مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس + رای گیری

این روزها یکی از بحث های جذاب در حوزه ی تکنولوژی، مقایسه ی اسمارت فون های پرچم دار است. وقتی پای اپل و سامسونگ در میان باشد؛ این مقایسه، بسیار هیجان انگیزتر و جذاب تر هم خواهد شد. در این مقاله، به مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس پرداخته و در آخر با یک رای گیری نظر شما را در مورد این دو گوشی جویا می شویم.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

سامسونگ امسال با رونمایی از گلکسی اس 7، تفاوت هایش با آیفون را به حداقل رساند. این گوشی جدید که هنوز یکماهی از تولدش نمی گذرد، از نظر داخلی، تغییرات زیادی نسبت به گلکسی اس 6 داشته، اما از نظر ظاهر، بسیار کم تغییر کرده است. اما در مورد گلکسی اس 7 اج، قضیه کمی فرق دراد: اج 7 نسبت به نسل قبلی خود، بزرگتر شده و به همین دلیل، رقیب جدی تری برای آیفون 6 اس پلاس به شمار می رود.

آیفون 6 اس پلاس، بدون شک، پیشرفته ترین اسمارت فونی است که اپل آن را با طراحی و ویژگی های سخت افزاری بهتری نسبت به نسل قبلی ارائه کرده است. با وجود اینکه شش ماه از تولد این گوشی می گذرد، همه ی کارشناسان، آن را جدی ترین رقیب گلکسی اس 7 اج می دانند. اجازه دهید وارد گود رقابت شده و به مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس بپردازیم.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس : طراحی

همیشه اولین مولفه ای که برای بررسی به آن برخورد می کنیم، طراحی یا نمای ظاهری گوشی است. دورنمای گوشی، یکی از مواردی است که کاملا سلیقه ای است و به نظر شخصی هر کس بستگی دارد. اما به طور کلی، شاید بتوان گفت اس 7 اج، جذابیت بیشتری داشته و به خاطر کناره های خمیده و غیرمعمولش، افراد را بیشتر جذب می کند. از طرفی، این کناره های خمیده، حس بدون لبه بودن گوشی را به کاربر القا می کند. این گوشی مرکب از شیشه و فلز، برای بسیاری از افراد، مدرن تر و جذاب تر به نظر می رسد. در مقابل، آیفون 6 اس پلاس، طراحی بسیار سنتی تری داشته که زیباشناسی، تقارن و هارمونی بیشتری را  نشان می دهد و همانطور که گفتم بنابر سلیقه ی شخصی، برای برخی از افراد، دوست داشتنی تر و زیباتر از اج خواهد بود.

تاکنون در مورد جنبه ی زیبایی شناسی طراحی دو گوشی صحبت کردیم. اما اگر قرار باشد به سراغ اعداد و ارقام و مقایسه ی فنی تر برویم، گلکسی برنده می شود چرا که ساختاری سبک تر و فشرده تر دارد. از طرفی، گلکسی اس 7 اج، نسبت نمایشگر به بدنه ی منطقی تری دارد. اگرچه هر دو گوشی، نمایشگرهای ۵.۵ اینچی دارند، اما گلکسی این نمایشگر را در فضای کمتری، جای داده است و به همین دلیل، راحت تر می توان آن را استفاده کرد.

در عمل، هیچ یک از این دو طراحی، کامل نبوده و نقاط ضعف و قدرت خود را دارند. مثلا ضدآب و گردوغبار بودن، یک مزیت کلیدی برای طراحی گلکسی اس 7 اج به شمار می رود، می توانید مطمئن باشید اگر گوشی خود را در آب فرو ببرید یا نوشیدنی روی آن بریزید، همچنان به زندگی عادی خود ادامه خواهد داد. یکی از نکات منفی در مورد اج، این است که به دلیل سطح شیشه ای، اثر انگشت روی آن باقی می ماند، در حالیکه در آیفون 6 اس پلاس، به دلیل فلزی بودن بدنه، جای نگرانی نیست.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس : نمایشگر

هر دو گوشی با نمایشگرهای ۵.۵ اینچی، فضای دید یکسانی را در اختیار قرار می دهند؛ البته گلکسی اس 7 اج با رزولوشن ۲۵6۰×۱۴۴۰، از پیکسل های فشرده شده تری نسبت به رقیبش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰  بهره می برد.

در واقع مهم ترین تفاوتی که دو گوشی در بخش نمایشگر دارند، تکنولوژی های ساخت نمایشگر است. گلکسی اس 7 اج به لطف نمایشگر امولد خود، دارای وضوح و دقت رنگ بهتری است. در واقع رنگ های نمایشگر اج، اشباع شده تر و زنده تر هستند. در مقابل، تکثیر رنگ ها در نمایشگر IPS LCD آیفون، بسیار عالی است.

آیفون 6 اس پلاس می تواند نور بیشتری را در اختیار شما قرار دهد، چرا که حداکثر روشنایی آن، ۵۹۳ نیت است، در حالیکه همین کمیت برای گلکسی اس 7 اج، ۴۹۳ نیت است. در مورد حداقل روشنایی، اج ۲ نیت و پلاس ۵ نیت در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین می توانید هر دو گوشی را در تاریکی قبل از خواب و بدون سختی به چشم، به راحتی استفاده کنید. زوایای دید در هر دو گوشی، عالی است، اما آیفون دارای گامای بسیار سازگارتری است و در تمام نقاط، گامای نزدیک به ۲.۲ را دارد. در مقابل، اج، رنگ ها را کمی روشن تر از حد معمول نشان می دهد. (گاما، کمیتی است که در رابطه ی توانی بین سیگنال ورودی و شدت نور یا روشنایی ظاهر می شود).

یکی از ویژگی های تازه و البته جالب سامسونگ، نمایشگر همیشه فعال یا همیشه روشن است. این ویژگی به شما اجازه می دهد اطلاعات ضروی مثل زمان، تاریخ و تقویم را در حالت آماده به کار گوشی، همیشه بر روی نمایشگر ببینید. به عبارت دیگر، نیازی نیست تا تمام نمایشگر را فقط برای دیدن زمان با آب و هوا یا تماس های ناموفق روشن کنید. این ویژگی کارآمد به کمک نمایشگر امولد اج به راحتی قابل اجراست، چرا که در این نمایشگر، هر پیکسل با منبع نوری جداگانه ای تغذیه می شود. البته گوشی هایی مانند الجی G5 با وجود داشتن نمایشگر IPS LCD، این ویژگی را در آن قرار داده اند.

با چنین نمایشگرهای بزرگ و با کیفیتی، دیدن فیلم وعکس واقعا هیجان انگیز بوده و تجربه ی لذت بخشی بدست می دهد. البته دیدن ویدئوهای تمام صفحه در اج، به دلیل کناره های خمیده اش، می تواند کمی آزاردهنده باشد.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس : حدواسط

هر دو گوشی، از آخرین نسل سیستم عامل مشهورشان بهره می برند. گلکسی اس 7 اج با اندروید مارشمالو 6 و آیفون 6 اس پلاس با سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی IOS 9 عرضه شده اند. هر یک از این دو پلتفرم، خوبی ها و بدی های خود را دارند. ویژگی های بسیار زیادی در هر پلتفرم وجود دارد که برخی از آنها مانند مالتی تسکینگ درکنار هم و فیلپ بورد واقعاً مفید هستند و برخی دیگر، عملا نمایشی هستند. یکی از این ویژگی ها ، edge UX است، خصوصیتی که در اثر خمیده بودن لبه های اج 7، به وجود آمده است. با این قابلیت شما می توانید با کشیدن هریک از لبه ها، به میانبر اپلکیشن ها، ابزارها و مخاطبان دلخواه دسترسی پیدا کنید. مثلا بدون بستن اپلیکشینی که در حال کار با آن هستید، می توایند پیش بینی هوا را مشاهده کرده یا وارد حالت سلفی دوربین شوید. همان طور که گفتم، ممکن است این ویژگی برای بعضی افراد، نمایشی و حیله گرانه باشد و برای برخی کاملا مفید!

گیم لانچر، قابلیت جدید دیگری است که مجموعه ای از ویژگی های مرتبط با بازی مانند ضبط ویدئوهای گیم پلی و محدود کردن میزان اعلانیه های پاپ آپ، در اختیار کاربر قرار می دهد. ویژگی تازه ی دیگر، حالت چند پنجره ای اپلیکیشن ها در کنار یکدیگر است. زمانیکه در حال استفاده از اپلکیشن پیام رسان سامسونگ هستید، می توانید در نیمه ی پایینی نمایشگر و بدون ترک صفحه ی پیام، لینکی را در مرورگر باز کنید.

نوبت به آیفون 6 اس پلاس می رسد که دارای IOS نسخه ی ۹.۲.۱ است. اگر چه این پلتفرم، ویژگی هایی مانند نمایشگر همیشه روشن یا گیم لانچر ندارد، اما مثل همیشه، عملکردی روان و راحت داشته و حدواسطی زیبا و دوست داشتنی آن، چشم کاربر را نوازش می کند. جستجوی اسپات لایت آیفون 6 اس پلاس، به شما امکان می دهد تا درون گوشی یا وب را جستجو کرده و همچنین از پیشنهادهای سیری در مورد اخبار جدید بهره مند شوید. نایت شیفت، ویژگی دیگری است که با تنظیم دمای رنگی نمایشگر، به خواب شما را راحت تر می کند.

به یکی از ویژگی های جالب آیفون، یعنی لمس سه بعدی می رسیم که به فشار دست شما پاسخ می دهد. در واقع به کمک این ویژگی، شما می توانید با وارد کردن فشارهای متفاوتی به نمایشگر، اعمال متفاوتی را انجام دهید. لمس سه بعدی، نسل جدیدی از تعامل کاربر و گوشی است. حالا شما می توانید با فشردن بیشتر آیکون ها، زیرمنوهای مربوطه را نیز مشاهده کرده و به میانبرها دسترسی داشته باشید یا می توانید به ایمیل های خود نگاهی انداخته یا لایوفوتوها را در گالری خود ببینید.

مجموعه تصاویر زیر به ترتیب حدواسط گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس را نشان می دهند.

 

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس: عملکرد و حافظه

با مقایسه ی چیپست های اس 7 اج و 6 اس پلاس روی کاغذ، نمی توانیم مقایسه ی درستی داشته باشیم. پس بهتر است به سراغ بنچمارک ها برویم. اگرچه گلکسی اج سامسونگ با دو نوع تراشه ی اسنپدارگون ۸۲۰ برای آمریکا و اگزینوس ۸۸۹۰ برای سایر مناطق ارائه شده است، اما عملکرد این دو تراشه با وجود تفاوت های اساسی در ساختار، بسیار در واقعیت به یکدیگر شبیه است.

گلکسی اس 7 اج، در بیشتر بنچمارک ها از آیفون 6 اس پیشی گرفته یا حداقل با آن مساوی است، اما در واقعیت، هر دو گوشی، عملکرد روان و خوبی دارند. اج دارای رم ۴ گیگابایت است، در حالیکه پلاس دارای رمی ۲ گیابایتی است. برخلاف این تفاوت آشکار، مدیریت حافظه ی IOS بهتر عمل کرده و در واقع منابع حافظه ی کمتری استفاده می کند، در نتیجه مشکلی در عملکرد وجود ندارد. شکل زیر عملکرد گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس را در بنچمارک های مختلف نشان می دهد.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس

در مورد حافظه، سامسونگ در دو کانفیگ ۳۲ و 6۴ گیگابایتی عرضه شده، به علاوه ی اینکه دارای یک شیار حافظه ی microSD نیز هست. این بدان معناست که شما می توانید حجم بسیار زیادی از اطلاعات را درون گوشی خود ذخیره کنید. اما در آیفون، مثل همیشه خبری از شیار حافظه نیست. در عوض این گوشی دارای کانفیگ های ۱6 ، 6۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است که به نظر می رسد حافظه ی ۱6 گیگابایتی به هیچ وجه برای استفاده های امروزی مناسب نیست.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس : دوربین

انگیزه ی بسیاری افراد از خرید گوشی، داشتن یک دوربین با کیفیت در هر مکان و زمانی است. به همین دلیل، دوربین، برگ برنده ی کمپانی های موبایلی محسوب شده و می تواند یک تنه، یک گوشی را در بازار محبوب کند. هر دو گوشی دارای دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی هستند، البته دوربین اج مسحورکننده تر به نظر می رسد، چرا که دارای گشادکی دیافراگم بیشتر۱.7 در مقابل ۲.۲ آیفون است. از طرفی اج، پیکسل های بزرگتر۱.۴ میکرونی نسبت به ۱.۲۲ میکرونی آیفون پلاس دارد. نتیجه اینکه، اج در نورکمتر، بهتر عمل می کند. اج همچنین به لطف تکنولوژی جدید سامسونگ یعنی Dual Pixel عملکرد بهتری در فوکوس اتوماتیک دارد. تثبیت کننده ی دیجیتالی تصویر در هر دو گوشی موجود است. (مجموعه تصاویر زیر به ترتیب حدواسط کاربری گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس را نشان می دهد)

 

برخلاف تفاوت های فنی، هر دو گوشی واقعا در بخش دوربین، عالی هستند. البته در موقعیت های مختلف مانند روز آفتابی و نور کم، اج کمی بهتر عمل می کند. تاری تصویر در اج کمتر بوده و همچنین، شاتر سرعت بیشتری دارد که دلیل آن، گشودگی بیشتر دیافراگم است که به اج اجازه می دهد تا در مدت زمان مشابه با آیفون، نور بیشتری را جذب کند. در مورد دقت رنگ ها، آیفون 6 اس پلاس، رنگ های گرمتری را بدست می دهد اما در مقابل رنگ های اج دقت بالاتری داشته و به واقعیت شبیه تر هستند. البته تفاوت بسیار اندک است.

به کمک عکس هایی که هر یک دارای نیمه ای از گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس هستند، می توانید کیفیت دوربین ها را در چند حالت مختلف مقایسه کنید. برای مقایسه ی بهتر کافیست، علامت فلش دو طرفه ی وسط تصویر را به طرفین بکشید. در تمام عکس ها، نیمه ی سمت چپ، مربوط به گلکسی اس 7 اج و نیمه ی سمت راست مربوط به آیفون 6 اس پلاس است.

۱- حالت HDR

[before-after label_one=”گلکسی اس 7 اج” label_two=”آیفون 6 اس پلاس”] Samsung-Galaxy-S7-edge---HDRApple-iPhone-6s-Plus---HDR

[/before-after]

۲- روز

[before-after label_one=”گلکسی اس 7 اج” label_two=”آیفون 6 اس پلاس”] Samsung-Galaxy-S7-edgeApple-iPhone-6s-Plus

[/before-after]

۳- شب

[before-after label_one=”گلکسی اس 7 اج” label_two=”آیفون 6 اس پلاس”]

Samsung-Galaxy-S7-edge (1)Apple-iPhone-6s-Plus (1)

[/before-after]

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس: کیفیت مکالمه

سامسونگ در اج 7 یک پله فراتر رفته و صدای مکالمه را بهبود بخشیده است. این گوشی حالا دارای یک حالت تازه به نام، حالت Extra Volume است که صدای مکالمه را زیاد می کند و به شما اجازه می دهد تا در مهمانی ها یا سایر محیط های شلوغ، صدا را بهتر بشنوید. در مورد کیفیت، صدا واضح بوده و تغییری ندارد و این یک بهبود نسبت به گلکسی اس 6 اج به حساب می آید. اگرچه آیفون هیچگاه در مورد کیفیت مکالمه، بهترین نبوده، اما صدای مناسبی دارد و در محیط های پرسروصدا هم عملکرد قابل قبولی دارد.

مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس : باتری

گلکس اس 7 اج دارای یک باتری غول پیکر 36۰۰ میلی آمپری است که در صورت استفاده ی نرمال، به راحتی شما را یک روز تمام از شارژ بی نیاز خواهد کرد. البته در صورت استفاده ی کمتر و سبک تر، حتی می توانید دیرتر هم آن را شارژ کنید. میانگین عمر باتری نسبت به اس 6 کمی کمتر شده و این ناامیدکننده تر است.

در سمت مقابل، آیفون 6 اس پلاس دارای یک باتری 2750 میلی آمپری است که به راحتی برای یک روز، پاسخگوی نیاز شماست. اما با استفاده ی سبک تر، دو روز هم می توانید به سراغ شارژر نروید. دلیل این عملکرد مناسب باتری، بهره وری بهتر IOS  در حالت استاندارد است. بنچمارک ها نشان می دهند با شرایط کاملاً یکسان برای هر دو گوشی، اج به مدت 7 ساعت و ۱۸ دقیقه و پلاس ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه دوام می آورد.

در مورد شارژ باتری، قضیه کمی فرق می کند. گلکسی اس 7 اج از ویژگی شارژ سریع و وایرلس بهره مند است و می تواند در مدت ۹۹ دقیقه به طور کامل شارژ شود ، این در حالیست که حتی با ۱۵ یا ۳۰ دقیقه شارژ هم می توانید چند ساعت عمر برای باتری خود جمع کنید. از طرف دیگر، آیفون 6 اس پلاس، شارژ سریع و وایرلس ندارد و 165 دقیقه زمان برای شارژ کامل لازم دارد.

نتیجه…

این هم از مقایسه گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس.پس از مقایسه ی کیفی و کمی دو پرچم دار اپل و سامسونگ، نوبت به نتیجه گیری می رسد. نکته این است که هر دو گوشی، واقعا عالی بوده و ویژگی های منحصربفرد خود را دارند. با این حال به نظر می رسد گلکسی اج 7 با ابعاد فشرده تر و دوربین بهتر، رقابت را با فاصله ی اندکی پیروز می شود. البته داشتن شیار حافظه و ضدآب بودن هم از دیگر ویژگی های برتر اج است. در طرف مقابل، آیفون، رقیب با ارزشی است که با رابط نرم افزاری عالی خود، تجربه ی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اگر میخواهید تمام مدل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج را بشناسید و تفاوت دو پردازنده ی اگزینوس و اسنپدراگون را بدانید مقاله ی زیر را از دست ندهید: مقایسه مدل های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی اس 7 + لیست تمام مدل ها

اگر جزو طرفداران متعصب هر یک از این دو برند هستید، تقریبا مطمئنم نوشته های بالا، تاثیری بر شما نخواهد داشت، چرا که در نهایت، گوشی برند محبوب خود را انتخاب خواهید کرد و مثل همیشه، پایان این راه، انتخاب شماست.بنابراین ، لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به گوشی محبوب خود رای دهید.

رای گیری

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت 6۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

457 دیدگاه

  1. از نظر من ایفون بهتره سامسونگ بعد از مدتی هنگ میکنه ولی ای او اس هنگ نمیکنه من ایفون ۶اس دارم وقبلا هم اس٧اج داشتم از این ایفون بیش تر راظیم

  2. سلام من الان سامسونگ اج دارم ولی آیفون خیلی دوس دارم به نظرتون عوض کنم یا اج بهتره از آیفونه؟

  3. به دوستان توصیه میکنم که به یوتیوب مراجعه کنن و مطلب زیر رو سرچ کنن و اختلاف سرعت بین ایفون ۶ اس رو با گالاکسی اس٧ و همچنین گالاکسی اس ٨ و برتری ایفون در هردو تست رو ببینن iPhone 6 s plus & Samsung galaxy s 8 speed test و همچنین در ادامه بجای ٨ . اسم سامسونگ اس ٧ رو سرچ کنید و تست اونم ببینین

  4. بله به خاطر همین سردرگمی ازتون کمک خواستم نمیتونم دقیق تصمیم بگیرم که کدوم برام بهتره؟؟م عیارامو عرض کردم خدمتتون نگرانیمم از لابت سامسونگ هنگ کردن و باطریو مقاومت کمش برا ضربه اس که از دستم بیفته و ….
    بدا ایفون ریجیستر و سیستم عاملشه چون استفاده نکردم
    نگرانبمم با گوشی دارم تایپ میکنم شرمنده هرچی سعی کردم پس و پیش و اشتباه ننویسن نشد
    الان نظ قطعی رو از شما میخوام خانم ریاحب عزیز حالا اگه گوشی دیگه ای هم مناسب بود برام جز این وو تا اینجت معرفی کنین برام
    خییییییییییییی ممنوننم بالت وقت و حوصله ای که خرج میکنین برامون فقز اگه میشه جوابمو سریع بدین یا اگه رته ارتباطی دیگه ای دادین من اونجا مزاحم سم
    متنم زولانی سد معذرت میخوام ب

    • ناهید سادات ریاحی

      خب در مورد کیفیت ساخت گوشی‌های اپل که دیگه نیازی به صحبت نیست، هر چند که سامسونگ هم واقعا در مورد پرچمداراش، کیفیت بالایی داره. در مورد سرعت هم،‌ همونطور که بارها توی پست‌های مختلف به دوستان گفتم، آیفون به دلیل هماهنگی و مچ بودن نرم‌افزار و سخت‌افزار، سرعت و روون بودنش به مرور زمان، بیشتر مشهود میشه. در مورد یادگیری سیستم عامل IOS هم واقعا جای نگرانی نیست.

