آیفون SE

آیفون SE در مقابل آیفون ۶S : تفاوت های جزئی به روایت تصویر

آیفون SE ، در باطن آیفون ۶S و در ظاهر نیز آیفون ۵S دیده می‌شود؛ شاید برخی از امکانات کلیدی نسل ششم سری اس آیفون در این پرچمدار ارزان اپلی وجود نداشته باشد، اما با این حال هنوز ارزش خرید دارد.در این مطلب به مقایسه تفاوت های ظاهری آیفون اس ای ( iPhone Se ) با آیفون ۶ اس ( iPhone 6S ) به روایت تصویر می پردازیم.

پردازنده‌ی A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه‌ی کاملا آلمینیومی، از شاخصه های مهم iPhone SE به شمار می‌روند که پیش از این نیز در آیفون ۶ اس آنها را ملاقات کرده ایم. سخت افزار، ظاهر و صد البته نرم افزار این گوشی هوشمند چهار اینچی، با گذشتگان خود برابری می‌کند و حداقل از آنها کمتر نیست؛ پس درست نیست که به این آیفون، صرفا از روی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت نگاه شود.

اگرچه امکاناتی بودند که آیفون اس ای پتانسیل دارا بودن آن ها را داشت، ولی شرکت اپل ( Apple ) به منظور پایین نگه داشتن قیمت این پرچمدار ۴ اینچی، از این ویژگی ها صرف نظر کرده و قید آن ها را زد. از مهمترین امکانات به کار نرفته در آیفون SE، می‌توان به فناوری لمس سه بعدی و حساس به فشار اشاره کرد؛ این شاخصه ها، تنها دلیل برتری آیفون ۶ اس ( iPhone 6S ) به آیفون ۶ ( iPhone 6 ) بودند. اپل پس از معرفی آیفون SE، مورد انتقاد برخی از منتقدان قرار گرفت، چرا که منتقدان پیش از این اپل را یک کمپانی رده بالا می‌دانستند که محصولاتش را با قیمتی بالا و مقطوع عرضه می‌کند؛ کیفیت در اپل حرف اول را می‌زند و هیچ گاه قربانی قیمت نخواهد شد.

در تصاویر زیر می‌توانید تفاوت های نه چندان مهم آیفون ۶ اس با آیفون SE – به جز اندازه نمایشگر – را مشاهده فرمایید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ترفند زیرکانه و هوشمندانه اپل برای فروش بیشتر و مقابله با محصول جدید رقیب اصلی یعنی سامسونگ