Call Of Duty 2016
Call Of Duty 2016

Call Of Duty 2016 کاملا علمی و تخیلی است (شایعه)

اگر از طرفداران سری بازی محبوب Call Of Duty باشید، بدون تردید از حواشی اخیر شکل گرفته شده پیرامون چگونگی روند مراحل و اتمسفر حاکم بر نسخه بعدی بازی مطلع هستید. به تازگی طی خبری دیگر اعلام شده است بازی‌بازان در Call Of Duty 2016 پایشان بر روی زمین بند نخواهد بود و همواره در آسمان و خارج از کره زمین به تبادل گلوله و آتش خواهند پرداخت.

بنا بر گزارش منتشر شده، امسال استودیو Infinity Ward قصد دارد Call Of Duty با محیطی کاملا علمی و تخیلی به نمایش بگذارد. زمانی که از لغت «کاملا» استفاده می‌کنیم بدین معنا بوده که حال و هوای بازی از لحاظ عناصر علمی و تخیلی بسیار فراتر از دو نسخه Advanced Warfare و Black Ops است.

اطلاعات ذکر شده اولین‌بار توسط فردی با نام کاربری Shinobi602 در انجمن NeoGAF در پاسخ به سوال یکی از کاربران بیان شده است. وی یک منبع آگاه، معتبر و با سابقه بوده که پیش از این صدق صحبت‌هایش در موارد مشابه قبلی مورد تایید واقع شده است.

لازم به ذکر بوده که چندی پیش سایت صاحب نام EuroGamer جزئیاتی در خصوص روند بازی در فضا و سبک علمی و تخیلی Call Of Duty 2016 منتشر کرده است که موجب گمان‌زنی‌های بیشتری می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در دسترس رسانه‌ها قرار داده نشده است اما این را می‌دانیم که Activision قصد دارد در سال جاری نسخه جدیدی از عنوان پر‌مخاطب Call Of Duty منتشر کند که ارتباط مستقیمی با نسخه Ghost نیز ندارد؛ به هر حال باید تا نمایشگاه E3 امسال صبر نماییم چرا که تریلری از گیم‌پلی بازی به نمایش در خواهد آمد.

شایان به ذکر هستیم که آخرین نسخه از سری بازی Call Of Duty با نام Black Ops 3 در ۶ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌ باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ منتشر شده است که توانسته علاوه بر جذب نظر مثبت منتقدین، بازی‌بازان زیادی را ساعت‌ها پای خود بنشاند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*