      • سامسونگ یه شرکت کلاهبرداره که واسه گوشیهای اروپاو امریکاش پردازنده اسنپ دراگونه امریکایى میذاره و واسه ما اگزینوس کره ای میفرسته که بنچمارکش از ایفون ۶ اس پلاس که یکسال ازش قدیمیتره پایینتره. اندروید بخصوص برند سامسونگ فقط هفته به هفته گوشی میده بیرون و بدون ساپورت یا بروزرسانی درست و حسابی در صورتیکه اپل روی حساب و کتاب سالی یه مدل میزنه با کلی پشتیبانی نرم افزاری و تخصص کمپانی اپل هم فقط همین محصولاته و در کنارش کاسه و بشقاب و هزارتا قلم جنسهای مختلف نمیزنه.تمرکزش روی یه محصول خاصه مثل بلاک بری و نتیجش هم تولید محصولیه که ماها چون توان مالی خریدش رو نداریم بدون کوچکترین تخصصی تحقیرش میکنیم یااینکه میگیم فقط واسه کلاس خوبه و تنها یه ایرانی میتونه ازین دست نظرات بده یادشون رفته سامی جون بخاطر تقلید از ایفون چقدجریمه داده و نمیبینن که کمپانیهای گوشی چقددارن زور میزنن گوشیاشون لااقل ازنظر ظاهری شبیه خانواده ایفونها باشه

        • دوسته عزیز اولین ک پردازنده های اکسینوس سامسونگ در حاله پیشرفته فوق العاده ای هست و در بسیاری موارد از پردازنده های اسنپدراگون بهینه تر هس و مصرف کمتری داره و قدرت بیشتر و اپل اکثرا تولید پردازنده های گوشیشو به سامسونگ میسپاره و جدیدا هم ک از پنل اولد سامسونگ استفاده کرده برای ایفون ایکس .دوم اینک شما چرا ناراحتی هر گوشی دوس داری بخر سلیقه ها متفاوته و هیش گوشی بی عیبو نقص نیس و اولویت من در خرید گوشی صفحه نمایش و مصرفه باتریه ک سامسونگ خیلی بهتر هستش و زودتر هم شارژ میشه

        • اخه چرا هیچی نمیدونید نظر میدید؟ سامسونگ برای فروش بهتر تو بازار امریکا برای چیپ ست هاش از اسنپ دراگون که ساخت امریکاست استفاده میکنه تا امریکایی ها با خرید سامسونگ فکر نکنن به تولید ملی ضرر میرسه. وگرنه اگزینوس بسیار بسیار بهتر از اسنپ دراگون هست. هم کم مصرف و هم بادوام تر.من تمام گوشی ها رو داشتم و صرف نظر از قیمت صد در صد ایفون حرف اول رو میزنه اما اگه قیمت رو در نظر بگیریم خرید سامسونگ دراولویت هست.البته سیستم عامل ایفون باب میل هرکسی نیست و دردسر های خودشو داره

      • یه موردی هم که شاید خیلیا ندونن و لازمه شما درموردش مطلب توسایت خوبتون بذارین در مورد کمپانی ایمجینیشن تکنولوژی است که سازنده گرافیک گوشیهای ایفونه چراکه مدیریت و بنیانگذار این کمپانی حسین یاسایی یک ایرانیست که ازطرف ملکه انگلیس مفتخر به لقب سر شده و منی که از برند ایفون استفاده میکنم افتخار میکنم که معتبرترین نام در میان تلفنهای همراه و ایپدها و دیگرمحصولات اپل یکی ازمهمترین بخشهاشون یعنی گرافیکشون نام یک مهندس ایرانی را یدک میکشد و اینجاست که باید با ایفون نه درمقابل خودمون بلکه درمقابل جهان کلاس گذاشت . گرافیکی همچون پاور وی ار که درهیچ برنامه یا بازی سنگین خم به ابرو نمیاره و مورد علاقه ی استیو جابزه سختگیر بود

  5. سلام خسته نباشی خانم ریاحی گل
    لطفا اگه میشه سریع جواب بدبن به من ممنون میشم
    من بین این دوتا گوشی گیر کردم
    اون چیزی هم که برام مهمه دوربینای گوشیه یهنی هر دوتا
    زمان استفاده از گوشیم خیلی زیادهه

    بخاطر شرایط کاریم همیشه دیتا گوشیم باید روشن باشه و حالت 3جی مدت زیا 4جی
    باتری و عمر باتری برام مهمه
    همیشه هم گوشیم همرام باید باشه چه خیابون خونه تو ماشین یعنی تو دستمه
    دانلود با دیتام زباد هست
    کدوم گوشی رو منناسب میدونین برام
    بین این دو تا
    گوشیه دبگه بودجمم تقریبا 2600 هست
    ممنونم ازتونیا هر گو

    • ناهید سادات ریاحی

      میترای عزیز، در مورد دوربین، اج کمی بهتره (به خصوص توی نور کمتر). در مورد استفاده مدام از گوشی، خب باید باتری رو درنظر گرفت که در این مورد اج با اینکه باتری بزرگتری داره، ولی توی تست‌ها تقریبا مثل پلاس عمل میکنه. اما نکته‌ی دیگه‌ای که در مورد باتری وجود داره، شارژ سریع هست که باز اج این ویژگی رو داره. در نهایت میرسیم به قیمتشون که با درنظر گرفتن یه کانفیگ مشخص (مثلا 32 گیگ)، اج حدود 200 تا 300 تومن ارزون‌تر از پلاس هست و هر دو کمتر از بودجه‌ی موردنظر تو قرار میگیرن. فاکتورای موردنظرت رو من گفتم، ولی در نهایت انتخاب با خودته!

  6. اگه ایفون امکانات سامسونگو داشت حرف نداشت حیف.من خودم عاشق هر دوتاشونم پول داشتم جفتشو میخریدم ولی ی ریزه سامسونگ تو امکانات بالاتره ولی ایفون خوش دست تره.در کل اینجا کسی نمیتونه ب نتیجه برسه

  7. سلام من میخوام گوشی بخرم دوستم ایفون6رو معرفی کرد نظرتون چیه؟
    اخه میخوام تا 1.5این حدودا باشه.

  8. دوستان بنظر من همتون دارین اشتباه میکنین

    من الان هشت ساله یه نوکیا 3310 دارم اخ نگفته نه عکس میگیره که بخواید به کیفیتش فکر کنید نه کسی میدزده که نگران هزینش باشید نه دوربین داره که زنت بگه ازم جلو درخت کاج عکس بگیر. فقط یه سیم کارت میخوره جدیدا مد شده

    حلا تصمیم با خودتوته

    خلاض

  9. در ظمن دوستان تنها کاری که کارخونه سامسونگ بلده اینه که هر دوماه یک بار مدل جدید بده بیرون و از مدل های جدیدش حمایت کنه ولی اپل سال به سال همون sخودش رو حمایت میکنه و هر سالی که به مشکل جژئی داره سعی میکنه که بر طرف کنه در ظمن دوربین سامسونگ چون آرایش چهره بیشتری داره به نظر میرسد که زیبا تر و خوش کیفیت تر دیده میشن ولی اپل بدون جلوه و آرایش عکس برداری میکنه و رنگ ها رو واقعی نشون میده به همین دلیل مردم ایران سامسونگ رو پسند میکنن ولی اینطور نیست

    درست نمیگم خانم ریاحی؟؟؟؟؟؟

  10. سلام دوستان
    من برای تجارت میخوام یک گوشی بخرم پول زیادی هم ندارم مجبورم برای فرستادن عکس جنسام خواهشن کمکم کنیذ بین این دو گوشی کدوم یکی را بخرم
    دوربین خیلی مهمه برام چون عکسی که میفرستم باید طبیعی باشه
    ممنون

    • من خودم اس۷اج دارم و تاحالا اکثر گوشی های سامسونگم گرفتم و عوض کردم ولی این گوشی ی چیز دیگس از تمام گوشی های سامسونگ بجز اس۸ بهترینه از نظر من آیفون فقط داره پول برند و کلاس و سیستم عامل ای یو اس شو میخوره تازه سیستم عامل اندروید هیچ محدودیتی نداره ولی ای یو اس شما ۶۰%کار ها رو آزادی

  11. سلام…با خوندن کامنتها خیلی غبطه خوردم که یوسری هموطن بجای کمک کردن هم برای خرید گوشی بهم دهن کجی میکنن و از شنیده هاشون میگن.

    تفاوت های اس7 و 6اس پلاس رو مینویسم کسانی که مثله من مردد بودن بخونن شاید ازاین کامنتهای بچگونه خلاص شدن.

    1-گلکسی اس7 مانیتورش سوپر امولدهست و ایفون ips
    امولد چشم رو ضعیف نمیکنه ولی زیره نوره افتاب خیلی کم
    تفاوت واقعا نامحسوسه نوره کمتری داره.

    روزلیشن 4k در مقابل 1920 در 1080
    واقعا کولاک کرده
    شما دوتاگوشی و بذارین کناره هم
    متوجه عرایض بنده میشین حیرت انگیزه رنگ ها بسیار پر انرژی
    و برعکس در ایفون رنگها بی روح و واقعی هستند.

    دوتاگوشیم 5.5هستند ولی اس7 خوش دست تر
    و نسبت صفحه نمایش به خوده دستگاه خیلی بیشتر از ایفونه.

    صدای اسپیکرها حدودا یکسانند.
    صدای مکالمه اسه7 اکسترا ولومه که میتونه توی جاهای شلوغ خیلی بیشتر بشه.

    اس7 یکسال جدیدتره
    و تا5سال بگفته خوده سامسونگ ساپورت میشه.

    فست شارژ:گوشی نسبت
    اندازش به باتری 3600 میلی امپریش توی پنجمارک ها و توی مقایسه ای که خودم انجام دادم از ایفون قوی تر بود
    و توی99دقیقه فول میشه

    و ایفون 167دقیقه تا 165دقیقه زمان میبره
    برای کسانی که توی مسافرت گیرمیکنن
    خیلی سخته.

    هردو گوشی ها اصلا چه توی بازی و چه توی کارهای دیگه داغ نکردند.

    دوربین:نیازی به گفتنش نیست
    هرکس این دوتاگوشی رو بذاره کناره هم متوجه کیفیت و فوکوس فوق العاده اس7 و برتریش نسبت به ایفون میشه.

    دوربین جلوهم باز اس7 خیلی بهتر بود
    و توی نوره کم گوشی مشخص میشه چندمرده حلاجه
    توی روزه روشن میان رده ها هم بهترینن.

    اس7 ادج رم میخوره تا200 گیگ
    ایفون فاقدشه

    اس7 ادج فلش میخوره
    ایفون فاقدشه

    اس7 ادج تمام لوازمش بصورت ارزان تر و دسترس تر بودنه
    گلسه 3دیشم دیجی کالاهست 50تومن با گارانتی
    ولی من یه شارژر ایفون گرفتم150تومن
    در کل لوازم جانبی ایفون خیلی گرون تره.

    نبوده گارانتی و شرکت ساپورت کننده
    اس7 ادج در ایران گارانتی داره
    در صورت بروز مشکل میتونید باتوجه به شرایط گوشی و تعمیر یا تعویض کنید که ایفون فاقدشه چون قاچاقه و غیره قانونی وارده کشور میشه حدودا.

    حسگر اثر انگشتم توی یوتیوب میتونید ببینید که البته بنده خودم حضوری دیدم اس7 سریعتر بود.

    محدودیتهایی هم داره ایفون:دلیوری مسیج نداره(نمیدونید مسیجتون رسید دست طرف یانه)

    به کامپیوتر باکابل وصل نمیشه بجز کامپترهای مک که خودم دارم بوسیله برنامه ایتونز که فقط روی یک سیستم وصل میشه
    یعنی شما ایتونز دارید روی کامپیوتر خونتون و هرچی که میخوایین و میذارید توی ایتونز از اینور میاد توی گوشیتون

    ولی اگر برید مهمونی یا هرجایی که نیازبه این کار باشه
    ایتونز قبلی بایدغیره فعال بشه.

    بلوتوث به غیره ایفون کارنمیکنه.

    برنامه هاش اغلب پولی هستند با قیمت ارزون البته .

    فایل منیجری مثل اندروید نداره که راحت توش کپی و جابجا کنی.

    اپدیت میده و بمرور قدیمی ترشدن خوده شرکت کاری میکنه شما گوشیتو بذاری کنار وجدیدشو بخری

    کی میگه روی 4اس یا 5اس همین اپدیتی که روی ایفون 7هست بخوبی کارمیکنه؟
    چنین چیزی نیست و اون اپدیتی که روی 6اس هست روی 4اس بسیار پر لگ و هنگیه
    و روی 7هست روی 5اس پر از لگه.خوده شرکت با اپدیت های اجباریش گوشی رو فرسوده میکنه کم کم.

    درکل
    اگر دوربین عقب و جلو
    صدای مکالمه
    زیبایی
    ظرافت
    مچ بودن با دیگران(76درصد مردم جهان اندرویدن,امار رسمی gcmsae)
    و شما براحتی میتونید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

    یه زمانی سرعت ایفون و کارای هاش خیلی عالی بود
    و تفاوت سرعت روی ایفون و سامسونگ بشدت دیده میشد
    الان دیگه نه!
    رقابت بالاگرفته
    و گوشی های تازه کار مثل شیائومی
    و وان پلاس توی سرعت کاملا به اپل رسیدن اپلی که یه زمان
    افتخارش سرعت بود
    گوشی های چینی بهش رسیدن ولی باهزاران فناوری جدید تر
    و قیمت خیلی کمتر
    بنده خودم سیستم عاملم مک هست و 17میلیون خریدم
    باهمون پول رفیقم ویندوز خرید که کاملا سیستم منو قورت میده
    و بعد از هردوسال یه ویندوز عوض کنه نه دیگه افت سرعتی هست
    نه کندی
    همین موردم در مورده اپل صدق میکنه
    یه زمانی کلاس داشت
    الان دیگه دست بچه ها هم هست
    ولی بی طرف میگم هیچگونه جذابیتی برای من حداقل
    نه توی صفحه نمایشه بی روحش

    و بزرگی و بد دستیش
    شارژ شدن خیلی کندش
    لوارم جانبی خیلی گرونش
    هزینه تعمیره خیلی گرونش
    نداشتن گارانتی شرکتی
    مچ نشدن بابقیه
    نه بلوتوث نه کابل اتصال به کامپیوتر
    نه otg
    نه دوربین (در برابره اس7)
    شما با اس7 عکس بگیر بافت های لباستم نشون میده.

    نه شارژ بی سیمش
    نه قدیمی بودنش نسبت به اس7
    نه قیمت خیلی بالاش

    من خودم ادمیم که دوست دارم دستم باز باشه
    شخصی سازی کنم
    تم و لانچر و
    رنگ نواره اعلانات و هرچیزه دیگه ای رو
    که ایفون فاقدش بود
    ایناکه سلیقست
    ولی طرف حسابم با کسانیه که این پولا رو بسختی درمیارن
    و دنبال کلاس یا کارایی همزمان میگردن
    پیشنهادم بعد ازمدت ها تحقیق اس7 ادج بود
    ایفون 6اس داشتم
    یه مقایسه سرانگشتی شد بین گوشی خودم و دوستم اس7ادج مشکی خیلی شیک و باکلاس با دریایی از کارایی
    همون اول تو صفحه نمایش و دوربین عقب و جلو وشارژ و سرعت و سرت اثر انگشت دلمو بشدت زد
    همون طور که سیستم عامل مکینتاشم و ویندوز همون قیمتی شکست داد

    دیگه اپل جذابیتی برای من نداره
    برای منی که بسختی پول درمیارم و قدره قردن بقرونشو میدونم
    و پول الکی بابت چیزی نمیدم
    ایفون 6اس رو اس7ادج مشکی با گارانتی 2ساله تعویض کردم
    و بشدت راضیم
    امیدوارم زیره کامنتم ننویسن خخخخخخ خنده داشت و این چرندیات
    امیدوارم فرهنگمون و شعورمون برسه بجایی که تجربمونو درست و حسابی بگیم
    بقیش با خوننده این مطالب
    بخودتون.
    یاعلی

    • با سلام خدمت دوس عزیز
      نظراتتون واقعا عالی بود دمت گرممممممم
      من بین این دو گوشی مندم ک کدومو بخرم.الان کارم خیلی بهتر شد مرسی
      فقط یه سوال من توی عراق کار میکنم اینجا اس 7 بخرم بهتره یا از ایران
      بخاطر گارانتیش منظورمه
      اگه سامسونگ مرگ نداره همینجا بخرم

    • فقط میتونم بگم عالی بود اینا حرف های منم هس???????من خودم اس۷ اج دارم و قبلا ایفون۶ داشتم این خیلی شاخ تره

    • سلام من مدتهاست میخوام گوشی سامسونگم راعوص کنم واپل بخرم ولی باتوصیحات شمابه این نتیجه رسیدم که گوشی خودم بهتره ممنون از راهنمایی عالیتون

  12. به نظر من اس 7اج بهترین گوشی هستش چون که ایفون بیشتر برنامه هاش پولی هستش ولی اندروید نه تازه گرافیک اس 7 اج خیلی خوبه و موقع بازی کم نمیاره و می تونید بازی های گرتفیکی رو رکش راحت اجرا کنید الیته ایفون هم همین طور هست ولی اس 7 به چیز دیگست

  13. من گوشی ای می خوام که تا چهار سال بتونم ازش به راحتی استفاده کنم و سرعت بالایی داشته باشد

  14. سلام قبل از هر چیزی باید عرض کنم بنده متعصب نیستم زمان زیادی سامسونگ داشتم و همینطور با هواوی و سونی هم کار کردم.
    از این نظر که سامسونگ ها از سخت افزار بالال تری برخوردار هستند حرفی برای گفتن نیست اما باید توجه کرد ک اگه شما یه ماشین 8 سیلندر داشته باشید اما با دنده ی1 باهاش حرکت کنید بازدهش حتی از یه ماشین 4 سیلندر هم کمتره.این موضوع دقیقا بین گوشی ها هم وجود داره، سامسونگ و گلا اسمارت فون های اندرویدی دارای مشخصات سخت افزاری بالا تری هستند اما به علت سیستم عاملیک دارند بازده پایین تری دارن. به عنوان مثال اگه تمام بخش های ی ک خودرو توسط یک شرکت ساخته بشه مطمعنا بازده بالا تر از ماشینیه ک گیربکسش واسه یه شرکت و موتورش واسه یه شرکته.هماهنگی و یکپارچه بودن سیستم عامل ios و سخت افزار ایفون ها به دلیل یکی بودن شرکت سازنده باعث میشه علی رغم سخت افزار های پایین نسبت به بقیه گوشی ها بازده بالا تری داشته باشند. از طرفی عده یی میگند ک سیستم عامل ios محدوده ک این اشتباهه. تقریبا هر کاری ک شما میتونید با اندروید انجام بدید با ios هم امکان پذیره. ک البته ios دارای امنیت فوق العاده بالا تری نسبت به اندرویده. شاید شما بگید من اطلاعات مهمی ندارم و برای کسی همیت ندارد پس این امنیت بیهوده است. باید بگم خیر. امنیت تنها به معنی دزدیده شدن اطلاعات شما نیست. تقریبا میتوان گفت هیچ نوع ویروسی برای ios وجود ندارد. همینطور تمام برنامه های موجود در اپ استور کاملا امن هستند زیرا سیاست اپل به هیچ نوع نرم افزار مخربی اجاز ی ورود به اپ استور را نمیدهد هر چند ک ما شاهد وجود چند ویروس در گوگل پلی بودیم. شاید بگوییم که شاخص کلاس و پرستیژ خیلی اهمیت ندارد ک باید بگویم در اشتباهید. در بعضی از جوامع شاخص ارزیابی انسان ها گوشی، ماشین، خانه و … است. وجود اون سیب گاز زده پشت دیوایس های شما شاید برای خودتان چندان مهم نباشد (ک البته تبریک میگم شما از نگاه مادی فراتر رفته ایید 🙂 ) اما اطرافیان شما این شاخص را ندارند و گوشی شما در شخصیت شما در ذهنشان بسیار تاثیر میگذارد. در اخر باید بگم که ios ها بسیار چشم نواز تر از اندروید ها هستند. در ios تقریبا تمام نرم افزار ها و گجت ها در دسترس شما هستند و شما میتوانید به راحتی به تمام انها دسترسی داشته باشید. برای رفتن به یک اپشن تنها یک راه ساده وجود دارد و همیشه یادتان میماند. برتری در طراحی بدنه ایفون ها کاملا مشخص بوده زیرا اکثرشرکت ها از نوع طراحی ایفئن ها تقلید میکنند(مانند جای قرار گیری دوربین در p9 و نوار انتن و مکان شارژر و اسپیکر در نوت7). همینطور میتونم با اطمینان بگم ک حالت های نرم افزاری ایفون به حدی شکیل است ک حتی مایکروسافت نیز از آن الگو میگیرد، کافی است به نوع کلید on و off در ویندوز 10 دقت کنید

  15. ایفون ۶ از همش بهتره
    چون عمر چشم گیری داره
    کیفیت صداشم خو دیگه تو اسموناست
    ضریف هم ساختنش

  16. سلام من بین میت9 .s7ایج.آیفون 6sپلاس موندم لطفا کمک کنییید

  17. سلام خانم ریاحی
    من قصد خریدن s7 رو داشتم ولی وقتی درموردش تحقیق کردم یکم سست شدم؛ میگن که به خاطر استفاده از مولد در صفحه باعث آسیب رساندن به چشم میشه.و تاچ اش زود خراب میشه همچین گلاسش زود بلند میشه و دکمه ی هومش زود خراش برمیداره واینکه در صفحه اش خط های افقی ایجاد میشه و زود میسوزه وبعداز دو ماه کار با اون هنگ میکنه
    میخواستم بدونم اینها حقیقت داره؟
    ازتون خواهش میکنم پاسخ بدین

  18. من بک ماهه که اپل6s خریدم خداییییییش محشره واقعا گوشى عجیبیه هنگ کردن تو کارش نیست سرعتش هم خیلى بالاست ولى زوربینش نسبت به سامسونگ٧ ضعیفتره

  19. من که اخرش نفهمیدم کدومشو بخرم هر کسی یه چیزی میگه

  20. پر واضحه که قایبلیتهای سامسونگ نسبت به گوشی همرده از مارک اپل بیشتر و بهتره، ولی خب اکثر مردم ما صرفا واسه کلاس گذاشتن میرن اپل میخرن و به اقتصاد امریکا کمک میکنن.

