بروزرسانی نسخه اندروید Google Photos

نسخه اندروید Google Photos آسان‌تر از گذشته شد

گوگل روز گذشته به‌روزرسانی را برای نسخه اندروید Google Photos منتشر کرد که بر اساس آن قابلیت ویرایش تصاویر در این اپلیکیشن به‌مراتب ساده‌تر از گذشته شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه می‌توان به عدم ذخیره چندین نسخه اضافی از هر عکس تغییریافته اشاره کرد.

به‌روزرسانی جدید نسخه اندروید Google Photos روز گذشته منتشر شد. این اپلیکیشن شامل ویژگی بسیار کاربردی شده است که تابه‌حال تنها در نسخه آی او اس آن قابل مشاهده بود. در نسخه جدید اپلیکیشن مدیریت تصاویر گوگل، ویرایش عکس‌ها بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.

کار با نسخه اندروید Google Photos آسان‌تر از قبل شده است

اگر تابه‌حال از نسخه اندروید Google Photos استفاده کرده باشید حتماً می‌دانید که این اپلیکیشن هر تغییری را که شما بر روی تصاویرتان بدهید به‌عنوان نسخه جدیدی ذخیره می‌کند. بنابراین پس از اتمام کارتان ممکن بود چندین کپی از تصویر اصلیتان در گالری عکس گوشی شما ذخیره شده باشد که هرکدام مربوط به ویرایش‌های مختلفی است که تابه‌حال اعمال کرده‌اید.

حال نسخه جدید این اپلیکیشن تمامی ویرایش‌ها را در قالب یک تصویر ذخیره می‌کند بنابراین دیگر نیاز نیست چندین تصویر اضافی در گالری شما تولید شود که ناچار به حذف آن‌ها باشید. علاوه بر آن شما می‌توانید به‌تمامی تغییراتی که در نسخه‌های مختلف تصویرتان ایجاد کرده‌اید دسترسی داشته باشید تا بتوانید استفاده آسان‌تری را از آن داشته باشید.

از دیگر ویژگی بسیار کاربردی اضافه شده در این نسخه می‌توان به قابلیت بازگشت به مراحل گذشته ویرایش‌ و حذف فیلتر‌های اعمال‌شده اشاره کرد. در قسمت بالای صفحه نسخه اندروید Google Photos کلیدی به نام Undo Edit اضافه شده است که با فشردن آن می‌توانید به سمت تصویر اصلی اشاره کنید.

کاربران آی او اس اپلیکیشن مدیریت تصاویر گوگل از این قائله استثنا بودند و نیازی به حذف تصاویر متعدد نداشتند. چراکه تمامی ویژگی‌های اعمال شده تنها در یک تصویر ذخیره می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید تازه ترین نسخه اپلیکیشن Google photos مخصوص پلتفرم اندروید را از طریق این لینک دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*