقعا میترسم اینو اینجا بگم،
    (اگه نه فقط تو حرف و تو ژست، بلکه واقعا انتقاد یا پیشنهادی رو از طرف خواننده پذیرا هستین، حتی اگه خوشتون نیاد) به نظر یک خواننده مثل من اینکار یعنی قرار دادن اخبار سینما و سیاست و هنر و غیره تو سایت اشتباهه.
    قطعا بازدید کننده رو بیشتر میکنه ولی خب میشه شبیه این مجله های روی دکه ها که توش از همه چی خبر هست.
    اینجا سایت آی.تیه
    گجت نیوز!
    به نظرم شکل حرفه ای و درستش کاریه که سایت همکار “زوم..” انجام میده، به این شکل که سایت بخش های مربوط به سینما، طبیعت و جهانگردی،… داره با اسم و عنوان مجزا (قشنگ یه سایت مجزاست) و تو مثلا بخش ای.تی سایت خبر و پست مربوط به سینما میزاره ولی تو پست فقط یه لینک و ارجاع هست به بخش سینمایی سایت.
    (اگه نه، برای شما هم انتقاد و پیشنهاد مثل تقریبا همه جای این مملکت فقط به صندوق رو دیواره)
    جناب، کسی فحش نده به ما.
    شکر خوردم از گفتن این حرفا.
    به هر حال سایت خودتونه. اختیارشو دارید و هر طور صلاح میدونید

    • سلام عزیز
      خیلی ممنونم که برای سایت دل می‌سوزونید
      اتفاقا نظری زیر نظر شماست که از بخش فیلم خوشش اومده و دوست داره ادامه داشته باشه
      ببینید در سایت‌های مطرح خارجی هم مثل Engadget شیوه‌ای که ما تازه شروع کردیم رو خیلی وقته دارن انجام میدن از اتوموبیل بازی و .. مطلب دارن ولی زدن سایت مجزا برای هر بخش فکر نمی‌کنم زیاد جالب باشه چون کاربرای زیادی از این جا به اونجا شدن رو دوست ندارن و علاقه دارن همه چیز رو یک جا داشته باشن و 10 تا سایت باز نکنن

  2. ممنون از این مطلبتون لطفا ادامه داشته باشه با تشکر