  21. اگه دنبال کلاسش هستین:اپل
    اگه دنبال کاراییش هستین:سامسونگ

  22. سلام خانم ریاحی خسته نباشید سوْال من اینه من خودم قبلا سامسونگ همه مدل داشتم و الان هم اپل دارم بعد سریه دوراهی خفن گیر کردم موندم که ایج سون بردارم یا أیفون باهرکی هم صبحت میکنم یکی میگه أیفون یکی میگه سامسونگ یه بحث دیگه هس میگن صفحه تاچ سامسونگ ایج ضعیفه وبا برخورد میشکنه وهیچ قاب محکمی نداره یه کمکی بهم بکنید من گوشی جدید بخرم مرسی

  23. با سلام
    خانم ریاحی به نظر شما آیفون 6s برای بازی های سنگین بهتره یا گلکسی s7 edge؟

    • ناهید سادات ریاحی

      علی عزیز، هر دو گوشی به خوبی از پس بازی های سنگین برمیان، اما به مرور زمان، آیفون، افت عملکرد کمتری خواهد داشت.

    • سلام خانم ریاحی عزیز من بین دو گوشی s7edge و آیفون 6splus موندم میشه راهنمایی کنید من ظاهر گوشی ،گرافیک، دوربین و باتری خیلی برام مهمه .همش هم توی اینترنت هستم و عاشق بازی و نرم افزار .کدومشون بهتره؟

      • اتفاقا تمام برنامه های مورد نیاز شما در اپل ایدی وجود داره در ظمن شما دار بد اپل6 رو با سامسونگ7مقایسه میکنید که و اینکه اپل 6به خوبی و به آسونی داره با سامسونگ7رقابت میکنه و سامسونگ اس7 در مقابل اپل 7 خیلی خیلی ضعیف تره

  24. گوشی هاخوبین دوتاشون اما خدایی گوشی مهم کاراییشه من گوشی ویوازسیستم عامل سیمبین داشتم5سال عالی بودازهمه لحاظ فقط ضعفش اندرویدنبودنش بودیک سالم پرفروش ترین گوشی بوده

    خدایی هرگوشی امکانات خاص خودشو داره هیچ گوشی برتری خاصی نسبت به دیگری نداره بسته به نیازتون گوشی بخرین حتماکه نبایدگرونترین باشه من الان huwaei y330دارم عالیه برا اجرابازیا کم میاره بخاطررمش امایک گوشی میخوام که برای بازی واجرابرنامه هاهنگ نکنه وکارپشت سرهم خوبی داشته باشه منظورم چندساعت پشت سرهم باش کارکردن مشکلی نداشته باشه دوربین مهم نیس مهم کیفیت واجرابرنامه هاس کسی میشناسه بم معرفی کنه ممنونم

  25. سلام خوبین خانوم ریاحی محترم خسته نباشید
    من واقعا دچار دوگانگی شدیدی بین این دوتا گوشی شدم و موندم کدومو بخرم از طرفی میگن برای آیفون هر کاری که بخوای بکنی باید پول بودی و محدودیت زیادی داره ولی همه معیار های سخت افزاری رو ک من انتظار دارم داره نظر شما چیه ؟ لطفا پاسخ بدین

    • ناهید سادات ریاحی

      محمد عزیز بارها از جمله توی کامنت های همین پست گفتم که محدودیت های آیفون اونقدرها هم که گفته میشه زیاد و آزاردهنده نیست، چون در حال حاضر، آیفون در ایران بسیار مورد اقبال قرار گرفته و افراد زیادی دارن ازش استفاده می کنن و به همین علت، یه سری از این محدودیت ها هم دور زده میشه!

  26. با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز

    دوستان من الان بیشتر از ۴ ساله که از سامسونگ استفاده میکنم از اس ۳ شروع کردم و تا ۳ ماه پیش اس ۵ داشتم.کسایی که میگن سامسونگ بعد مدتی هنگ میکنه یا گوشیشون سامسونگ نیس یا اصن کار باهاش نکردن
    اس ۵ رو هر بلایی که فکرشو بکنین سرش اورد اما کیفیتش تکون نخورد
    الانم حدود ۲ ماهه که اس ۷ اج خریدم چون واقا از اپل و پول مارک گرفتنش متنفرم
    قیمت این دو گوشی تقریبا یکسانه اما اس ۷ اج ضد ابه رزولیشن بالاتری داره و دوربین بهتر با قابلیت شارژ سریع و وایرلس اما ۶اس هیچکدوم و نداره ایفون ۷ ام که کلا زیر سئوال رفت.از نظر من اگه کلاس براتون مهمه ایفون بخرین اگه کیفیت و کارایی براتون مهمه سامسونگ
    با تشکر

    • سپاس از اطلاع رسانی تان من خودم اپل 6s دارم و مشکلاتی در استفاده نرم افزارها و یا بلوتوث و سیو کردن موزیک و….. دارم اما در عوض تاپ فوق اعاده ای دارد بایست خاطر نشان کنم اکثر برند ها مشکلات خودشان را دارند برای مثال این گوشی سامسونگ اس ۷ ایج در صورت استفاده دو سیم کارت همزمان ،کارت حافظه قابل استفاده نیست و یا اینکه استحکام اکثر گوش های سامسونگ نسبت به اپل کمتر است نتیجه گیری من این است که با توجه به نحوه استفاده و یا علاقه شما انتخاب نیز متفاوت میشود
      بدرود

  27. سلام خانم ریاحی من میخواهم ایفون 6اس پلاس بخرم من بیشتر علاقه به بازی کردن و وبگردی و میخوا ست بدونم قیمت ایفون الان چقدر است با تشکر از شما و تمام همکاران تون

  28. من اولین گوشی که خریدم آیفون بود و آخرین گوشیم هم آیفون ۶ اس بعد از آیفون ۵ دوستم پیشنهاد خرید سامسونگ وداد و اس ۶ خریدم و٢ هفته استفاده کردم انگار از رویز رویز پیاده شده بودم وسوار پیکان وانت بودم ودر آخر فروختم وآیفون ۶اس خریدم و ایمان پیدا کردم به آیفون

  29. سلام خسته نباشید
    از لحاظ گیمینت ب نظر شما کودوم گوشی بهتره؟

  30. باسلام خدمت تمامی دوستان و خانم ریاحی عزیز.
    من میخواستم گوشی بخرم و بودجم هم به انداره کافی هست که بتونم ایفون 6 اس پلاس یا اس 7 ایدج بخرم.
    من بازی های انلاین رو خیلی بازی میکنم و همچنین وبگردی و واتساپ و تلگرام و….
    و دوربین و هنگ نکردن و روون بودنگوشی و شارز باتری برام خیلی مهمه.میشه بگید خودتون چه گوشی دارید؟؟؟

  31. واقعا آیفون ارزش خرید نداره تو ایران.ایفون 7 قیمتش 4200 تومان درحالیکه 650 دلاره در امریکا که باید باشه 2300 تومان ….ملت همیشه در صحنه هم که چیزی نمی فهمن قشنگ دلال ها می کنن تو پاچشون

  32. آیا امکان داره ک اس 7 اج ضد آب نباشه
    چون من گوشیمو گذاشتم داخل آب ولی دیدم ک دوربینش بخار زد و به کل هنگ کرده بود و الان دکمه ی هوم و پاورش کار نمیکنه به نظر شما باید چی کار کنم حالا؟
    منم خودم از 7 اج راضی بودم و هستم ولی از این ک این اتفاق واسه گوشیم افتاد خیلی ناراحتم و به غیر از این همه چیش عالیه . ولی من رفیقمم هم این گوشی رو داره و با هم زیر آب عکس گرفتیم و هیچ مشکلی واسش به وجود نیامد ولی منم گذاشتمش زیر آب تو عمق 10 سانتی و سریع هم گرفتمش ولی خوب داخلش آب رفت.
    من فک میکنم ک مشکل از گوشی هست ک 100% هم همین طوره و در این صورت گوشیمو گارانتی عوض میکنه؟ و من الان باید چی کار کنم ب نظرتون؟

  33. سلام به همه به نظر من نوت ۷ هرچی هم که باشه بازم اندرویدی که همه از ضعیف شدن اندروید به مرور زمان خبر دارید و دوم اینکه از نظر سرعت از ایفون ۶ پلاس خیلی ضعیف تر همون. طور که ویدیو هاش پخش شده و مطمینم که سرع داغ میکنه چون خودم که با اس ۷ اج کار میکردم ظرف نیم ساعت بازی کردن سرعا داغ میکرد به شکل نگران کننده ای اما من با ایفون ۶ اس پلاس خودم بیشتر ۵ ساعت مداوم بازی می کنم فقط کمی گرم میشه اونم خیلی کم به نظر من ایفون ۶ خیلی بهتره از نوت ۷ سامسونگ تنها کاری که کرده دوربینش رو بهتر کرده که اونم انگار عکس رو روتوش میکنه ولی دوربین ایفون ۶ اس پلاس خیلی واقعی عکسارو نشون. میده در کل اگه بین این دو تا گیر کردی بهتره ایفون ۶ اس پلاس رو انتخاب کنی ولی اگه میخوای منتظر ایفون ۷ باشی که باید حداقل یه شیش ماهی صبر کنی چون اولش که با قیمت خیلی نجومی وارد ایران میشه اگه صبر نداری بهتر ایفون ۶ اس پلاس بخری . من خودم ایفون ۶ اس پلاس دارم و. بین نوت ۷ و ایفون گیر کرده بودم ولی الان که با ایفون کار میکنم خیلی راضیم و وقتی اندروید میگیرم دستم دیگه اصلا باهاش حال نمی کنم چه از لحاظ سرعت چه گرافیکی بازم نظر خودتون مهمتره بسته سلیقه خودتون داره البته منم از محدودیت های ایفون میترسیدم ولی الان که گرفتم نیگاه میکنم اونجوری هم که میگفتن نیست و. من الان خیلی راحتم .

    • رضا جان شما تعصب خاصی نسبت به ایفون داری به همین دلیل تمام ویژگی های اندروید رو زیر پا میزاری من خودم هم ایفون۶اس دارم البته نه پلاس هم سامسونگ اس۷ اج و نوت ۷ اولین جایی که ایفون از سامسونگ کم میاره دوربین هست که نیازی به توضیح نیست دوم باطری هست که اس۷اج با3600 و نوت۷با3500میلی امپر رغیبی نزاشته مورد بعد سیستم عامل ها هست باید توجه کنیم که اندروید طراحی گوگل هست و یه سیستم عامل باز هست ولی ایو اس یه سیستم عامل خیلی محدود و بسته هست بنابر این باید فضای کمتری اشغال کنه مورد بعد اس۷ میکرو اس دی میخوره که ایفون از این اپشن محرومه و همچنینی ایفون شارژ سریع و وایرلس نداره از طرف دیگه اس۷ ضد اب هس که ایفون نیست و تعمیر سامسونگ به مراتب اسون تر از ایفون و کن هزینه تر هست و جمله اخر اگر شما با هر پنچ مارک که امتیاز گیری کنی متوجه میشی که اس۷اج ونوت۷اج با اختلاف بسیار زیادی برنده میدان هستن ولی باز هم خرید گوشی به سلیقه بستگی داره مثلا من بین این دو گوشی مونده بودم کدومو بگیرم سرانجام هر دودتاشو گرفتم خخخخ ولی از نظر اجرای گیم ساسونگ بهتره شاید اون گوشی شما که داغ میکرده مشکل داشته چون سری اس۷ اج و نوت۷ از سیستم خنک کننده استفاده میکنن پس داغ کردن نداره ـــــحالا دیگه تشخیص برتری‌به عهده خودتون یا حق

  34. با سلام.من همه کامنت ها رو از اول خوندم به این نتیجه رسیدم که غیر از محدودیت تو نرم افزار اپل سرتره من اس 4 دارم سه ساله تا حالا هنگ نکرده 16 گیگ حافظه داخلی داشته 32 گیگ مموری پر پرش کردم اون زمان 2500 براش پول دادم! قیمتش با اس 5 اپل یکی بود الان اپل اس 5 یک و سیصد پولشه از من زیر یک میلیون .ولی این دفعه تصمیم دارم بزنم تو کار اپل 7 با اینکه از محدودیت های نرم افزاریش ترس دارم.از این مدل سامسونگ هم بدی ندیدم! ولی تنوع هم خوبه.

  35. کسی نیست !؟خانم ریاحی کجا رفتین، نظر ندادین

  36. با سلام

    من ۳ هفته هست که دارم از گوشی اس سون اج استفاده میکنم و برادرم ایفون اس سیکس پلاس داره ما بین خودمون مسابقه ای برگزار کردیم اول شارژ گوشی ها رو به صفر رسوندیم و به شارژر های خودشون وصل کردیم تا شارژ َشن سامسونگ من ۱۸ دیقیقه زود تر شارژ شد بعد از اتمام شارژها نور صفحه ها رو کامل باز کردیم بعد از ۵ دقیقه ایفون نسبتا داغ تر شده بود ولی اس۷ اج من به سختی گرما رو احساس میکرد دوربین ایفون تصاویر رو واقعی تر میندازه ولی از لحاز کیفیت به سامسونگ نمیره ما هر کدونم ۳۰ دیقیقه یک بازی گرافیکی که ۲ گیگ حجم داشت رو بازی کردیم گرمای دو گوشی تقریبا کم بود ولی ایفون شارژ بیشتری مصرف کرده بود با این که تعداد پیکسل های گوشی من بیشتره ولی با این همه کارایی سامسونگ حیف بعد از ۴ . ۵ سال گوشی یکم کند میشه ولی اونقدری نیست که اذیت بشید تا حالا هیچ کس نمیتونه بگه که سامسونگ به هنگی میوفته

  37. مهم ترین فرق سامسونگ و اپل افت قیمتشونه برای مثال اگر سامسونگ s7 بخرین ۲ میلیون ۵ ماه بعد شاید ازتون ۷۰۰ تومن بخرن ولی ایفون افت قیمت کمتری داره اگر کسی زیاد با گوشیش کار میکنه بهترین انتخاب ایفون از هر مدلی چون ایفون هنگ نمیکنه من خودم هم سامسونگs7دارم و هم ایفون۶ روی سامسونگ فقط یه بازی نصب کردم روز دوم هنگ کرد ولی روی ایفون برنامه های زیادی نصب کردم

  38. man ham samsunng s7ej daramham iphone5s khodai rodaste samsong seri s7 ej nayomade man ham to darya ham to rodkhobe hame ja bordam hich chish nashode
    hata rorod khone gom shod bade 20 min baomghe 1metr mond vali vaghti peydash kardam salem bod soratesh pain tar az iphone vali zede abisho dorbinesh nazir nadare tabehal

  39. سلام
    من تقریبا دو ماهه که اس۷اج دارم خیلی خیلی عالیه اصلا داغ نمیشه و هر چی دقت کردم هیچ هنگ یا لگی ندیدم و واقعا سرعت بالایی داره و زیباست و دوربینش امتیاز ۸۸ یعنی بالترین امتیاز تا به امروز رو کسب کرده و از نظر سایت های معتبر خارجی بهترین اسمارت فون جهانه کافیه تو گوگل سرچ کنین 2016 Top 10 smart phone

  40. درود به همه و خسته نباشید به ادمین
    درسته این مقاسیه و نظرات حداقل برا یه ماه پیشه ولی حرفمو تو این جمله خلاصه میکنم که سامسونگ در مقابل ایفون اسباب بازی بیش نیست،حالا از خر لحاظی که خودتون میگین

    • منم حرفمو در این کلمه خلاصه میکنم چون خودم ۸ سال گوشی فروشی دارم و تعمیر کار گوشی نیز هستم
      اگه دوستان میخوان که جنک اعصاب داشته باشن اپل خریداری کنند اگر میخواهند که به اپلکیشن هایه اپل پول خرج کنند اپل خریداری کنند اگر میخواهند به جای گوشی فقط یک اسمو داخل جیبشون بزارند به جای گوشی اپل خریداری کنند .
      اما اگه برعکس این حرفارو میخواهید سامسونک خریداری کنید که خدای گوشی هست.

    • خوب شما دلیلتونو بگید بلاخره میخوایم از هم اطلاعات بگیریم. حقیقتش من بین ایفون 6اس و سامسونگ 7 اج گیر کردم. البته از بحث ذیجستر نشدن ایفون که این روزا سر زبوناست مترسم بنظرتون چیکار کنم؟

  41. با تشکر از خانم ریاحی
    یه سوال داشتم اونم این که به نظر شما اس سون اج بهتره یا نوت 7؟
    من که نگاه میکردم تنها تفاوتشون یکی پنه یکیم حس گر عنبیه چشم و یکی هم اندازه بزرگتر نوت 7
    و گفته شده باتری نوت 7 ضعیف تره. در ضمن هنوز نوت 7 قیمت اصلیش تثبیت نشده و گرون تره
    به نظرتون من s7 اجو انتخاب کنم یا نوت 7؟ همین روزا میخوام یه گوشی بخرم
    یه مقایسه ای هم بین اج و سونی ایکس پرفورمنس انجام بدید ممنون میشم.کدوم بهتره؟
    در ضمن نسخه 64 گیگی اج بهتره یا 32 گیگی؟ تک سیمش بهتره یا دو سیم؟

  42. سلام خانم ریاحی
    از زحمت هایی که این جا میکشید ممنونم
    خواستم بپرسم که آیا گوشی اس سون اج داغ میکنه؟هنگ میکنه؟آنتن دهیش ضعیفه؟در گذر زمان کاراییش پایین میاد و هنگش بیش تر میشه؟چون من از خیلیا اینا رو شنیدم.
    ممنون میشم اگه جوابمو سریع تر بدید.

