معرفی سری جدید اولترابوک های Series 9 سامسونگ، با قلب تپنده Ivy Bridge

 

 

جدیدترین اولترابوک سری ۹ سامسونگ را می توان قطعه زیبایی از دانش مهندسی دانست. همان طور که گفته بودیم، فعلا نباید لپ تاپ بخرید . زیرا وقتی محصولاتی مانند این اولترابوک سامسونگی در راه هستند، چرا باید به سراغ ابزاری با قطعات قدیمی برویم؟ این نسخه به روز شده از اولترابوک های سری ۹ سامسونگ از پردازنده Ivy Bridge در سینه خود بهره می برد.

به نظر می رسد که آماده سازی این اولترابوک، دنباله حرکتی است که با معرفی لپ تاپ ویژه گیم سری ۷ سامسونگ شروع شد. البته در اولترابوک سری ۹ هنگام انتخاب قطعات، بیش از کارایی، تاکید بر روی بازده و راندمان بوده است. سی پی یو به کار رفته در این لپ تاپ، یک دو هسته ای Core i5 3317U از خانواده Ivy Bridge با سرعت 1‪.‬7 گیگاهرتز است. گرافیک آن هم از سری جدید گرافیک های Intel HD 4000 بوده و از یک SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت برای ذخیره اطلاعات بهره می برد. از دیگر امکانات این سبک وزن 1.65 کیلوگرمی که تنها 14.9 میلیمتر ضخامت دارد، می توان به صفحه نمایش ۱۵ اینچ LED SuperBright Plus با روشنایی ۴۰۰ نیت و رزولوشن 1600 در 900، ویندوز سون ۶۴ بیتی Home Premium و رم ۸ گیگابایتی 1600MHz اشاره کرد.
و در پایان همانطور که انتظارش را داشتیم، هنوز خبری درباره قیمت نهایی و یا زمان عرضه این محصول سامسونگ اعلام نشده است و به گمانم باید تا همان اواخر تابستان یا پاییز، منتظرش بمانید. که البته انتظار ارزشمندی به نظر می رسد.

مشخصات فنی:


    Type: Ultraportable
    Screen: size 15 inches
    Screen resolution: 1600 x 900
    Bundled OS: Windows (7)
    CPU family: Core i5
    Hard drive(s): SSD (128 GB)
    Weight: 3.5 lb
    Released: 2012-04

 

{photo}91/02/14/Samsung-Series-9-15-inch{/photo}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*