پلی استیشن ۴.۵

پلی استیشن ۴.۵ امسال معرفی خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالاً نسخه آپگرید شده پلی استیشن ۴ که به پلی استیشن ۴.۵ معروف است تا قبل از عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن معرفی خواهد شد. نسخه‌ای که گزارش شده قرار است تجربه‌ی بازی در کنسول را به رزولوشن ۴K ارتقا دهد.

اگر شما یک گیمر هستید بدون شک خبرهای مربوط به دو کنسول پرچم‌دار نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نمی‌تواند شمارا سورپرایز کند. درحالی‌که خبرها حاکی از عرضه دو کنسول جدید می‌دهد، اما هیچ اطلاعات و ایده‌ای درباره این دو کنسول نداریم. حال خبر‌های خوبی برای علاقه‌مندان به کنسول پلی استیشن ۴ به گوش می‌رسد.

وال‌استریت ژورنال گزارش می‌دهد که سونی به‌احتمال فراوان تا قبل از عرضه هدست واقعیت مجازی خودش، کنسول آپگرید شده پلی استیشن ۴ را معرفی خواهد کرد. منابع مختلفی از سونی می‌گویند این کنسول یک دستگاه جدید و آپگرید شده پلی استیشن ۴ خواهد بود، اما جایگزین پرچم‌دار آن‌ها نخواهد شد. با توجه به آن‌که سونی قصد دارد سال جاری از هدست پلی استیشن VR خودش رونمایی کند، این احتمال وجود خواهد داشت که کنسول پلی استیشن ۴.۵ نیز اوایل پاییز امسال به‌صورت رسمی معرفی شود.

چرا باید کنسول پلی استیشن ۴.۵ را خرید

اما شاید بپرسید چرا ما باید به نسخه آپگرید شده پلی استیشن ۴ که به گفته سونی جایگزین پرچم‌دار آن‌ها نخواهد بود نیاز داریم؟

دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به اجرای واقعیت مجازی و کیفیت ۴K هستند. اگر به نسخه Ultimate Edition بازی Gears of War که برای کامپیوتر منتشر شده نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این دو کنسول هنوز هم با اجرای بازی‌ها در بهترین حالت ممکن و بیشترین جزئیات مشکلاتی دارند. سونی با عرضه نسخه آپگرید شده پلی استیشن ۴ قصد دارد تا مسیر یک تجربه عالی از بازی‌های واقعیت مجازی را برای کاربرانش هموارتر کند و امیدوار است که بتواند مصرف‌کنندگان را به دنیای فانتزی بازی‌ها ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*