    • رضای عزیز این مواردی که گفتی بستگی به نوع کاربر هم داره تا حدودی. مثلا اگه گوشی رو پرکنی از بازی ها و اپ های سنگین، قطعا باید منتظر هنگ و کاهش کارآیی هم باشی. در مورد داغ کردن، بله تا حدودی داغ میکنه که البته اگه توی کامنتا هم دیده باشی، یه سری از این گوشیا، از همون اول غیرعادی داغ میکنه که در نتیجه باید با گارانتی عوضشون کنی، در غیراینصورت مشکلی نداری. در مورد آنتن دهی، اگه رام مناطق اطراف رو بگیری، معمولا مشکلی پیش نمیاد

    • خیلیا برای خودشو گفتن من الان دو ماه دارمش اصلا هنگ نمیکنه داغ نمیکنه

  43. سلام خانوم ریاحی من یه ایفون ۶ اس پلاس ۱۶ گیگ دارم با گوشی فامیلمون که اس ۷ اج مقایسه کردم تو همچی اون سر تر شد به جز باتری من زده شدم از ایفون می خواگ اس ۷ یا نوت ۷ بگیرم ولی میگن فرقی نداره بستگی به عقاید شخصی داره میخواستم ببینم اس ۷ اج افت قیمت میکنه یا نه‌. واقعا هیچ فرقی با نوت ۷ نداره

    • نه مهدی عزیز، واقعا اینطورم نیست که توی همه ی زمینه ها، اج جلوتر باشه، همون طور که به خیلی از دوستان هم گفتم، این دو گوشی واقعا عالی ان و جز یه سری تفاوت هایی که حتی یه سریشونم سلیقه ایه، در یه رتبه قرار می گیرن. اس 7 اج دیگه فکر نکنم خیلی پایین بیاد.

      • سلام خانم ریاحی می خواستم بدونم سامسونگ از اپل بهتره یا نه

      • داس میگه دوتاشون عالین فقط اگه دوربین s7 ک تو شب بهترین عکس ها رو میگیره و مانند نداره و باتریش ک دو روز یک بار فقط ب شارژ نیاز داره و صفحه نمایش فوق با کیفیت واینترنت4Gپلاسرو در نظر نگیریم….در ضمن اگه گوشیو واسه کلاس میخواید رک بگم اگه مارک اپل رو میخواید خب خوبه اما اگه کارایی و قدرت و البته کلاس خاص اج رو میخواید سامسونگ

    • نوت 7 گفته شده خریداری نکنید.
      مشکل داره میترکه یهو

  44. از دوستانی که s7 edge دارن میخوام که راهنماییم کنن
    بگن که راضین تز گوشی؟
    هنگ نمیکنه؟

    • سلام.دوستان من اس۷اج روسری اولش روخریدم ولی دوماه ک میگذره خودبه خودگوشی صفحش خاموش میشه وبایستی منتظربشی تاباتریش خالی بشه وبه شارژبزنی تابالا بیاداین یعنی هنگ.کسی ک میگه سامسونگ هنگ نداره واقعادراشتباهه وبخاطراینکه خودش سامسونگ داره این حرف رومیزنه وبه خودش تلقین میکنه.بخداالانم دارم بااس۷اج این پست رومیذارم فردامیخوام باایفون ۶sپلاس معاوضه کنم.چون تاحالانشنیدم آیفون هنگ کنه.امیدوارم مطالبم به دردتون بخوره چون واقعیت رونوشتم.وگرنه نه صاحب کارخونه اپل هستم نه باسامسونگ مشکلی دارم اتفاقابرعکس قبلاازسامسونگ خیلی هم خوشم میومدک اس ۶داشتم همین مشکل روداشت ولی بازم اس۷گرفتم اینم این مشکل روداره.حتی بخدایک بازی هم توگوشی نصب نکردم ولی بازم این اتفاق افتاده.ممنون

  45. سلام به همه دوستان.
    من خودم جزوه کسایی بودم که همیشه از سامسونگ بد میگفتم و فقط از آیفون تعریف میکردم،
    الانم خودم یه 6s دارم نمیخوام بگم کوشیه بدیه ولی واقعا اونقدری که میگن واقعا کوشیه عالیی نیست. شاید بگید بسته بودنه آیفون اذیتتون نکنه ولی بعد از یه مدت کاملا تو ذوقتون میزنه، از طرفی کوشیه من داغ هم میکنه باطریم که دیگه هیچی.
    تنها چیزی که میتونم بکم فوق العادس دوربینه این کوشیه،که اونم خودم به شخصه با کلکسی s6 مقایسه کردم واقعا گلکسی چیزی کم نداشت که هیج بهترم بودحالا s7 که دیکه قطعا بهتره.
    من خودم میخوام گوشیمو بفروشم و یه s7 بگیرم ولی تنها ترسی که دارم اینه که مثه بقیه گوشی های اندرویدی بعده یه مدته کوتاه هنکی نشه.

    • ایفون ۶اس خیلی بهتره خریدن سامسونگ ضرره من خودم ایقون۶ اس دارم خیلی عالیه

      • ببینید ایفون هیچ وقت خراب نمیشه هنگ نمیکنه واز همه نظر از سامسونگ بهتره و مخصوصا دوربینش که خیلی طبیعیه ولی دروبین سامسونگ به دلیل اینکه کمی توی نوردهی پرنگ تره عکس میگیره فکر میکنید بهتره

    • سلام داداش هنگ کردن به نظر من یک مشکل سخت افزاریه که ممکنه یکی گوشیش مشکل داشته باشه چون من هم s2 سامسونگ هم نوت۳ سامسونگ و الان j5(2016 سامسونگ دارم و چون اهل فیلمم همیشه حافظه ی گوشیم نزدیک به ۱۰۰بوده و هیچوقت هنگی ندیدم که فقط اس۲ یکی از اشناها بعد از ۴ ۵سال کند شده که به نظرم طبیعیه.من شخصه عاشق طراحی سیستم عامل ای او اس هستم اما واقعا هر وقت میخوام گوشی بخرم نمیتونم ایفون بخرم به خاطر محدودیت های زیادش باطری خیلی ضعیف نسبت به گوشی های دیگه به جز پلاس هاش که دیگه خیلی بزرگن نداشتن امکاناتی مثل otg اتصال هارد
      اما ایفون این خوبی هارو داره
      کیفیت دوربین و صفحه واقعی تر
      سیستم روان تر باید اعتراف کنم که تمام سامسونگ هایی که داشتم در بخش اجرای نرمافار و کارهای روزمره فوقالعاده بوده اما دربخش اجرای بازی حتی نوت۳ قابل قبول نبود به خاطر گسترده بودن پردازنده ها و صفحه نمایش ها نه قدرت گوشی

  46. سلام خانوم ریاحی من بودجه ام حدودا 2تومنه .. دوربین و زمان نگه داشتن شآرژ واسم خیلی مهمه لطفا راهنماییم کنید

    • سلام مرضیه عزیز، از نظر دوربین، گلکسی بهتره و از نظر باتری، آیفون. اما با توجه به بودجتون و اینکه آیفون حدود 200 گرون تره، همون گلکسی رو میتونید بخرید

      • ممنون از پاسختون 🙂

      • سلام.من میخواستم گوشی بخرم راهنماییم کنید.من بیشتر کلش تف کلنز و بازی های انلاین بازی میکنم و وبگردی هم میکنم. و دوربین و شارز باتری هم تت حدودی برام مهمه.میخواتسم که راهنماییم کنید.من یه گوشی میخوام گه هنگ نکنه و روون باشه. و تا دو یا سه سال داشته باشم.وای یادم رفت بگم من عکس سلفی هم میگبرم.بودجه ام تا قدری هست که بتونم اس 6 اس یا پلاس و یا اس 7 ادج بخرم.لطفا جواب بدین خانم ریاحی.این موضوع برام مهمه.مرسی

      • خندم میگیره وقتی میگید از نظر باتری ایفون بهتره??اج سریع تر شارژ میشه و بیشتر هم شارژ نگه میداره…..شارژ سریع واقعا فوق العادس وقتی ی گوشی فست شارژ دستتون بگیرین اصلا نمیتونید با بقیه گوشی ها کار کنین

  47. سلام قیمت آیفون 6 اس پلاس چقدره؟؟

  48. سلام خسته نباشید،،منم بین این دو گوشی گیر کردمو نمیدونم کدومو انتخاب کنم،،هرکی ی نظر میده،لطفا یکم راهنمایی کنین من زیاد سر در نمیارم ‌مثلا ios اصا چی هس؟خودم دلم میخواد آیفون بگیرم ولی میترسم ب مشکل بر بخورم.مثلا اینکه میگین باید هی بروز رسانی بشه منظور چیه؟کارایی ک من دارم بیشتر دانلود میکنم آیا با آیفون ب مشکل بر میخورم؟یا رفتن ب شبکه های اجتماعیو استفاده از بازارو این چیزاس،،،آیا ب مشکل بر میخورم؟ی سوال دیگه هم اینکه میگن همه چیه آیفون اختصاصیه‌…اگه نمیتونم از گوشی دیگه ای بلوتوث بگیرم و…پس چطور برنامه،آهنگ،عکس، فیلم وارد گوشیم کنم؟

    • ای او اس از اندروید بهتره و ویژگی های خیلی بهتری داره ایفون به دلیل اینکه ورژن های زیادی براش میاد و به سیستمش اضافه میشه و پیشرفته تر میشه باید چند وقت یک بار اپدیت بشه وحتی سرعت وکیفیتش بهتر میشه ولی تو ای او اس برنامه ی بازار وجود نداره ولی یک برنامهی خیلی بهتر داره و اصلا پاک نمیشه و توی حافظش هست اسمش اپ استوره که با درست کردن اپل ایدی امریکا به طور رایگان میتونید هربرنامه ای رو بگیرید

  49. سلام حانم ریاحی مرسی ک انقدزحمت میکشین خانم ریاحی سوالم اینه الان میخام ایفون بخرم ب نظرتون بزارم شهریور هفتش بیادیاشیشوبخرم چقدتفاوت قیمت 6الان با7حدیدهست ممنون میشم جواب بدید ی دنیاسباس

    • مرسی زهرای عزیز. فکر میکنم آیفون 7 حدود مثلا کانفیگ 64 ، بعد از شکستن حباب قیمت، حدود 2 و هشتصد نهصد وایسه. در ضمن شکستن این حباب قیمت هم چند ماه طول میکشه و از اون طرف همزمان با عرضه ی نسخه ی جدید، نسخه ی قدیمی تر 6 اس، افت قیمت پیدا میکنه . بنابراین از نظر اقتصادی، خرید 6 اس مقرون به صرفه تره، ولی اگه اصرار داری که نسخه ی 7 رو داشته باشی، باید چند ماه صبر کنی و البته هزینه ی بیشتری هم بکنی.

  50. والا نه از روی تعصب نمیگم ولی چون با هردوشون یع تست کوچولو انجام دادم به این نتایج رسیدم
    سهولت و خوش دستی»ایفون
    سخت افزار»ایفون
    کیفیت ساخت»ایفون
    دوربین»سام روشنتر و زنده تره ولی تو کامپیوتر که زوم میکردم ایفون بهتر بود و کلا جزئیات بیشتر ثبت کرده بود
    صفحه نمایش»سام در کل بهتر بود تو دید از زاویه ها خدایش ایفون میشه گفت برابر بود
    بلند گو»سام صداش بیشتر بود ولی یه مقدار تیز تره،ایفون کیفیت صداش بهتر بود
    سیستم عامل»برا من ایفون بهتره حالا شاید یکی نتونه باهاش کار کنه
    ظاهر»سام
    بروز رسانی»همه میدونن ایفون
    ببینید دوستان دلیل نمیشه یه عده چون فقط برا پوز دادن که عده کمی هستن ایفون خریدن یا چون ما نمیتونیم با ایفون و سیستم عاملش که برا ما محدوده بگیم بده نه خدایش ایفون سرتره نه که سام بد باشه نه اتفاقا خوبم هست اونم خیلی ولی منطقی که باشیم متوجه میشیم ایفون بهتره اینو فروش زیادش و رتبه شرکتش میگن
    من به عنوان کسی که برند سونی و لومیا برندهای مورد علاقم هست با منطق و نه از روی تعصب و ظاهر بینانه میگم ایفون بهتره یادتون نره گوشی چند ماه پیش رو گوشی روز مقایسه میکنید

    • از نظر خوش دستی ک ایفون چون سام اجره
      سخت افزار ک رام ایفون۲ سامسونگ۴ معلومه دیگه چون هرچی رام پایینتر باشه بهتره
      دوربین هم ک بازم ایفون چون سام تو تاریکی عکسای خیلی بدی میندازه کیفیتش پایینتره اصلا دوربین نداره
      دصفحه نمایششم ک ایفون چون سام کیفیتش خیلی بده
      بلند گو بازم ایفون چرا چون صدای سام خش خش میکنه فقط ایفون بهترین صدا رو داره
      باتری بازم ایفون چون سام خیلی زود شارژ میشه خوشم نمیاد باید مث ایفون دو ساعت تو پریز باشه باتری سام هم ک ایقد دیر تموم میشه ادم خسته میشه

      خداییش ایفون بهتره ن اینکه سام بده فقط چون خودم ایفون دارم و ۲۶۰۰ملیون پولشو دادم نمیتونم بگم بده و نمیتونم ببینم ی چیزی از گوشیم بالا تر باشه

      عاقا ایفون گوشی خوبی ولی بیایت با گوشیای هم قد خودش مقایسه بشه نه با اس۷ اج هالا شاید ایفون به اس۶اج برسه ولی از حدش گزشته ک بیاد با اس۷ اج مقایسه بشه

      اره من خودم الان دارم با اس۷اج نظر میدم ولی بی شوخی دیگه نیاید نظر بدید ایفون بهتره اگه خودت ایفون داری مبارکت بهترین گوشیه جهانو داری ولی نیا اس۷ ببر زیر سوال 🙂

    • پسر من خودم تو المانم گوشی اپل اینجا هیچ محدودیتی نداره ولی باز هم مردم اینجا سامسونگو بیشتر از اپل قبول دارن پسر خوب فقط بهت اینو میگم من خودم همه گوشیارو استفاده کردم هیچ گوشی به پای سامسونک نمیرسه اینو همیشه یادت باشه

  51. باسلام
    من سه روز پیش افون6اس پلاس64 گری رو خریدم قبلا چه تا مدل سامسونگ رو استفاده گردم اخری اس5 بوداپل واقعا یه گوشهیه خوبه خیلی روونه داغ نمیکنه خوش دست باکیفیت باکلاس ومشتری پسنده ولی سامسونگ زود از مد میفته ویه سال روون کار میکنه البته بازم به ایفوون نمیرسه به نظرم ایفون از هر نظر بهتره رابط کاربری تاچ ویز واقعا اندروید روو بگند کشیده ممنون

  52. سلام واقعا بعضی نظرات رو میخونم خندم میگیره اخه حیف ایفون ۶ اس پلاس نیست که اینو با این افتابه خمیده مقایسه کردی خانم ریاحی اصلا کارت درست نبود. که این مطلب رو گذاشتی اخه دامدونگ شد برند من چهار تا پرجمدار ازش گرفتم رو چهارتاشم ضرر کردم باو سامی رو یه سری ادم دهاتی میخرن بلا نسبت دوستان. …….. امیدوارم نظرم تایید شه تا خیلی ها بیدار شن. ……. بدرود

    • عمرا اپل بپای سام برسه

      اول سلام بعد من اخه به تو چی بگم تو مدل های قدیم سام استفاده کردی من اینجا قسم میخورم اس ۷ اج دارم ۶۴ با ایفن ۷ بیاد مقایسه میکنم بازم ایفن کم داره اینو نمیدوم ایرونی کی میفهمن تو به من بگو ایفن ۵s با ایفن ۶ اس پلاس چی فرق داره جز بزرگی صفحه داخل گوشی بیشتر شده فقط اونم کم سامسونگ کلی چیز ریخته توس نوت۷ سنسور
      با عنبیه چشم
      ایبن عمرا بتونه بزنه ایفن عیدا نداره الکی مدل میزنه خواستی شماره بدم ایفن ۷ بخر بیا با اس۷ ام مقایسه کنم اگه سام کم اورد دیگ حرفی ندارم هر چی بخای میدم بهت بای فقط سام بهترینه ایفن یدونه بدل بخر بزار گوشت پز بده خخ فقط بلده سیب یع گاز بزنه بچسبونه پشت گوشیش همه خر کنه بفروشه خخخخخخخخخخ مردم از خندا ببخشید سرتونو درد اوردم ب

      • سلام ایفون ازهمه نظر خیلی بهتره ویک گوشیه کامل وبسیار هوشمنده من خودم با اس٧ سامسونگ تستش کردم توی دوربین اصلا خوب نبود اس٧ و بی کیفیت بود. ایفون خیای کارایی داره دارای تیریدی تاچ هست هسگر اثر انگشت بسیاربالا ولی سامسونگ چی نه سرعت اثر انگشت بالایی داره و نه لمس سه بعدی سامسونگ تو گوشیه اندروید بهترین ولی جلوی اپل حرفی برای گفتن نداره

    • حرفتون نشانه ی شخصیت شما بود ..

    • برو خودتو به دکتر معرفی کن
      به نظرات مکردمم احترام بإار 😐

  53. سلام خانم ریاحی .
    من نمیدونم دوستان از روی چی درمورد گوشیها قضاوت میکنن اولا هیچ گوشی کامل نسیت.از نظرسرعت واقعن عالی ان هم سامسونگ وهم آیفون شاید از نظر سخت افزاری وجنس بدنه باهم فرق داشته باشن واین خودش هم باعث میشه گوشی خوب بچشم بیاد.من خودم اس ۷اج گرفتم گوشیه خوبیه ولی این و درنظر داشته باشن دوستان درآینده این گوشیها خاطره میشن وجای خودرا به گوشیهای پیشرفته تر میدن انقد وسواسی بخرج ندهیم آینده حرفهای زیادی داره.درکل خرید گوشی سلیقه ای هستش من هیچ وقت حاظرنمیشم آیفون بخرم.درستش اینه به سلیقه ها احترام گذاشت .موفق باشین

