Sony Xperia Companion

Sony Xperia Companion ؛ نرم افزار جدید سونی برای مدیریت دیوایس‌های اکسپریا

کمپانی سونی نرم افزار جدیدی به نام Sony Xperia Companion را مخصوص مدیریت دیوایس‌های اکسپریای جدید عرضه کرده است. این نرم افزار می‌تواند جایگزین جدیدی برای برنامه PC Companion سونی باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی سونی اخیراً یک نرم افزار ویندوزی را منتشر کرده است که به کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اکسپریا این امکان را خواهد داد تا با اتصال از طریق کابل USB به کامپیوتر، آن را مدیریت کنند. نام این نرم افزار Sony Xperia Companion است که از گوشی اکسپریا Z3 به بعد را تحت پشتیبانی خودش قرار می‌دهد.

Xperia Companion به شما این امکان را خواهد داد تا فایل‌های موجود در دیوایس خودتان را مشاهده، کپی و حذف کنید؛ چک کنید که آیا بروزرسانی جدیدی برای گوشی شما آمده است یا خیر، و یا در صورت نیاز نرم افزار را دوباره نصب کنید. این نرم افزار نسخه بهبود یافته PC Companion سونی است. اگر چه به نظر می‌رسد هیچ قابلیت جدیدی را به همراه ندارد. با این حال کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر سونی همچنان می‌توانند از برنامه PC Companion استفاده کنند. شاید نتوان حدس زد که هدف سونی از عرضه این نرم افزار چه بوده است اما می‌توان گفت که این کمپانی قصد دارد تا تمرکز بیشتری را بر روی دستگاه‌های تازه تولید شده اش در ۲ سال اخیر داشته باشد.

برای دانلود این نرم افزار بر روی کامپیوتر ویندوزی خودتان، ابتدا به وبسایت پشتیبانی سونی بروید. دیوایس خودتان را از روی لیست انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Connect my computer کلیک کنید. پس از آن شما یک لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد. کافیست بر روی آن کلیک کرده تا نرم افزار Xperia Companion بر روی کامپیوتر شما دانلود شود.

لازم به ذکر است این نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز‌های ۷، ۸/۸.۱ و ۱۰ خواهد بود. همچنین ۲ گیگابایت رم، ۵ گیگابایت ظرفیت و پردازنده اینتل پنتیوم ۴ نیز از نیاز‌های حداقلی جهت اجرای این برنامه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سونی زد ۱ دارم یعنی این به درد من نمیخوره؟ :Tears: