گوشی Gionee S8 مجوز TENNA گرفت

جیونی ( Gionee ) یکی از سازندگان گوشی در چین است که با وجود اینکه از شهرت چندانی مانند هواوی، شیائومی و یا زد تی ای بهره نمی‌برد، اما باید اذعان داشت که از برندهای معتبر در آسیای شرقی‌ست. این کمپانی سال گذشته پرچم‌دار خود به نام Elife E8 را معرفی کرد. ماه گذشته نیز از گوشی میان‌رده‌ای به نام Gionee S8 رونمایی کرد که به نظر می‌رسد این گوشی توانسته مجوز TENNA را دریافت کند و به زودی باید شاهد عرضه‌ی آن در چین باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که در مقدمه گفتیم Gionee S8 توانسته مجوز TENNA را کسب کند که این آخرین مرحله برای عرضه‌ی یک موبایل در کشور چین است. از مشخصات گوشی می‌توان به بدنه‌ی فلزی آن اشاره کرد. همچنین در این گوشی از صفحه‌ی ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p به کار رفته است.

در این گوشی می‌توان ۴ گیگابایت رم و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مشاهده کرد. یک تراشه‌ی هلیو پی ۱۰ ساخت مدیاتک نیز در زیر قاب گوشی قرار داده شده و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد.

در عقب گوشی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین درگاه سیم کارت دوگانه نیز قابل مشاهده است. این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ بوده که بر روی آن رابط کاربری آمیگو ۳.۲ سوار است. از جمله قابلیت‌های این سیستم عامل را می‌توان امکانات دوربین آن دانست که می‌تواند متن را از تصویر تشخیص دهد.

محصول جدید کمپانی چینی از یک دکمه‌ی خانه‌ی فیزیکی بهره می‌برد که بر روی آن یک سنسور اسکنر اثر انگشت قرار دارد. حاشیه‌های موجود در اطراف صفحه نیز بسیار نازک هستند، و می‌توان در مجموع گوشی Gionee S8 را گوشی قابل قبولی دانست.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*