  54. سلام خسته نباشید من الان تقریبا 10 ماهه که samsung galaxy s6 edge دارم برای همین قصد دارم تجروبیات خودمو از این گوشی بگم تا شاید کمکی برای انتخاب گوشی برای افراد باشه اول از همه بگم که من نه سامسونگ پرستم نه ایفون پرست تا اونجای که ایراداشو بتونم میگم .تو سبکی گوشی بیشک سامسونگ s6 خیلی بهتر از ایفون این گوشی بقدری سبکه که انگار هیچی تو دستت نیست بر خلاف ایفون اما در خصوص کند شدن تا اینجا که گوشی من خیلی خوب کار کرده با اینکه من روزی حد اقل 5 ساعت ازش کار میکنم تا حالا کند یا هنگ نکرده درباره ایفون نمیدونم ولی میگن ایفونم خوب کار میکنه اما درخصوص شارژ اگه شارژر اصل گوشی باشه تو ۱۰ دقیقه حد اقل ۲۰ درصد شارژ میکنه بدون هیچ گونه داغ کردن ولی همین که شارژر اورجینال خراب بشه و مجبوری از شارژر دیگه استفاده کنی همه چی تغییر میکنه گوشی داغ میکنه حتی بعضی وقتا بخاطر داغ شدن خیلی کم کند میشه البته اصلا تا اون حد نیست که ازیت کنه یا تو چشم بیاد درباره ایفون نمیدونم که اینجوری هست یا نه ولی تا اونجای که میدونم تو میزان مصرف باتری برابر هستن و فرق زیادی ندارن.درخصوص پردازش برنامه هیچ نظری ندارم چون تاحالا پردازش ایفونو ندیدم تا مقایسه کنم ولی شنیدم که پردازش گوشی من با ایفون فرق زیادی ندارن ولی s7 edge بهتر از این دو عمل میکنه ولی یکی از مشکلاتی که گوشی من داره ولی میگن ایفون نداره سرعت کم مرورگر اینترنت و اتصال به وای فای هست البته سرعتش خیلی کم نیست ولی تا اون حدی هست که بگن ایفون بهتره اما تو مقایسه دوربین باید گفت که مطلب خانوم ریاحی تا حدودی جانب دارانه بود من چند باری که با ایفون دوستام عکس گرفت میزان وضوحش اصلا قابل مقایسه با s6 edge نیست کیفیت دوربین و وضوح گوشی من خیلی بهتره نه تنها وضوح بلکه تو فوکوس روی سوژه و میدان دید و .. دوربین گوشی من عملکرد بهتری داره درکل تو دوربین گوشی من بهتر عمل میکنه اما تو بروز رسانی که خیلیا از سامسونگ ایراد میگیرن و میگن ایفون برنامه هاشو بروز میکنه ولی اندروید نه همش دروغه اگه شما به اینترنت متصل باشید و بشرطی که برنامه هاتونو از گوگل استور بگیرین هفته ای حداقل یک بار همه برنامه های که از گوگل استور گرفتین بروز میشه وتمام کندی و ویروس بودن احتمالی برنامه حل میشه و خود اندروید گوشی تقریبا سه ماه یکبار بروز میشه البته تو تنظیمات میتونید زمان بروز رسانی تعین کنید مثلا من کردم هر سه ماه یکبار حتی تو سری جدید سامسونگ این قابلیت هست تو بروز رسانی نسخه جدید اندروید قابلیت ها اضافه یا کم بشه مثلا وقتی من گوشیو خریدم صفحه edge اون فقط تا دو صحه پشتیبانی میکرد ولی تو بروز رسانیش شد پنج صفحه که تنوع صفحات edge رفت بالا و خطکش و قطب نما و خیلی کارای های دیگه که بهش اضافه شدو قبلا نداشت بر فرض اگرم گوشی شما بخاطر ویروس یا استفاده بیش از حد کمی کند بشه تو اپدیت جدید اندروید او کندی کاملا حل میشه یعنی شما هرچند ماه یکبار با بروز کردن اندروید کندی احتمالیشو حل میکنیدَ پس زیاد نگران کند شدنش نباشید یکی از مشکلاتی که نسخه های قبلی گوشیای اندروید داشت این بود که فیلم ها رو نمیشد انلاین با کیفیت HD و با زیر نویس دید ولی تو مدل گوشی من این مشکل کاملا حل شده یعنی شما میتونید هر فیلمی با هرنوع کیفیت و فرمت زیرنویس ببینید تازه بخاطر کیفیت نمایشگر بهتری که نسبت به ایفون داره کیفیت فیلم بهترم هست تو گوشی های قدیمی اندروید هر فایلو پشتیبانی نمیکرد ولی تو سری glaxy s این مشکل حل شده و شما میتونید با خیال راحت هر فایلی با هر فرمتی دانلود کنید الته ایفونم همه فایل هارو پشتیبانی میکنه زیاد فرقی ندارن اما درخصوص مقاومت گوشی دربرابر ضربه نظری ندارم چون من بقدری رو گوشیم حساسم که تاحالا نیوفتاده تا ببینم مقاومتش خوبه یا نه ولی صادقانه یک چیزیو بگم اگه شما از اون دسته از ادما هستین که خیلی گوشی از دستتون میوفته کاملا دور سری های خمیده خط بکشید چون این گوشیا اولین گوشی ها با نمایشگر خمیده هستن اگه بشکنن بالا 700 هزارتومن خرج برمیدارن البته مقاومت نمایشگر تا اون حدی نیست که با یک ضربه ساده بشکنه مقاومت خیلی خوبی داره ولی بلاخره اگه ایفونم داشته باشی تا حدی میتونه دربرابر ضربه مقاومت کنه اینم مثل ایفون تا حدی مقاومت میکنه من ایفونم دیدم که با یه ضربه ساده شکسته مدل گوشی خودمم دیدم که اونم با یک ضربه ساده شکسته در هر صورت هردوشون اگه نمایشگرشون بشکنه خیلی دردسر داره ایفون بخاطر نداشتن قطعات و glaxy s6 ام بخاطر نمایشگر خمیدش.خب این تمام چیزای بود که درباره نقاط ضعف و قوت گوشیم بود که میخواستم بگم ولی در کل من از گوشیم خیلی راضیم و تا اینجای کار هیچ مشکلی باهاش نداشتم اما زیاد به تفاوت ها توجه نکنین چون تفاوت این دوگوشی بقدر باهم کنه که نمیشه گفت ایفون خیلی سره یا glaxy سریs زیاد فرقی انچنانی ندارن هردوشون خوبن اگه خوب نبودن توان رقابت باهمو نداشتن راستی یک چیزیو یادم رفت بگم اونم امنیت بالای ایفون هستش که هیچ گوشی نداره ولی این امنیت بالا دردسر سازم هست چون ایفون خیلی خودشو بسته کرده اگه شخصی هستین که فایل های حساس تو گوشیتون دارین ایفون خوبه ولی اگه ادمی هستین که احل تبادل اطلاعات و برنامه و … هستین طرف ایفون نرین که خیلی ازیت میکنه حتی برای دانلود کردن یک موزیک ساده اصلا اجازه نمیده و مجبودی چندتا برنامه نصب کنی تا یک فایل دانلود کنی ولی از طرفی امکان هک گوشیتون خیلی کمه چون من اهل تبادل برنامه و یا دانلود فایل بودم اصلا طرف ایفون نرفتم چون میدونستم خیلی ازیتم میکنه

    • فقط سامسونگ اس 6 یا اس 7 و اس 7 اج
      ممنون بابت نظرت این ها همش درسته
      بابایه من galaxy j7 داره که از سری s خیلی پایین تره با این حال دوربین 13 مگاپیکسلش عالی و تا حالا اصلا هنگ نکرده!اندرویدشم بروز نکرده بازم هنگ نمیکنه باتریشم خیلی خوب نگه میداره جی پی اسی سریع داره و برنامه هایی مثل here maps رو به راحتی و آفلاین تو 3 ثانیه موقعیت یابی میکنه!
      بینظیره قابلیت ذخیره باتری هم داره که وقتی شارژش 4 درصد بشه بهینه بهینه میکنه و حالا حالا ها تمام نمیکنه باتری رو از طرفی خیلی زود شارژ میشه!!!

  55. سلام خانم ریاحی محترم.ممنون از پیگیری و تلاش شما.از شما و باقی دوستان یک سوال دارم.من هم بین اس7 اج و 6اس موندم.اهل گوشی عوض کردن نیستم و میخوام گوشیم سه چهار سال برام کارکنه.از هنگ متنفرم و واقعا نمیخوام گوشیم هنگ کنه.استفاده معمولی دارم و بازی هم بعضی وقتا(خیلی کم شاید هفته ای دو-سه ساعت) میکنم اما بازی های سنگین و گرافیکی نه بازی های سبک و پیش پا افتاده…شما و بقیه دوستان کدومو به من پیشنهاد میکنید؟پیشاپیش ممنون از پاسخ و وقت گذاشتنتون!

    • S7 بگیر ولی هیچکدومو اج نگیر اگه واس ۳ یا ۴ سال میخوای
      چون اج هم نگهداریش یکم سخت تره هم گلسسش گیر نمیاد
      ولی کلا چیزای خوبی انتحاب کردی

  56. salam man chand roze mashghole inam bebinam k kod goshim sakht kodom keshvare hame ja kodro zadan vli kod 07 nazadan shoma midoni vase kodom keshvare

  57. دوست ما حرف خوبی زد شما همه رو سمت ایفون دعوت میکنید,خودم اس پلاس دارم قبلا نت 5داشتم ولی سرعت وکیفیت نت 5واسه من بهتر از ایفون هست من الان عکسی که بادوربین میگیرم با حجم زیاد سیو میشه بخوام فیلم بگیرم مجبورم با مدت زمان کم فیلم برداری کنم که حجم زیادی از حافظه رو پر نکنه البته من در مور د اس 7اطلاعاتی ندارم ولی گوشی ایفون پلاس هم مشکلاتی داره لطفا بعضیا سر تعصب واحساس صحبت نکنن کسانی که هردو گوشی رو امتحان کردن لطفا حقیقت رو بگن

    • دوست عزیز میشه شما بگی اس 4 و اس 5 و اس 6 چه فرقی دارند اگه میخای با تعصب حرف بزنی که هیچی ولی خداوکیلی برو 5 اس اپل رو با اس5 و اس 4 سامسونگ مقایسه کن بعد مردونه خودت بگو کدوم بخدا قسم یه اس 5 سامسونگ گرفتم خداییش همه قابلیتهاش بعضی وقتا کار میکردن بعضی وقتا نوچ مثلا همین روشن بودن صفحه تا وقتی بهش نگاه میکنی خدا وکیلی حالمو بهم زد ولی از حق نگذرم اس 3 وقتی اومد خیلی خوب بود

  58. با سلام خانوم ریاحی
    دیشب رسما گلکسی نوت7 معرفی شد و ازش خیلی خوشم اومد
    من سرعت عملکرد گوشی و دوربین خیلی برام مهمه
    میخواستم کمکم کنید که نوت7 یا 6s+ بهتره؟!!
    با تشکر?

    • مونای عزیز، در مورد سرعت همون طور که بارها گفتم، آیفون به دلیل هماهنگی سخت افزار/نرم افزار کمی بهتر از سامسونگ عمل میکنه. اما خب در مورد دوربین، انصافا هر دو عالی هستند. از طرفی باید یه مدت صبر کنی تا نوت 7 بیاد و حباب قیمتش بشکنه.

  59. سلام خانوم ریاحی عزیز.واقعا سپاسگذارم از سایت مفید و جامعتون.انقدی ک نظر شما و دوستان منو قانع کرده در این سایت در هیچ سایتی نکرده.من فقط این سوالو از شما داشتم که قضیه ی ریجستری گوشی های ایفون بلاخره ب کجا میرسه و اگرم بشه سرنوشت ایفون ها ب کجا کشیده میشه؟و سوال دیگم این بود ک ایفون هر باره باید اپدیتش کنیم ایا راه به صرفه و کم هزینه ایم هس برای اینکار؟ سپاسگذارم

    • زینب عزیز مرسی از لطفت. در مورد طرح رجیستری، اما و اگرهای زیادی وجود داره، یعنی حتی با فرض اجرای این طرح، به نظر میرسه هنوز نواقص و سوالای زیادی وجود داره. در صورت اجرا شدن این طرح، فقط آیفون هایی که در گمرگ، ثبت بشن قابلیت اتصال به مخابرات ایران رو خواهند داشت. در مورد سوال دومتون هم اگه منظورتون آپدیت IOS هست که میتونین به راحتی گوشیتون رو آپدیت کنین

  60. با عرض سلام خدمت دوستان گلم اصلا ایفون قابل مقایسه با سامسونگ نیست دوستان سامسونگ چی داره که انقدر همه طرفدارش هستن من یچیز کوچیک بگم نوکیا از سامی بهتره حسابش بکن من حالا نخواستم سونی را بگم دوستان گوشی اپل گوشی خوبی هست ولی نه در ایران ماها تحریم هستیم نت خوب نداریم و …. من خودم مهندس it هست خیلی مشکلات تو دانشگاه برای نت هست حالا چه برسه به گوشی ایفون چون ایفون باید همش اپدیت بشه باید برنامه های به روز داشتع باشه شما ی نگاهیی به گوشی sony z5 بندازید یا بقیه ی مدل های سری z سونی گوشی هایی عالی درست میکنه من عمم خارج از کشور هست میگه انقدر که سونی اپل بلک بری موتورولا رو قبول دارن دست میگیرن سامسونگ را نمیخرن و استقبال نمیکنن چون سامی را زدن برای عرب های ملخ خور در کل بگم ارزش نداره سامی بگیرین من خودم اپل داشتم اس 6 پلاس فروختمش که برم سونی زد 5 بخرم چون سونی ی گوشی هست که گرافیکش مثل سامی مصنوعی نیست انیمیشنی نیست مردم ما هم عقلشون به چشمشون هست ماشالله ولی سونی گرافیک واقعی داره و تصاویر را واقعی نشون میده همه چیزش عالی هست دوستان شرمنه اگر متنم زیاد شد از اد مین تشکر میکنم بخاطر زحمات زیادی که میکشن موفق باشین

    • داداش چی میگی برو آمار خرید سامسونگ و بگیر تو امریکا از آیفون ۶sپیشی گرفته این یعنی برتری.

      • بله
        سامسونگ از خیلی از چیزا برتری داره هنگم نمیکنه اینا الکی میگن معلوم نیست سامسونگ 10 سال پیشو دیدن میگن هنگ میکنه الان سامسونگ 700 تومنی هنگ نمیکنه بعد سامسونگ 2 میلیون و 400 تومنی هنگ کنه؟؟؟!

  61. خانوم ریاحی ببخشید خودتون اگهً قرار بود گوشی بخرین کدومشو انتخاب میکردین ب هر حال شما خودتون استاد تکنولوژی هستین نظرتون برای بقیه مهمه

  62. salam man khodam 3rozi mishe iphons6 plus kharidam ba in k hanoz karaisho balad nistam asheghesh shodam motenaferam az sistem amel android baba yekam tanavo bedin in ghaziiyey rejestery ham hamash alakiee iphon bekharid halesho bebarin

  63. سلام خانم ریاحی .من حدودچندسالی هست که از ابتدای ورودآیفون ۵آنرا خریدم.تا الان مشکلی نداشتم.فقط محدوده نرم افزاری اندروید ومجانی بودن آن خیلی بیشتر از آیفونه.الان یک نوت ۴برای دخترم خریدم خیلی نرم افزارها را خودش روش داره.ولی اپل هیچی نداره .راستش میخواستم برای خودم یک اس هفت اج دوسیم بگیرم که با این تفاسیری که دوستان گفتند کاملا منصرف شدم.مصرف باتری به نظرم خیلی مهمه.و دوربین خوب،ومهمتراز همه اینکه بعد از مدتی گوشی خراب نشه وبقولی جون سخت باشه که اپل همینطوره.در ضمن یک سئوال جنابعالی گوشی خودتان چیست؟و آیا اصلا لزومی برای تعویض آیفون ۵من هست؟خودم فکر میکنم برم و یک آیپد بخرم که بشود باهاش کار لب تاپ هم کرد.من الان با گوشیم اینستاگرام ،فیسبوک،تلگرام ،و اینترنت میروم فقط برای دانلود نتونستم کاری کنم !!موسیقی هم باید با آیتونز بریزی روی گوشی که تا حالا انجام ندادم.باتشکر خانم ناهیدسادات ریاحی که جواب همه را باخوصله میدهند خداقوت

    • بیژن عزیز، ممکنه تعداد اپ های مجانی اندرویدی نسبت به پلتفرم های دیگه، خیلی زیادتره، اما لزوما همشون، کاربردی و مفید نیستن، واقعا خیلی از اپ های مجانی اندرویدی، به دردنخور هستن. اما خب توی بعضی از موارد، حرفتونو قبول دارم. در مورد اینکه بهتره که گوشیتونو عوض کنین یا نه، اول باید بگین چه استفاده هایی از گوشی یا لپ تاپ قراره بکنید؟ اگه استفادتون به چک کردن اون چیزایی که گفتین محدود میشه، به نظرم من نیازی به تعویض گوشی نیست، کار با آیتونز هم بسیار راحته و تا دلتون بخواد، آموزش های متنوع توی وب میتونین در موردش پیدا کنید

  64. سلام دوستان یکى از دوستانم گلکسى s7 اج خرید و من ایفون 6s+ الان پس از یه ماه هم اون عاشق گوشى من شده و هم من از گوشى اون متنفر شدم اگر بین این دو شک دارید شک نکنید وایفون رو انتخاب کنید گوشى هاى سامسونگ در روز هاى اول بسیار از ایفون بهترن ولى مرور بسیار بد میشن

  65. با سلام
    من تعصب ندارم رو هیچ برندی
    ولی خودم یه گلکسی اس 3 دارم.
    4 سال هست که دارمش.این مشکل هایی که میگن راسته.داغ نمیکنه ولی هنگ میکنه.تازه که خریده بودم نه ولی بعد دو سه سال هنگ میکنه همش
    تازه موقع تایپ کردن هم کیبوردش میپره مثل اس 7 و گوشی همش صفحش برمیگرده اونطرفی
    حالا نمیدونم عمر گوشیش کمه یا کلا این مشکلو دارن!!!
    الان میخوام بین 6 اس پلاس و اس 7 یکیو انتخاب کنم میترسم
    از سامسونگ بدلیل همین مشکلات
    از آیفون به دلیل محدودیت
    البته سامسونگ تا یکی دو سال اول از اپل سرتره ولی زود عمرش تموم میشه و هنگ میاد سراغش

  66. سلام. تو این مقاله گفته شده که دوربین هر دو گوشی 12 هست. اما مگه دوربین ایفون 6 پلاس 8 نیست؟
    و با وجود 8 بودن باز هم تقریبا در سطح دوربین گلکسی 7 هست؟
    ممنون میشم جواب بدید
    متشکرم

  67. سلام.خواهشا کمکم کنین بدجور بین آیفون 6اس و اس7 اج گیر کردم.از لحاظ امکانات هم میدونم شبیه به همن تقریبا.ترسی ک از خرید اس7 دارم فقط پشتیبانی بد سامسونگه که تا ی پرچمدار جدید میاد قبلی رو فراموش میکنه.الان اس5 دارم که این حرفو میزنم بی دلیل نمیگم.وگرنه عاشق گوشیای سامسونگم از طرفی هم اپل هم خیلی برام جذابه مخصوصا سرعتش.خواهش میکنم کمکم کنین با دلایل منطقی تا از خریدم پشیمون نشم

    • در مورد پشتیبانی محصولات، باز سامسونگ یه نمایندگی داره توی ایران، اپل که همون نمایندگی رو هم حتی نداره! و شما برای تعمیرات گوشی، واقعا بیشتر به مشکل برمی خورید! به نظر من اگه اندروید و سامسونگ براتون، تکراری شده و به دنبال تجربه های جدید هستین، آیفون بخرین، چون به هر حال هم یه محیط تازه هست و هم سرعتش نسبت به اندروید بالاتره.

      • خیلی ممنون
        اره از محیط اندروید خسته شدم اصلا.
        کاش میتونستم تا اومدن ایفون 7 صبر کنم ولی تا بیاد و قیمتش تثبیت بشه من میمیرم برای این سیب گاز زده.

      • بابت راهنماییتون ممنونم.ولی درسته اپل نمایندگی رسمی تو ایران نداره اما فکر نکنم این روند مشکلی تو پشتیبانی محصولاتش تو ایران ایجاد کنه.ترس من فقط و فقط پشتیبانی خوب محصوله که به قول معروف یکی دوسال دیگه خز نشه وگرنه جفت این گوشی ها تقریبا کاملن بستگی ب سلیقه افراد داره.بازم بابت کمکی ک بهم کردین ممنونم

    • بنظر من S7 Edge بهتره چون امکاناتش بیشتره امام اگه بحث تنوع هست آیفون 6S پلاس بخرید تا تجربتون بیشتر بشه.

  68. با توجه به سرنوشت نامعلومی که برای گوشی های اپل داره تو ایران رقم میخوره و نبود نمایندگی رسمی اپل و همچنین اظهار نظر های متعصابه ی طرفداران هر دو برند، منی که شاید تا دو سه سال دیگه گوشی تعویض نکنم واقعا کدومو انتخاب کنم؟ من نه برند برام مهمه نه اختلافات بسیار جزئی بین ایندو. فقط یه کم ازینکه همه میگن سامسونگی ها بعد از یک سال دچار لگ و هنگ میشن ترسیدم و ازونطرف هم ازین قضایای رجیستری و عدم پشتیبانی رسمی و اینا که در جریان هستید دچار هراس شدم. خواهشا یه انتخاب قطعی در اختیار من بذارید و مث بقیه جاها به عهده خودم نذارید چون اصلا نمیدونم کدومشون!!
    Galaxy S7 edge or iphone 6s plus?

