بنچمارک هواوی P9 قیمت هواوی پی 9 11

قیمت هواوی پی 9 و مدل‌های دیگرش مشخص شد

هواوی قرار است که از پرچم‌داران جدید خود در ششم آوریل (هجدهم فروردین) رونمایی کند. هرچند احتمالاً تاکنون با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها آشنا شده‌اید اما قصد داریم تا قیمت هواوی پی 9 و مدل‌های دیگرش را به شما اعلام کنیم.

هواوی قصد دارد تا در ششم آوریل از گوشی‌های خود در لندن رونمایی کند. البته تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده و تنها نکته‌ای که می‌ماند قیمت هواوی پی 9 و دیگر مدل‌های آن است. در حال حاضر می‌دانیم که قرار است پرچم‌دار آینده‌ی هواوی بدنه‌ای از جنس فلز داشته باشد و همچنین از ترکیب دوگانه دوربین و حس‌گر اسکنر اثرانگشت در پشت خود استفاده کند.

دیروز نیز هواوی پی 9 در بنچمارک انتوتو به چالش کشیده شد و تقریباً مشخصات کامل آن معلوم گشت. با توجه به لیست قرار است در این گوشی از یک صفحه‌ی فول اچ‌دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و همچنین تراشه‌ی Kirin 955 استفاده گردد که از یک پردازنده‌ی 10 هسته‌ای بهره ببرد.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم قرار است 4 مدل از این گوشی به نام‌های هواوی پی 9 ( Huawei P9 )، هواوی پی 9 لایت ( Huawei P9 Lite )، هواوی پی 9 مکس ( Huawei P9 Max ) و هواوی پی 9 پلاس ( Huawei P9 Plus ) خواهند بود که انتظار می‌رود از هر 4 گوشی در ششم آوریل رونمایی گردد.

شایان‌ذکر است که انتظار می‌رود دو مدل هواوی P9 Plus و هواوی P9 Max از سخت‌افزار تقریباً یکسانی داشته باشند و تفاوت آن‌ها تنها در اندازه‌ی صفحه‌نمایش است. P9 Plus از یک صفحه‌ی 5.2 اینچی بهره می‌برد که دارای پنل FHD خواهد بود و این در حالی است که هواوی P9 Max از یک صفحه‌ی فوق‌العاده بزرگ 6.8 اینچی بهره خواهد برد.

البته پنل استفاده شده در P9 Max مشخص نیست و گفته نشده که آیا FHD خواهد بود یا QHD که البته انتظار می‌رود QHD باشد. نکته‌ای که در مورد این گوشی گفته شده این است که انتظار می‌رود دارای صفحه‌ی حساس به فشار بوده و درست مانند آنچه در پرچم‌داران اپل دیده بودیم دارای قابلیت لمس سه‌بعدی باشد.

احتمال دارد هواوی پی 9 با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شود و مدل پلاس آن نیز از 4 گیگابایت رم بهره ببرد. طبیعتاً باید تفاوت‌هایی میان این دو مدل باشد که احتمالاً ابعاد صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتری را باید در هواوی پی 9 پلاس مشاهده کرد.

لیست قیمت هواوی پی 9 و مدل‌های دیگر آن:

  • هواوی پی 9 لایت دارای برچسب قیمت 292 دلاری خواهد بود
  • هواوی پی 9 دارای برچسب قیمت 477 دلاری خواهد بود
  • هواوی پی 9 پلاس دارای برچسب قیمت 570 دلاری خواهد بود
  • هواوی پی 9 مکس دارای برچسب قیمت 633 دلاری خواهد بود

نظر شما در مورد این قیمت‌ها چیست؟ آیا هواوی پی 9 و مدل‌های دیگر آن ارزش خریدن را دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شما کلا طرفدار سامسونگی هواوی گوشهایی خوبین مخصوصا با این قیمت که میده و سخت افزار قوی که داره سامسونگم که خوارکش هنگه من اتواع گوشی های سامسونگ داشتتم اکثرا هنگ می کردن یا یا بعضی مواقع لگ میزدن تو برنامه و بازی تو اپدیتم سامسونگ واقعا ضعیف هست و گوشیهاش همشون یه شکلن هیچ تنوعی توی ظاهر نداره :Overjoy: :Wink: :iPad:

  2. سلام،به نظر من با این قیمتاش اصلا وابدا هوآوی ارزش خرید نداره بعدشم با کمی بیشتر سامسونگ میخری برند و قابل اعتماد نه هوآوی خودم هر مدلی از هوآوی داشتم مشکل داشته یا بعد یه مدت مشکل دار شده اگر شیامی تو ایران نمایندگی بزنه باز از هوآوی بهتره صفحه ضعیف نبود ۴کی و گرافیک ضعیف و قطعات کم کیفیت و قیمت هاش در حد سامسونگ و اپل شده ولی خودش قابل قیاس با اینا نیست حتی پشتیبانی خوبی نداره شاید سالی یه بار اندروید رو یا دوبار بروزرسانی کنه انم بعضی مدلهاشو خلاصه ,پولتونو هیچ وقت برای شرکتهای نوپا و چینی هدر ندید ….