    • یوسف عزیز، البته طرح رجیستری، گویا به تعویق افتاده و البته گمون نمی کنم خیلی هم اوضاع فرق کنه. بهتره چند تا معیارهاتو برای انتخاب گوشی (مثلا دوربین، شارژ و …) بگی، تا من بتونم بهتر کمکت کنم

      • بیشتر مشخصاتشون یکیه خب
        کلاس و ابهت و سیستم عامل جدید (واسه من) از یه طرف تحریک کنندس
        ازونطرف هم ضد اب بودن و شارژ بیسیم و طراحی خاص نظرمو جلب کرده

  69. یه چیزی که هست شاید الان با این نتیجه گیری خیلی مسخره که حتی قابل قبول نیست سامسونگ موفق شده باشه ولی دوست عزیزی که میخوای گوشی بخری بزار من که هم s6 سامسونگ رو دارم هم s7ایج و ایفون 6s plus بهتون یه چیزی هایی رو بگم ببین دوست عزیزم همیچه به سلیقه و نیاز و هزینه ای که میخوای بکنید بستگی داره بزارید خیلی خلاصه خدمت سروران خودم عرض کنم ببنید شما میتونید با مراجعه به سایت ها و گوشی فروشی ها ببنید و تحقیق کنید ببنید سامسونگ بعد از معرفی هر برچم دارش چقدر طول میکشه تا قیمتش ثابت بمونه من خودم جفت اون گوشی هایی که گفتم داشتم کمتر از 1 سال یا شاید حدود 8 ماه نکشید قیمتش خورد تو سرش و خیلی اومد یایین البته منظورم s6 بود البته s7 هم همین الان برید ببینید سری نوت چجوری خار شد گوشی های سامسونگ خیلی خوب باشه تا 1 سال بعد درد سر هاتون شروع میشه برچم دار جدید میاد گوشی تون به لگ زدن میفته باتری تون عمرش کم میشه شارژتون سیمش زود به زود خراب میشه گوشی هنگ میکنه و………….. غیره ببینید نمیخوام بگم بد محض یا من طرف دار سفت و سخت ایفونم نه چیز هایی که تجربه کردم و تحقیق کردم و میگم ببینید سامسونگ شاید کسی که از عکاسی سر در نیاره بگه دوربینش بهتره ولی ببنید ایفون خیلی طبیعی تر و حس واقعی رو به ادم میده ولی سامسونگ دوربینش مثل دوریینی ایی که یه لنزی داره که نور خیلی بیش ار انداز زیادی رو جذب و یه برنامه فتو شاب کننده حرفه ایی داره و لی حالا چرا اسرار دارم که ایفون بخری نه سامسونگ شما اگه 10 سال که هیچی 100 سال بگذره ایفون هنگ نمکینه چون بهترین و هماهنگ ترین سیستم عامل رو و بیشترین برنامه های کاربردی رو داره اخه یه چیزی که هست و اعصایم رو خرد میکنه اینه که یه سری ادم ها هستن میگن اره ایفون تو ایران به درد نمیخوره و کاربردی نداره و اصلا من از ایفون خوشم نمیاد این جور ادم ها مثل گربه ایی که دستش به گوشت نمیرسه میگه اه اه بو میده بله ببین اگه برنامه های که برای ios هست رو نگاه کنید متوجه میشوید که وقتی دست تون رو یکمی تو جیب مبارک کنید یا حالا برید رایگانشو بگیرید متوجه کیفینت اصل امریکا شوید ایفون از هر لحاظ سر و اگه بخواید حاضرم با هرکسی که شروع به بحث گفت و گو بشینم و با سند و مدرک به همه ثابت کنم ایفون در همه چیر برتری به سامسونگ داره

    • بله کاملا درست میگه اقا امیر محمد شاید سامسونگ تا ١ سال خوب باشه ولی بعدش حالتون بهم میخوره اگه به قبلا هم نگاه کنیم می تونیم این مثله رو متوجه شویم مثلا مقایسه گلکسی s3 و iphone4s گفتن s3 برنده شد الان نگاه کنید پدر من خودش s3داره حالتون لهم میخوره انقد هنگ میکنه یا هرمی نسل s سامسونگ رو داشته راضی نبوده حتی طs4 یا s5 در مورد دوربین هم 6s عکس های طبیعی تری میندازه بسیار طبیعی تر .

    • آخه یه ذره اون مغز آجریتو به کاربنداز کسی که 2400000تومن پول s7 edge میده نداره آیفون بخره من خودم 3میلیون بابت گوشی 6s pluse=دادم واقعلا لذت نبردم این همه پول میدی گوشیت زد آب نیست درضمن این گوشی علاوه براین که نمیکنه هزاران امکانات داره وتا چندسال آینده جوابگو هست للطفا تعصبی نظرندید

  70. سلام ممنون از مطالب مفیدتون . من یه گوشی میخوام که به راحتی بشه باهاش اهنگ دانلود کرد و برنامه های جانبی مختلف و بی هزینه روش ریخت و هنگ نکنه و سرعتش پایین نباشه و خوشدست و سبک و باریک باشه شما آیفون 6 رو پیشنهاد میکنید یا گلکسی 7 اج ؟

  71. سلام خانوم ریاحی ممنون واسه توضیحاتتون. من بین اس 7 اج و 6 اس پلاس میخوام یکیو بگیرم. قیمت مهم نیست. کارایی دوربینم تقریبا هردو براام یکیه. باتری ام خب بالاخره که باید شارژ شه! (اونقدی برام مهم نیست عادت کردم به هرروز گوشی شارژ کردن) مهمترین چیزی که هست اینه ک تاحالا از ios استفاده نکردم ولی از اندروید چرا. سوالم اینه ک، همه ی محددودیتایه ک گفته میشه برا آیفون و سیستم عاملش هست. من از این محدودیتا اطلاعات چندانی ندارم میشه لطف کنید توضیح بدید یا سایتی معرفی کنید ک بتونم بهتر انتخاب کنم؟ این محدودیتا چیا هستن؟ من تازه کنکور دادم خیلی خوشحالم کمکم کنید با ی انتخاب خوب خوشحالتر شم! D:

    • کامیار عزیز با توجه به ملاک هایی برای انتخابت گفتی، به نظرم اگه به تجربه های جدید، علاقمندی، آیفون بخر، محدودیت هاش واقعا طوری نیست که برای یه استفاده ی معمولی، اذیت بشی.

      • ماشالا سنگ آیفونو خیلی به سینه میزنی والا افغانی هام الان آیفون دستشونه خز شد واقعا این همه مردمو سرکیسه میکنه اپل دریغ از نوآوری واقعا که

  72. سلام و عرض خسته نباشید من نه ایفون دارم نه سامسونگ یه یازده دوصفر دارم خیلی هم راضیم ولی می خواستم یه چیزی بگم سیبب انسان رو دوبار بدبخت کرده (….) 1_ادم و هوا با خوردن سیب از بهشت ترد شدن 2_افتادن سیب به سر نیوتون و ایجاد بدبختی . مطمنا این ایفون سومیشه

  73. با سلام..بین ایفون 6 اس پلاس و گالکسی اس 7 ادج کدوم رو انتخاب کنم که کلاسش بیشتر باشه…فقط کلاس و برند برام مهمه…و اینکه نسخه لاکچری ایفون رو از کجا میتونم تهیه کنم…سوال اولم رو لطفا ریز تر توضیح بدید…با تشکر

    • هر دو گوشی جز گوشی های باکلاس و شناخته شده الان هستند بیشتر به سلیقه ی خودته سیستم عامل ایفون نسبت به اندروید بهتره ولی خب ایفون حدود هفتصد تومن گرون تره

  74. سلام خانم ریاحی
    این مشکل داغ کردن اس 7 درسته؟تو نت دیدم میگن وقتی گوشی داغ کنه دستو میسوزونه و اینکه گاهی وقتا دوربینشو که میارن گوشی خودش شروع به ریست شدن میکنه..اینا درسته؟)’:

  75. با سلام خانوم ریاحی
    من قصد 100 در صدداشتم اس 7 اج بخرم ولی با نظرایی که از بچه ها خوندم
    مبایل بدرد نخوری میشه
    اینکه ویط تایپ نمینویسه
    نویز میده هنگام شارژ
    به عبارتی ممکنه هنگ هم کنه
    باتری هم زود خالی میکنه
    ولی کار با اپل تو ایران سخته و دستت باز نیست
    ب نظرتون چه جوری میشه فهمید از بین هر چنتاش کودوم بهتره و به صرفه تر؟
    ترو خدا من 15 سالمه پلشم همرو خودم دارم میدم نمیخوام اخرش ظرر کنم

    • ناهید سادات ریاحی

      رها (یا غزل) عزیز، به هیچ وجه نمی تونی بگی، گلکسی اس 7 (اج)، موبایل بدردنخوری هست، همون طور که گفتم هیچ موبایلی کامل نیست و این موبایل هم ممکنه یه سری مشکلات داشته باشه. اگه قرار باشه یکی از این موبایل ها رو انتخاب کنی، اول باید معیارهای شخصیتو بگی تا من بتونم کمکت کنم

      • با سلام
        گرافیک بالا
        دوربین
        رزولوشن بالا
        و اینکه برنامه های سنگینو اجرا کنه
        زودم باتری خالی نکنه
        و به عبارتی هنگ نکنه
        البته بچه ها گفتن سری انذروید 5 به بالا هنگ معنی نداره
        به نظرتون برای این معیار ها کودوم گزینه بهتریه؟
        با تشکر

        • سلام من می خواستم بگم که اس7 واقعا گوشی خوبیه و هنگ توش نداره تا 4 سال اینده دوربینم که عالی برنامه های سنگینم اجرا میکنه به راحتی من s6 edge plus دارم برنامه های سنگین هرچی بگی رو اجرا میکنه بدون لگ و هنگ زود باتری خالی کردنو فک نکنم داشته باشه و از همه لحاظ خوبه فقط بدنه اش یکم ضعیفه که یک قاب خوب از دیجی بخر قیمتشم 40 الی 50 هزار تومنه که زیادم نیست بنداز روش عالی میشه از همه لحاظ ضد اب بودنشم که نگو

        • گوش کن نه من حامی سامسونگ هستم نه آیفون
          من خودم همه اینها را تجربه کردم که تبلت من الان سامسونگ هست و گوشی موبایل من هم آیفون
          گرافیک : سامسونگ
          دوربین : سامسونگ
          رزولوشن : سامسونگ

          اما
          اجرای بازی سنگین و خفن : سامسونگ خوبه ولی اپل صد درصد به دلیل حافظه ی بیشتر و سخت افزاری بهتر از سامسونگ جلو تره

          باتری : من خودم یک بازی سنگین با حجم 4 گیگ رو توی هر دو تا تبلت سامسونگ و اپل امتحان کردم
          نتیجه : در زمان مساوی تبلت سامسونگ شارژ کمتری مصرف میکنه و آیفون شارژ بیشتری مصرف میکنه اما یه مشکلی داره سامسونگ ، خیلی سریع داغ میکنه بر خلاف آیفون ، که اصلا داغ نمیکنه و این برای باتری زیاد خوب نیست که در طول چند سال باتری سامسونگ زود تر خراب میشود .

          اما درباره هنگ کردن : بذار یه چیزی بگم این اشتباهه که اندروید 5 به بعد هنگ نمیکنه من موبایل گلکسی اس 7 اج دیدم با اندروید 6 که هنگ کرده و همینطور آیفون هم دست کمی از این موضوع نداره
          که زمانی که آیفون هنگ میکنه دیگه کاریش نمیشه کرد و باید موبایل رو بدی دست آدم وارد .
          در کل
          هیچ موبایلی کامل نیست هر کدوم مشکلی داره . ولی نسبت به قیمت و کارایی بیش تر نظر من سامسونگ هستش و به سلیقه خودم جور در میاد

  76. سلام و عرض ادب خانم ریاحی.ممنونم از مطلب مفیدتون.حقیقتش من گوشی زیاد عوض میکنم از لومیا ۱۵۲۰ بگیر تا آیفون ۶ پلاس و نوت ۳.۴ یه طوری شدم که هر ۵ ماه یه گوشی عوض میکنم.الانم نوت ۵ دارم خیلی از گوشیهای قبلی بهتره.صفحه ی بزرگ و کارایی خوب ولی متاسفانه زود از گوشی سیر میشم.الانم یک ماهه توی مقالات و سایتها دارم دنبال گوشی جدید میگردم.منتظرم نوت ۷ معرفی بشه و آیفون ۷ پلاس و اس ۷ اج هم یکی از گزینه هام هست.بنظرتون از نظر عملکرد دوربین و باتری کدوم گوشی بهتره؟

  77. ببخشید سلام دوباره عیدتون مبارک
    شما اطلاعاتی راجع به huawei p9 plus دارید؟
    تو نت سرچ کردم میگن بهتر از اس 7 نباشه کمتر نیست و ی جورایی تایید کردند
    ممنون میشم این مورد هم را هنمایی کنید

  78. سلام ، شما در قسمت باتری ، یک نتیجه کاملا بی بنیان بیان کردید ، و برای اثبات این مسئله میتونید به تمام سایت های معتبر مراجعه کنید و میزان عمر باتری رو در هر دو گوشی با هم مقایسه کنید ، درسته که آیفون با بهینه کردن پردازنده تونسته عمر باتری رو نسبت به قبل بهتر کنه ولی از قدیم الایام تا الان همیشه معضل کمبود عمر باتری داشته نمیخوام بگم سامسونگ نداشته بله داشته ، اوج معضل باتری رو هم در اس 4 و 5 میتونستید به راحتی ببینید ولی از نت 4 به بعد سامسونگ شروع کرد به بهینه کردن ، طوری که نت 5 با وجود حجم کمتر باتری بازدهی بهتری نسبت به نت 4 داشت و در همان زمان نت 4 بازدهی بهتری نسبت به آیفون 6 پلاس داشت و الان که سامسونگ در سری اس خود حجم باتری بزرگ تری نسبت به نت قرار داده و هم سیستم عامل و هم پردازنده رو بهینه کرده شما میتوانید بدون دقدقه تموم شدن باتری یک روز کامل رو از اون کار بکشید این در صورتیه که شما مصرف زیادی از گوشی بکنید که در غیر این صورت به راحتی دو روز کامل میتوتید ازش استفاده کنید ، در طرف مقابل شما جرعت دارید 4g آیفون رو روشن کنید و 2 ساعت باگوشیتون به دیدن فیلم آنلاین یا برنامه اجتماعی مثل اینستا بکنید بعد اونجاس که معضل باتری رو عمیقا با تمام وجود حس میکنید ، لطفا در مورد عمر باتری مطالبتون رو تصحیح کنید

  79. با سلام و تشکر بابت مقاله کاملتون.
    من اس6 اج سامسونگ داشتم و چون میخوام 1تجربه جدید رو امتحان کنم تصمیم گرفتم اپل بگیرم .
    فقط بنظرتون 6اس پلاس یا 6اس؟
    تجربه نکردم .فقط شنیدم زمان شارژ ، 6اس زیر دوربینش داغ میشه . آیا درسته و تو پلاس هم همینطوریه؟
    یا تو مدت زمان نگهداری شارژ چه تفاوتی بین 6اس و 6اس پلاس هست
    آیا زمان نگهداری باتری 2750 6اس پلاس بدلیل صفحه بزرگترش با زمان نگهداری 6اس یکسانه؟
    با تشکر

    • ناهید سادات ریاحی

      سعید عزیز قطعا هرچه نمایشگر بزرگتر باشه، مصرف باتری هم بیشتر میشه، اما خب در مقابل، اس 6 پلاس دارای باتری 2750 میلی آمپری هست در حالیکه اس 6 دارای باتری 1715 میلی آمپریه. پس نباید نگران شارژ خالی کردن سریعتر پلاس باشید

  80. سلام خانوم ریاحی، بالاخره موفق شدم این مثلا گوشیه گلکسی اس ۷ اج رو با هفتصد تومن از شرش خلاص بشم، واقعا من شانس ندارم ، برای اولین بار رفتم یه گوشی پرچمدار خریدم که اینطور از اب در اومد ، شدیدا داغ میشد مخصوصا زیره دوربینش و کناره های دکمه پاورش، دوره فریم فلزیش هم که موقعه شارژ کردن یه حالته الکتریسیته ساکن داشت، همشون اینطوری هستن ،چون رفتم نمایندگی ،گوشی هایی که روی میز برای میز برای نمایش بود دست زدم دیدم اینطوره، باتریش هم که نگو ، یه اینترنته ساده میرفتم چهار ساعته تموم میشد ، خلاصه خداروشکر با هفتصد تومن ضرر از شرش خلاص شدم، دوستانه عزیز گلکسی اس ۷ به شدت داغ میشه، چون اگه نمیشد براش اون لوله مسی رو توش کار نمیزاشتن که حکمه خنک کننده رو داشته باشه، البته با این حال هیچ کارایی ای هم نداره و بازم داغ میشه ، فکر کنم اگه اون رو کار نمیزاشتن باید دستکش ضد حریق میپوشیدیم دستامون نسوزه، ، من تا حالا اپل نداشتم ، خانومه ریاحیه عزیز و گرامی با راهنمایی شما و نظراته خوبه دوستان رفتم یه ایفون سیکس پلاس ۶۴ گیگ خریدم، و واقعا تازه فهمیدم گوشی یعنی چی، فقط میتونم بگم واقعا عالیه، واقعا. متشکرم خانوم ریاحی از راهنماییتون.

    • ناهید سادات ریاحی

      به هر حال هر کسی با یه گوشی، به اصطلاح حال میکنه دیگه! خب خوبه الان راضی هستین و خداروشکر که راهنمایی های من و دوستان، بهتون کمک کرد.

  81. سلام خانم یراحی.واقعا ممنونم از راهنمایی های شما…
    من سرم گیج رفت.چون شما یبار میگید گلکسی بهتره یبار میگید ایفون.
    واقعا من برای انتخاب گیج شدم.
    از شما میخوام لطفا نظر نهایی تون رو درباره دو گوشی به ما اعلام کنید.
    من اننتخاب گوشیم رو به شما میسپارم
    پس با دقت بگید کدوم بهتره که من از دادن این همه پول پشیمون نشم.
    میدونم سوال بسیاری از کاربرا همینه..
    ممنون میشم اگه پاسخ بدید.
    با تشکر.

    • ناهید سادات ریاحی

      دانیال عزیز، تو که کامنتا رو خوندی، باید متوجه می شدی در چه شرایطی، گلکسی و در چه شرایطی آیفون رو پیشنهاد کردم. بارها گفتم و باز هم میگم، انتظارات شخصی شما از گوشی، باعث میشه من یه گوشی رو بهتون پیشنهاد کنم. برو دوباره کامنتا رو با دقت بخون و ببین هر کسی چه انتظاراتی داشته و من چی بهش پیشنهاد کردم. تو هم باید ببینی کدوم ویژگی ها برات مهم تره و بعد من راهنماییت کنم

    • نگاه کن زمانی که بحث پرچمدار ها همیشه گوشی های خوبی هستن و مشکلی ندارن و بیشتر سلیقه ای هست

  82. سلام سادات خانوم.خسته نباشید
    ببخشید من امسال میخوام گوشی بخرم ام نمیدونم ااس بگیرم یا اس 7 ادج
    نظر شما چیه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
    سپاس ازتون خانوم ریاحی

    • اس 7 یا اس 7 ادج

    • ناهید سادات ریاحی

      مهدی عزیز انتخاب بین این دو گوشی به نسبت راحت تره، چون تفاوتشون در اندازه و لبه های خمیده هست، و البته یه نکته ی مهم تر، یعنی قیمتشون! اگه دست گرفتن یه گوشی بزرگ برات مشکل نیست و البته اختلاف قیمت حدود 400 تومن برات زیاد نیست و به ویژگی های خلاقانه (یعنی لبه های خمیده) علاقه مندی، اج رو بگیر، در غیراینصورت اس 7. هر سه این ویژگی ها واقعا شخصی هستن و خودت باید ببینی کدوم برات مهم تره.

  83. سلام
    من واقعا موندم که کدوم گوشی را انتخاب کنم کمکم کنید لطفا ?

  84. سلام خانوم ریاحی خسته نباشید…

    من میخوام اس 7 اج بخرم و این که یه قاب دلخواه خودم رو بندازم روش خیلی واسم مهمه ولی برام سوال پیش اومده … چون کنارهای اس 7 اج خمیده هست وقتی قاب رو بندازم بازم به کناره هاش دسترسی دارم؟؟؟؟؟؟ یا اصن میشه با وجود کناره های خمیده قاب بندازم واسش؟ ممنون

  85. با عرض سلام خدمت خانوم ریاحی
    من در عید امسال سونی z5 گرفتم و ازش تقریبا راضیم ولی تنها مشکلش داغ کردنشه که من رو خیلی ازار میده الان میخوام گوشی بگبرم برای من هم داغ نکردن طول عمر باتری و هنگ نکردن خیلی مهمه به نظر شما کدوم یک از این گوشی ها برای من بهتر
    ممنون

  86. سلام من چهار پنج سال بود که داشتم اپل استفاده میکردم و یهو این روزا خواستم موبایلم رو عوض کنم موندم که اپل سیکس اس پلاس بخرم یا اس سون اج همه میگفتن که تو نمیتونی الان دیگه با سامسونگ کار کنی و این جور حرفا میخواستن منو از خریدن اس سون اج باز دارن ولی من بعد چند تا تحقیق و سلیقه خودم اس سون اج رو انتخاب کردم و خریدم الان هم خیلی خیلی راحت ازش استفاده میکنم از اپل هم خیلی جلوتر هستش خیلی هم ازش راضی هستم و از تمام مدل های سامسونگ خوشقیافه و با کارایی های بیشتر هستش حتی از اپل هم اگه یه زمانی خواستین موبایلتون رو عوض کنین میان این دو تا موندین حتما اس سون اج رو انتخاب کنین چون واقعا محشره من که خیلی راضی هستم ازش بعضی ها هم که میگن هنگام شارژ و این چیزا خیلی داغ میکنه اونا همش دروغه چون الان خودم استفاده میکنم میبینم دیگه به نظر من بهترین موبایل جهان هستش

  87. با سلام
    خانم ریاحی میخواستم بدونم نصب برنامه بازار بر روی موبایل مشکل سازه؟؟؟؟؟؟؟

  88. سلام . من امروز یه s7 خریدم . بچه ها خیلی داغ میکنه . نمیدونم همشون همینطورن یا این مورد خاص

  89. سلام میگم از هر لحاظ آیفون 6 اس چه فرقی با 6اس پلاس داره ؟
    2-و بنظرتون آیفون برج چند ازون میشه یعنی فصل ارزون شدن چه وقت هست؟
    3-میگم اگر آیفون از نظر شما خوب نیست چرا خیلی از مجریان یا بازیگران یا ورزشکاران و یا سیاسیون و… آیفون دارند و مدت زیادی از اون استفاده میکنند؟

    • ناهید سادات ریاحی

      1- متن مقاله داره همین تفاوت ها رو میگه!!
      2- ایفون 6 دیگه حباب قیمتش شکسته و با اومدن نسل های بعدی آیفون، قیمتش بیشتر و بیشتر افت پیدا میکنه
      3- اولا من هیچ جایی نگفتم آیفون خوب نیست، دوما اگه میخواین بر اساس سلیقه ی عوام، موبایل بخرین، دیگه نیازی به خوندن مقالات و بررسی ها نیست!

      • خوب وقتی همه آیفون استفاده میکنند حتما تجربه ی خوبی رو گذروندن و به قول خودتون وقتی همه بنز استفاده میکنند حتما کارایی خوبی داره.

  90. سلام.خسته نباشید من اس7اج خریدم ساخت ویتنام .تفاوت کیفیت داره ساخت کجا باشه یا خیر مهم نیست.البته به نظر من هر گوشی با یک سری امکانات عرضه میکنن که یکی بعدی خریداری کنه مصرف کننده پس نمیشه گفت این گوشی که الان دست مصرف کننده هست عالیه چون هفته بعد از اون عالیتر میاد فقط یک نوع اعتیاد تو خرید گوشی..

    • ناهید سادات ریاحی

      نه پیمان عزیز، معمولا خط تولیدهای کشورهای مختلف یک برند، از نظر کیفیت، تفاوت آشکاری ندارن و این کار فقط به خاطر صرفه ی اقتصادی انجام میشه

    • جوری که من میدونم سامسونگ ویتنام از همه بهتره و گوشی های ویتنامی سامسونگ کمتر دچار مشکل میشن

  91. با سلام حدمت خانم ریاحی
    من با اجازتون ی سامسونگs7 خریدم وقتی روشنش کردم دیدم برنامه های واتس اپ و اینستاگرم روش نصبه خواستم بدونم این ٢ برنامه از اول روشون نصبه؟

  92. با سلام و عرض خسته نباشد به شما خانم ریاحی
    من واقعا گیر کردم بین این دو گوشی برای من باطری و مقدار شارزدهی مهمه و از طرفی هم عکس گرفتن با موبایل هم کار لذتبخشی برام هست و عکس هم زیاد میگیرم و روان بودن و هنگ نکردن هم که برام مهمه از طرفی هم تا حال آیفون نداشتم
    میخواستم بدونم با موضوعاتی که ذکر کردم به نظرتون کدوم موبایل رو بگیرم؟

    • دوست عزیز اقا محمد ، من میخوام تجربه خودم رو از خرید گلکسی اس ۷ اج هم برای شما بگم و هم برای دوستانه دیگه ، اولا بگم به خدا قسم به قران قسم من طرفدار هیچ برندی نیستم و مخصوصا قسم خوردم که باور کنید این که میخوام بگم فقط تجربه شخصیم هستش همین، من تا یکماه پیش یه گوشی هواوی داشتم مدلش هم j7 بود و بدنه اش هم فلزی ،خلاصه اخره گوشی بود مثلا باتریشو پر میکردم یدفه میشد شیش هفت روز بهش دست نمیزدم اخه یه گوشی معمولی دارم با اوم کار میکردم ، میومدم بعد از شیش هفت روز میدیدم باتریش مثلا ۴ درصد کم شده ازش یا کلا کلی باهاش کار میکردم نه داغ میشد باتریش هم قشنگ دو روز جواب میداد، تا تصمیم گرفتم به خودم گفتم برم یه گوشی توپ بخرم که برام بمونه ، خودمونی بگم هرجا میریم یه کلاسی هم داشت باشه ، خلاصه رفتم بازار بین ایفون و گلکسی مونده بودم کدوم رو بردارم ، با یه پسره که بساطی بود هدفون میفروخت رفتم هدفون بخرم بهش گفتم بنظرت کدوم بهتره گفتش جفتش خوبه ولی اگه ایفون رو ماشینه بنز حساب کنی ، گلکسی جلوش هیوندای حساب میشه ، خلاصه گوش نکردم رفتم نمایندگی رسمی و یه گلکسی اس ۷ اج دو سیم گرفتم ، اومدم خونه ، به خدا قسم من با این گوشی دو دفعه هم حرف نزدم حتی هندزفریش رو از قابش در نیاوردم نمییدونم چرا ولی اصلا باهاش حال نمیکنم چون وقتی روز اول زدم به برق که شارژ بشه همینطور که گذاشته بودمش روی میز با نوک انگشتم دوره قسمته فلزیشو اروم لمس کردم به خدا دقیقا عینه یخچال دیدید نویزه ضعیف برق روش حس میشه ،دقیقا همونطوری ،البته با دو دست دست میزنی اونطوری نمیشه ،حتی فکر کردم برای سیم کشی خونمونه رفتم محافظ برق خریدم دیدم باز اونجوریه،فرداش بردمش اونجا ب اون گوشی هایی که روی میز برای نمایش گذاشتن اروم با نوک انگشتم دست زدم دیدم اونا هم اونطوره ، به فروشنده گفتم ،گفتش ما هم این مورد رو متوجه شدیم ولی اینا کلا مدلش اینطوریه ، مثلا از هر ده تا که دست میزدم هشتاش اونطوری بود، فقط در صورتی احساس میشه که به شارژ متصل باشه، شارژ کابلی منظورمه و حتما با نوکه انگشت اونجایی که پوست نازکه خیلی اروم دور فریم فلزیش رو لمس کنید و دستتون رو بکشید حتما متوجه میشید، این اولین موردی بود که دلمو زد ولی گفتم ولشکن عیب نداره همینطوری ازش استفاده میکنم ، برای من تنها اونطوری نیست که ،اونیکی ها هم همینطوره، الان دو روزه که باهاش میخوام تایپ کنم همش وسطه نوشتن میبینم دیگه نمینویسه باید دوباره قسمته اونجایی که نوشته ها معلوم میشه رو لمس کنم تا خطه جلوی کلمه ها ظاهر بشه تا بتونم دوباره بنویسم، و الان به خدا قسم دیگه حالمو بدجوری گرفته ، دو ملیون و هفصد هزار تومن بدی اخرش اینطوری ، از نمایندگی با گارانتی مایکروتل هم خریدم، شدیدا هم داغ میشه ، باتری هم زود خالی میکنه، به قرانه مجید گوشیه خودم هواویه خیلی خوب بود نوئه نو هم بود اشتباه کردم فروختمش پول گذاشتم روش اینو خریدم، حالا تصمیم گرفتم فردا برم بفروشمش البته با کلی ضرر ، یه گوشیه خوب بخرم، حالا نمیگم میخوام ایفون بخرم، برام مهم نیست برندش چی باشه ولی میخوام واقعا از همه نظر خوب باشه، دوستای عزیز میدونم خیلی حرف زدم ، من فقط تجربه شخصیم رو نسبت به خریده گوشیه گلکسی گفتم، به خدا فقط خوشکلی داره و کلی تبلیغ کردن که دوربینش فلانه پردازندش بهمانه ،والله هیچ فرقی با گوشیهای دیگه که قیمتشون مناسبه نداره مثله شیائومی یا لنوو یا موتورولا یا هواپی قیمتشونم مناسبه، اینا فقط پوله مارکشون و یکم خوشکل کردنه گوشیشون رو میخورن، تازه گوشیهای دیگه خوشکلترن، به خدا باور کنید نمیخوام اشتباهی که من کردم رو شما هم بکنید، من فردا میرم این گوشی رو میفروشم ، ایفون هم نمیخرم چون اونم بدتر از اینه چون کاربرها یه عالمه نظر دادن توی اینترنت که کلی مشکل داره داغ میشه باتریش زود خالی میشه، اونم از سامسونگ بدتر پوله مارکشو میخوره چون اگه توجه کرده باشید تمامه مدلهاش هرسال یه شکله و فقط اسمش عوض میشه دو تا دونه قابلیت هم میزارن توش و یکم هم امپره باتریشو بالا میبرن که ماهای ساده گول بخوریم و بریم بریم، اونا که به فکره ماها نیستن ، چه سامسونگ چه ایفون، جفتشون به فکره خودشونن، خلاصه برای من دعا کنید یه گوشی خوب فردا بتونم بخرم ، یا اچ تی سی یا لنوو یا هواوی یا شیائومی و یا سونی ، از بین اینا یکیشو میخرم، دوستای عزیز و گرامی بازم ببخشید خیلی حرف زدم .خوش باشید.

    • من میگم سامسونگ بخرید بهتره چون که من الان ایفون سیکس دارم خیلی هم پشیمونم چون که من نمیتونم باهاش کارای زیادی کنم هاهی کاران باید از تلگرام باشه من الان در نظر دارم که بروم گلکسی آس سون بخرم

    • ناهید سادات ریاحی

      محمد عزیز، در مورد عکس گرفتن همونطور که بارها هم گفتم گلکسی کمی بهتر عمل کرده نسبت به آیفون. اما در مورد ررون بودن و شارژ نگه داشتن، بازم خیلی گفتم که آیفون بهتره. حالا ببین کدوم ویژگی برات مهم تره و انتخاب کن!

  93. Man babam mikhad bara tavalodam goshi begire kh tahghigh kardam vali nemidonam chi begiram vaghean?mn alan htc daram Va razi nistam nazare shoma chie khanome riahi?!

    • ناهید سادات ریاحی

      آرزوی عزیز، اولا تولدت مبارک! دوما، فارسی رو پاس بدار! سوما دو گوشی گلکسی اس 7 یا آیفون 6 اس و برادرای بزرگترشون، یعنی اج و پلاس، گوشی درجه یک بازارن. میتونی یکی از اینا رو بخری

  94. سلام من می خوام یه آیفون 6اس پلاس با حافظه ی 16 گیگ بخرم . اما شنیدم 16 گیگ بیشترش صرف خود برنامه IOS و برنامه های آیفون میشه و کارایی نداره من برنامه های زیادی لازم ندارم فقط عکس و فیلم در حد متوسط دارم و برنامه های اجتماعی که همه استفاده می کنن . و یسری برنامه های روتین دیگه ،آیا پیشنهاد میکنید با این تفاسیر 16 گیگشو بخرم؟

  95. سلام
    چشم من دیگه فارسی نظر سنجی میکنم?

  96. ???? va khnum riyahi shoma age ghar bashe khodeton bekharid kodom ro entekhab mikonid
    ipone 6s ya s7edge

    • ناهید سادات ریاحی

      سپهر عزیز، اولا لطفا فارسی رو پاس بدار! دوما خب همون طور که بارها گفتم، به معیارهای شخصی بستگی داره، من با توجه به اینکه سرعت و عملکرد خیلی برام مهمه، آیفون رو ترجیح می دادم

      • سلام خانوم ریاحی خسته نباشید مرسی از اینکه راهنمایی کردید ، ازتون پرسیده بودم که میخوام گوشیمو عوض کنم با اپل و اینکه گوشیمو اگه خدا بخواد فردا عصری میبرم بفروشم، گوشیم گلکسی اس ۷ اج دوسیم کارته گارانتیش هم مایکروتل هستش، من گوشیم رو بفروشم تا دو ملیون و پونصد میتونم هزینه کنم، و میخوام اپل بخرم و چند نوع داره که نمیدونم کدوم مدلشو بخرم بهتره ،خواهش میکنم فردا صبح یا ظهر اگه نظر سنجیم رو مشاهده کردید راهنماییم کنید که قبل از خرید از نظرتون استفاده کنم، البته من یه نظر برای یکی از دوستان نوشتم که تجربه شخصیم بود و زیاد مایل نبودم دوباره یه گوشیه پرچمدار بخرم ، ولی با این حال میخوام فردا یه گوشیه خوب بخرم و از شما خواهشمندم راهنماییم کنید، معیارهای شخصیم هم که از گوشی دارم اینه، داغ شدنه گوشی عادیه ولی حداقل کم داغ بشه، قیمتش تا دو ملیون و نیم باشه، کیفیت صفحه و لمسش خوب باشه، خیلی روون و سریع باشه ، دوربینش خوب باشه ، پخش صداش خوب باشه ، استقامت بدنه اش محکم باشه، تاچش سریع باشه، و مهمتر از همه باتریش خوب باشه و زود تموم نشه، و یه چیز دیگه هم برام مهمه اینکه ضد گرد و غبار باشه چون من تاحالا هر گوشی ای داشتم زیره صفحه اش نقطه های ریزه گرد و غبار رفته و اذیتم کرده چون حساسم ، و اینکه زیبا باشه، خانومه ریاحی اگه تا قبل از غروب لطف کنید و راهنماییم کنید چه گوشی ای بخرم خیلی ازتون ممنون میشم، و یه چیز دیگه اینکه هروقت دوستان از شما پرسیدن اگر خودتون بخواهید گوشی بخرید و شما جواب دادید ایفون، میخوام بدونم اگه بخواهید ایفون بخرید کدوم مدلش رو برای خودتون میخرید ؟ معمولیشو میخرید یا پلاسش رو و اینکه کدومش بهتره و چند گیگش خوبه؟؟؟ واقعا ممنونتون میشم راهنماییم کنید که انتخابه خوبی بکنم و خریده خوبی داشته باشم، متشکرم.

        • ناهید سادات ریاحی

          آریای عزیز چرا اینقدر سوالات طولانیه!؟ به هر حال من سعی میکنم مختصر و مفید جواب بدم: 1- با قیمت 2 و پونصد میتونی کانفیگ 64 گیگی آیفون 6 اس رو بخری که قیمتی حدود دو میلیون و ششصد داره و به نظر من و خیلیای دیگه نسبت به مدل پلاس، خوش دست تر هم هست. 2- اگه بخوای ضدگردو غبار باشه، غیر از سامسونگ، باید بری سراغ برند سونی که به نظر من و به طور کلی نسبت به این دو برند، در رده ی پایین تری قرار می گیره. 3- بقیه ی ویژگی هایی که گفتی رو آیفون داره و به نظرم تو که نمیخوای سامسونگ بگیری، آیفون رو بخر

  97. ba salam va khaste nabashid …..dar moghayese koli mikham bedonam iphone 6S behtare ya samsung s7 edge ?? ….. ba tashakor

  98. سلام خانوم ریاحی خوبید خسته نباشید، من یک راهنمایی از شما میخواستم، من با گوشی های میان رده کار میکردم ،یه هواوی داشتم و نیازهامو هم برطرف میکرد، ولی خب یک ماه پیش گفتم برم یه گوشی خوب بگیرم که دیگه برام بمونه ،در کل طرف دار برند خاصی هم نبودم ولی رفتم یه گلکسی اس ۷ اج گرفتم، و پیش خودم گفتم خب این یه گوشیه پرچم دار بهش میگن دیگه پس باید خوب باشه، ولی به خدا قسم باور نمیکنید من هواوی j7 داشتم جنس بدنه اش هم المینیومی بود باترسی هم 3000 هزار میلی امپر یه عالمه برنامه ریخته بودم توش ، نه گوشیم داغ میشد نه باتریش زود تموم میشد، ولی این نمیدونم چرا اینطوره ، توی اینترنت هم کلی گشتم خوندم برای بهینه سازی باتری چیکار کنم ، انجام هم دادم خیلی از برنامه ها رو غیر فعال کردم نور زمینه رو کم کردم و کلی کارای دیگه ولی بازم به پای هواویم نمیرسه ، داغ میشه باتریش تقریبا زود تموم میشه، در کل خلاصه بگم دلمو زده ، الان به خودم میگم برم با اپل عوضش کنم شاید اپل بهتر باشه، نمیدونم چیکار کنم، به نظره شما اگه برم اپل بخرم ممکنه باتریش با این فرق داشته باشه؟ یعنی بهتر باشه ، یا اپل چند مدل داره پلاس داره یا 16 گیگ و 32 گیگ داره، میخوام بدونم اگه خواستم با اپل عوضش کنم بنظره شما کدوم مدلشو بخرم که یه جورایی بتونم با همین عوضش کنم و پول هم زیاد روش ندم، من زیاد کار خاصی با گوشی انجام نمیدم فقط توی اینترنت میرم مقاله میخونم وب گردی میکنم یا توی تلگرام میرم ، بازی و کارای سنگین نمیکنم، کدوم مدلو بهم پیشنهاد میکنید؟ مرسی

    • ناهید سادات ریاحی

      آریای عزیز، اگه فرض کنیم گوشیتو ازت 2 تومن بردارن، با یه مقدار سر، میتونی یه 6 اس 64 گیگی برداری. البته اول باید بری گوشیتو قیمت کنی و بعد اینکه نهایتا چه مقدار حاضری سر بدی؟ اینطوری بهتر میتونم راهنماییت کنم

  99. سلام خانم ریاحی
    ابتدا سپاسگزاری میکنم از وقتی که میذارید و بقیه رو راهمایی میکنید.
    من یه گوشی می خوام که اذیت نکنه و همه کارام رو بتونم باهاش انجام بدم. از نرم افزارهای پزشکی زیاد استفاده میکنم و در کل کار با نرم افزارها برام مهمه.. از هنگ کردن گوشی بیزارم.. امنیت و مدت شارژ گوشی برام مهمه.
    قیمت هم برام مهم نیست. حالا بین آیفون اس 6 و سامسونگ ادج 7 گیر کردم. شندیم آیفون محدودیت های نرم افزای داره!! تا چه حد این حرف صحت داره؟؟ در آخر با توجه به توضیحات شما کدوم گوشی رو بهم پیشنهاد میکنید؟

    • ناهید سادات ریاحی

      سپاسگزارم از لطفت رضای عزیز. با توجه به ویژگی هایی که بیان کردی، سرعت، امنیت، طول عمر باتری؛ به نظرم آیفون، انتخاب بهتری هست. آیفون محدودیت داره، اما نه به اون معنا که اختلالی برای کاربر ایجاد کنه، در ضمن برخی از این محدودیت ها، دور زده شدن

      • سلام خانم . من یکی از پرچم داران آیفون هستم . ولی خواهشا مخاطبهاتون رو درست راهنمایی کنین . شما صرفا سمت آیفون رفتین و گرچه خودم طرفدار بدون تردید آیفون هستم و حتی اگه بهترین و شاخ ترین گجت بازار هم بیاد از آیفون دس بردار نیستم . ولی شما در مقامی قرار گرفته اید که باید درست و بدون جانب داری راهنمایی کنین . حس میکنم یکم چون طرف دار آیفون هستین اغلب دوستان رو به سمت این شرکت میکشید . ممنون

      • سلام ناهید خانوم من خیلی ایفون را هم دوست دارم و خیلی هم کارایی برام مهمه و مارایی که بتونم باهاش کنم من. یکی از طرفداران ایفون هستم و ایفون سیکس هم دارم میخوام الان گوشیم را عوض کنم چون که برام تکراری شده یه کیفیت جدید با طرح جدید میخوام و یه کارایی جدید من گیر کردم سامسونگ اس سون بخرم یا ایفون سیکس اس

        • ناهید سادات ریاحی

          امیرحسین عزیز، تو خودت داری میگی از آیفون سیر شدی و یه طرح جدید میخوای، پس معلومه که نباید بری سراغ 6اس ، چون به هر حال در هر نسل ارتقای گوشی ها، معمولا فقط یه سری تغییرات جزیی به اعمال میشه، ولی طرح کلی یکی هست (البته به جز معدود مواردی مثل گلکسی اس 6)، بنابراین بهتره بری سراغ سامسونگ اس 7 و حتی اگه خیلی بیشتر به طرح های جدید، علاقه داری، میتونی اس 7 اج با کناره های خمیده رو بگیری.

  100. ‏سلام دوستان ،‏من چند روز پیش iPhone 6splus خریدم،با s7 هم کار کردم تا حالا،ولی محیط آیفون بنظرم لذت بخش تره و سرعت بینظیری داره ،گوشی خیلی خوبیه و رنگ رز گلدش که عالیه

  101. با عرض سلام به دوستداران اسمارتفون

    یه سوالی دارم که واقعا چند وقته موندم هرچی تحقیق میکنم نظرم عوض میشه
    راستش میخوام یه اسمارتفون به عنوان هدیه به همسرم هدیه بدم اما من در نهایت بین دو گزینه موندم
    6s plus و s7 edge
    هرکدوم مزایایی نسبت به دیگری داره و انتخاب برام خیلی سخته و بازاریای مبایل فروش هم آنچنان اطلاعاتی ندارند و از متخصصانی که تو این وبسایت هستند میخوام کمکم کنند.
    تا اونجایی که من فهمیدم مزایای 6s plus نسبت به s7 edge اینا هستند.
    1- برند بودن و نگاهی خاصی داشتن در ایران نسبت به اپل
    2- افت قیمت کمتر بخاطر رلیز کمتر
    3- پنل IPS و درخشندگی بهتر صفحه نمایش
    4- IOS و مدیریت عالیش از اپلیکیشن (به همین دلیل تو تست چند برنامه ای سریعتره نه بخاطر قویتر بودن سخت افزارش) و مچ بودن سخت افزار و نرم افزار (بخاطر اختصاصی بودن سیستم عاملش) و یوزرفرندلی بودن و امنیت و …
    5- خروجی ولتاژ بالاتر گوشی در حالت هدفون و هدفون با کیفیت تر
    6- زیبایی نسبی بیشتر آلمینیوم نسبت به گلس
    7- پشتیبانی نرم افزار طولانی تر

    و اما مزایای s7 edge نسبت به 6s plus :
    1- صفحه نمایش اسموث تر
    2- سخت افزار قویتر
    3- خوش دستی و وزن خیلی کمتر (سبکتر)
    4- قیمت خیلی کمتر (حدود 30%)
    5- امکان افزایش ظرفیت ذخیره (اسلات مموری)
    6- عرضه جدیدتر و تازه تر
    7- دوربین سلفی نسبتا بهتر
    8- نداشتن محدودیت اندروید و باز بودن دست برای همه چیز (نرم افزار بیشتر- دسترسی راحتتر و …)

    البته من از نظر دوربین پشت این دو رو تقریبا مساوی میدونم چون آیفون طبیعیتر میگیره ولی سامسونگ یه نمه رنگها رو بهینه میکنه و اسموثترش میکنه(یه جور روتوش) و کاملا سلیقه ایه ولی من دوربین آیفون رو بیشتر قبول دارم

    حالا با همه اینها واقعا گیج شدم کدوم رو بخرم چراکه سامسونگ اون برتری ها رو داره و اپل هم اینایی که ذکر کردم و سامسونگ برتری نسبی داره اما اپل لامسب اپله و ذهن آدم رو یهجور قلقلک میده و تو جامعه یه دید خاصی نسبت بهش دارن گفتم با شما در میون بذارم تا به یه نتیجه برسم …

    در نهایت هرکدوم رو پیشنهاد میدید در مورد رنگش هم بگید برای یک خانوم

  102. سلام خانم ریاحی
    من بین ایفون اس ای و اس 7 گیر کردم راهنماییم کنید خواهشن

  103. خانم ریاحی بالاخره انتخاب خودما کردم و همین دیروز رفتم و galaxy s7 edgeخریدم ممنون که راهنماییم کردین .
    خیلی از نیاز های منا galaxy s7 edge میتونه براورده کنه . ایواس یک سری محدودیت هایی داره ولی برای اندروید این محدودیت ها کمتره.

    (تشکر)

  104. سلام و خسته نباشید
    از لحاظ افت قیمت و کارای بیشتر و دوربین بهتر کدوم بهترو یک چیز دیگه ایفون اس6پلاس ضداب و ضربه نیست یا هست؟
    مرسی

    • ناهید سادات ریاحی

      از نظر دوربین، گلکسی بهتره، افت قیمت در ایفون بیشتره. چیزی در مورد ضداب بودن آیفون 6 اس پلاس، اعلام نشده، اما بعضی آزمایش ها نشون میدن که تا حدودی نسبت به آب مقاومت نشون میده

  105. ﺳﻼﻡ ﻟﻂﻔﺎ ﺭاﻫﻨﻤﺎیی کنید ایفنه رو بگیرم یا سامسونگه
    یه گوشی میخوام سرعتش زیاد باشه هنگی نداشته باشه داغ نکنه کیفیتش عالی باشه دوربین عالی باشه
    کسایی که یکی از این دوگوشیو دارن از عملکرد گوشیشون راضین یا نه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید خانوم ریاحی???

  106. سلام خانم ریاحی من به سال داشتم من با گوشی بازی میکنم شاید در روز 4 پنج ساعت کلش بازی کنم میخواستم بدونم S7 اج باتری بهتری داره برای این کار یا آیفون سیکس اس؟؟؟!

    • ناهید سادات ریاحی

      علی عزیز در مورد طول عمر باتری، همون طور که در مقاله هم اشاره شده، آیفون به علت هماهنگی بیشتر، بهتر عمل میکنه

      • سلام خانم ریاحی شما خودتون بهتر میدونید غیر دوربین بقیه تست ها در روزمره زیاد بدرد ادم نمیخوره اگر میخواهید سرعت واقعی این دو تا رو مقایسه کنید برید به شبکه ی یوتیوپی phonebuff و ببینید شش ماه پیش اومده چطوری بهترین گوشی اندرویدی تحقیر میکنه.در ضمن من ن سامسونگ دارم ن اپل.ولی واقعا اپل خیلی گوشی بهتریه.

        • سلام خانم ریاحی عزیز درسته میگن در ایفون سیکس پلاس و سیکس اس پلاس بعد یک مدتی حالت نوار مانندی بالا گوشی به وجود میاد . و من الان گوشی مو فروختم ایا صبر کنم ایفون سیکس پلاس بخرم یا صبر کنم برا سون اش !؟ و سون چه کارایی هایی داره

          • مهدی عزیز در مورد مشکلی که گفتی من چنین چیزی ندیدیم. در مورد انتخاب گوشی هم اگه میتونی صبر کنی و از طرفی پول بیشتری هم بپردازی، میتونی آیفون 7 بخری، چون بعد از ورود ایفون 7 به بازار، چند ماهی طول میکشه تا حباب قیمتش بشکنه

            • سلام مجدد خانم ریاحی عزیز من مشکل ام اینه برا مثال ایفون سون میگیرم بعد یک مدتی هر گوشی با قابلیت جدید میاد میخوام اون رو داشته باشم و کلاس گوشی و سرعت و باطری و زد اب بودنش برا مهمه به نظر شما صبر کنم برا ایفون سؤن !!؟ چون میتونم صبر کنم

  107. سلام و خسته نباشید سرکار خانم ریاحی
    میخواستم بدونم این محدودیت هایی که تو آیفون گذاشته شده آیا واقعا محدودیت محسوب میشه یا قابلیتیه برای آیفون؟؟
    بعد اینکه آیا من که تا حالا از گوشی های آیفون استفاده نکردم میتوم سریع با این محدودیت ها کنار بیام و راهی برای حلش پیدا میشه؟
    من دوربین واسم مهمه و اینکه بتونم یه جورایی در نبود لب تاپ وب گردی خودمو انجام بدم (دانلودو …) نظره شما کدوم گوشی هست؟
    6اس پلاس یا اس 7 معمولی؟
    از اس 7 اژ خوشم نمیاد

    • ناهید سادات ریاحی

      محمد عزیز 1- محدودیت هایی که توی آیفون گذاشته شده، در واقع ضریب امنیت گوشی رو بالا میبره، اما خب این امنیت بالا، خیلی ارزش نداره، چون در واقع بالا بردن محدودیت ها، ساده ترین راه بالا بردن امنیت هست، در حالیکه اگه بشه با وجود اعمال کمتر محدودیت ها، امنیت رو بالا، ارزشمنده. 2- به هر حال ممکنه ابتدا برخی از این محدودیت ها شما رو اذیت کنه،اما واقعیت اینه اولا سریع بهشون عادت میکنید و دوما اینکه راه هایی برای دور زدن این محدودیت ها، پیدا کردن. 3-در مورد وبگردی که توی آیفون مشکلی براتون پیش نمیاد و مناسبه. 4- من نمیدونم معیارهای شخصی شما برای انتخاب گوشی چیه، مثلا دوریبن مهم تره یا دوربین و … چرا که باید با توجه به اینا گوشی مورد نظرت رو انتخاب کنی.

      • سلام خانوم ریاحی
        من هنوزم بین ایفون 6 اس و اس 7 موندم متاسفانه
        میترسم هزینه ای که بابت ایفون میدم ارزش اون هزینه رو نداشته باشه
        واسه من دوربین خیلی مهمه و اینکه در طولای مدت عمر مفید دستگاه بیش تر باشه
        زیاد اهل نرم افزار نیستم به جز شبکه های اجتماعی و دانلود اهنگ
        عکس و دوربین هم فوق العاده واسم مهمه
        نظرتون چیه؟

        • ناهید سادات ریاحی

          محمد عزیز با توجه به اینکه دوربین برات مهم تره و از طرفی کارهای سنگینی نمیخوای با گوشیت انجام بدی، گلکسی رو بهت پیشنهاد میکنم

  108. سلام خانم ریاحی راستش من میخواستم یه گوشی ایفون 6s بخرم ولی کل خانوادم و فامیل گفتند ایفون نه
    میدونم خیلی کار هایی که با اندروید میشه انجام داد با ایویکس نمیشه انجام بدی بعدم همه با اسامسونگ یه فکر یه گوشی معمولی میوفتند حتی اگه گرون تر از ایفون باشه ولی با ایفون همه به فکر یه گوشی خیلی خوب میوفتند

    • بهزاد عزیز، این جمله ی آخرت خیلی جالب بود! مگه تو برای حرف مردم میخوای گوشی بخری!؟ مهم اینه گوشی مورد نظرت بتونه از پس انتظارات تو بربیاد. در مورد آیفون هم، خب قطعا اندروید به خاطر اپن سورس بودنش، دست کاربرا بیشتر باز میذاره، ولی از اون طرف هم به همین دلیل امنیت کمتری داره. بهتره ببینی انتظاراتت از گوشیت چیه و بعد انتخاب کنی

  109. سلام خانم ریاحی خسته نباشید ممنون که وقت میزارید…من بین گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس موندم که کدومو بخرم. دوربین برام مهمه و اینکه باتری رو خوب نگه داره و بازیا و بقیه نرم افزارارو خوب اجرا کنه در عین حال بتونم حدود 5 سال آینده به گوشی دیگری نیاز نداشته باشم.از لحاظ نو آوریم که خوب هر کسی دوست داره گوشی که میخره قابلیت هایی رو داشته باشه.با این اوصاف شما کدومو پیشنهاد میکنین؟ توضیح بدید ممنون میشم

    • پویای عزیز، با توجه به اینک گفتی دوربین برات مهمه و از طرفی میخوای نوآوری هم در گوشیت داشته باشی، من پیشنهادم گلکسیه، اما در مورد روون و راحت اجرا کردن بازی ها و برنامه ها، به خصوص بعد از 5 سال، آیفون برنده میشه. حالا باید ببینی کدوم یکی از این دو دسته ویژگی های برات مهم تره و بعد انتخاب درست رو انجام بدی

  110. سلام خانم ریاحی خوبید خسته نباشید، دیشب همینطوراز قسمت اپدیت بروز رسانی دستی یه نگاهی کردم و میخواستم ببینم ایا نسخه جدیدی برااندروید گوشیم اومده یا نه ، که دیدم اومده حدودا سیصد و خورده ای مگابایت بود و شماره نسخ اش هم اینه
    G935FXXu1ApF2
    و بعدش سرچ کردم توی وب که ببینم چه ویژگیهایی داره و چه مشکلاطی رو برطرف کرده ولی هیچ جا متنی یا مقاله ای راجع بهش نوشته نشده بود، البته فکر کنم چون تازه منتشر شده هنوز مقاله ای دربارش ننوشتن، میخواستم بدونم شما ااطلاعاتی در موردش دارید برام توضیح بدید، ممنونم میشم ازتون ، گوشیم هم گلکسی اس ۷ اج دو سیم هستش، ولی یه چیز رو خودم از این اپدیت متوجه شدم، قبلش گوشیم داغ میشد ولی وقتی بروز رسانی روی گوشیم انجام شد ،دیگه داغ نمیشه، در هر صورت اگه توضیح بیشتری دربارش میدونید و بگید ازتون ممنون میشم، روزتون خوش

  111. ببخشید یه سوال ..امروز اندروید6 برای نوت 4اومد ومن نصبش کردم وقتی اندروید اپدیت شد نصبش کردم وگوشی درحال دانلود کردن برنامه ها بود که من عجله داشتم و دانلود رو متوقف کردم و گوشی رو restart کردم الان گوشیم به اندروید 6 ارتقا پیدا کرده و نصف برنامه هام ایکنشون جدیده و نصفشون قدیمیه هرچقدر میرم تو تنظیمات تا ادامه دانلود رو انجام بدم مینویسه اخرین نسخه نصب شده …همه چی عالی شده فقط اینکه نصف برنامه هام ایکنشون قدیمیه حال گیری شد …اگه راهی هست لطفا راهنمایی کنین

  112. باسلام…میخواستم بدونم با اومدن ایفون۷ قیمت 6splus کاهش پیدا میکنه یا باهمون قیمت فروخته میشه؟؟؟

  113. ببخشید ولی من دوربین برام مهمه و این که هنگ نکنه و میدونم ایفون بهتره تو این موارد ولی یک گوشی عمری میخوام کدوم بهتره ؟؟؟؟
    S7 edge
    6s
    یا منتظر باشم تا 7 iphone ?

    • امین عزیز اختلاف قیمت بین دو گوشی که تو اشاره کردی، یعنی s6 و اج حدود 300 تومنه. یعنی اج حدود 300 تومن از کانفیگ 16 گیگی آیفون گرون تره، اگه اون اختلاف برات مهم نیست و حتما میخوای دوباره به اپل کوچ کنی، این تعویض رو انجام بده. چون آیفون 7 تقریبا اواسط مهر میاد و از طرفی باید چندماه صبر کنی تا حباب قیمتش شکسته بشه. پس سریع ترین راه، همون تعویض هست

  114. سلام من یک ماه s7 edge خریدم و گوشی قبلی من ایفون بود الان میخوام با یه 6s 16Gb عوض کنم کار درستیه (؟؟؟

  115. سلام خانم ریاحی من الان سامسونگ اس 3 دارم میخوام گوشیم رو عوض کنم موندم اپل6 اس بگیرم یا اس7 لطفا راهنمایی کنید.ممنون میشم

    • صادق عزیز من بارها به دوستانی که سوال مشابه شما داشتن گفتم، اول باید مشخص کنی معیارهای شخصیت برای انتخاب یک گوشی چیه؟ به خصوص اینکه این دو گوشی؛ دو سیستم عامل متفاوت هم دارند، باید با دقت بیشتری انتخاب کنی

  116. سلام خانم ریاحی
    من الان آیفون ۶ دارم و قصد ارتقا اون رو دارم
    میخواستم از شما نظر بخواهم که من صبر کنم تا آیفون ٧ بیاد یا گلکسی اس٧ اج بگیرم؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • امیررضای عزیز در واقع ارتقا به اندروید یا یک IOS دیگه دو انتخاب کاملا متفاوته، اول باید ببینی دوست داری به یه محیط تازه کوچ کنی یا نه؟

  117. سلام ببخشید میشه جواب من و بدین اخه میخوام ویندوز عوض کنم بازم مرسی کلی

    • محمد عزیز، قبل از نصب ویندوز، اپل ایدیتو دی اتورایز (deauthorize) کن و بعد از نصب ویندوز جدید، دوباره اپل ای دیتو، ست کن.

  118. سلام خدمت راهنمای عزیز خانوم ریاحی
    خانوم ریاحی من آیفون و خریدم..البته با تشکر از راهنمایی های شما که خیلی واسم کارامد بود…توی کامنت ها دیدم به 5 تا کامپوتر بیشتر نمیشه وصلش کرد..میخوام بدونم من هر بار ویندوز پی سی و عوض کنم واسش یه دستگاه جدید تعریف میشه یا نه؟ ممنونم چون میخوام آیتونز و نصب کنم و کامپیوترم نیاز به نصب ویندوز داره..مرسی کلی

  119. باسلام وعدض خسته نباشید خدمت خانوم ریاحی…من دوسال پیش زمانی که نوت۴ اومد باگوشی های هم رده ای که داشت مقایسه اش کردم به یه نتیجه مطلوب رسیدم ونوت۴ رو خریدم و ازخریدمم پشیمون نیستم….اما بعداز دوسال میخوام گوشیم رو عوض کنم(به روز کنم)ولی به دلیل وجودگوشی های پرچم دار فوق العاده از شرکت های مختلف به مشکل برخوردم..باتوجه به مقایسه هایی که انجام دادم سرآخر به این دوتا گوشی رسیدم که واقعا ازهرنظر عالی هستند…امکاناتی مثل ضداب بودن و صفحه خمیده بکارم نمیادوبه نظرم کارایی انچنانی نداره ولی ازطرفی چون نوت۴ داشتم دوربین وشارژر سریع برام خیلی مهمه…ازنظر جنس بدنه ایفون برتره چون بدنه سامسونگ اثر انگشت رو جذب میکنه واز نظر محکم بودن بازهم ایفون بهتره…ازنظر زیبایی سامسونگ فانتزی تر عمل کردهو واقعا گوشی بسیار زیبایی تولید کرده از طرفی هم ایفون شیک و ساده و درعین حال زیباست.
    مساله مهم اینه که من میخوام از سیستم عامل اندروید بهiosبرم که یه چالش بزرگه که میتونم باios کنار بیام یا نه!!؟؟
    سوال اولم اینه که مثل اندروید تویوب گردی دستم بازه و کارکردن با اون راحته؟؟؟!!
    سوال دوم اینکه چون نوت۴ داشتم و صفحه بزرگیم داره و من بهش عادت کردم و کارکردن بایک دست مشکله این مشکل برای ایفون 6sپلاس هم وجود داره یا کمتراذیت میکنه ؟؟؟
    توی یه دو راهی گیر کردم
    ممنون میشم که با استفاده از تجربیاتتون منو راهنمایی کنین تا انتخاب مناسبی داشته باشم …موفق باشید

    • ماهان عزیز در مورد سیستم عامل IOS، به نظر من حتی از اندروید روون تر و خوش دست تره و فکر نکنم به مشکلی بربخوری. اما از طرفی، گلکسی اس 7 اج هم گوشی بسیار عالی هست که با توجه به اینکه تجربه ی قبلیت نوت 4 بوده، مهاجرت به اج، براتون هیچ دغدغه ای ایجاد نمیکنه، اما از طرفی، مهاجرت به اپل 6 اس، تجربه ی تازه و هیجان انگیزتری خواهد بود.

  120. ببخشید خانم ریاحی ایا اج می تونه برای من 4 و 5 سال بدون هنگ لک کار کنه

    • نه واقعا نه برای اج و نه برای گوشی دیگه ای، این تضمین وجود نداره که 5 سال بدون هیچ هنگی کار کنه، چون به هر حال بعد از این مدت، تعداد برنامه هایی که نصب می کنی و به هر حال استفاده ای که از گوشی می کنی، ناخودآگاه اونو فرسوده تر میکنه

  121. با عرض سلام مجدد خدمت خانوم ریاحی و دوستا گرامی، ببخشید من یک سوال مطرحکرده بودم ولی جواب ندادید، اینکه گفتم دوباره بپرسم البته با عرض شرمندگی،میخواستم بدونم گوشی گلکسی اس ۷ اج نیازی به برنامه هایی مثله دکتر باطری داره؟ یا خودش با توجه به اندروید ۶ بودنش این قابلیت درونش هست که مصرف باتری و بستن برنامه های پس زمینه که بیهوده اجرا میشن رو ببنده و باتری رو کنترل بکنه بطوره اتوماتیک، یا به کلن مستر برای پاکسازی رم و ویروس کش احتیاج داره؟ اگه دکتر باتری روش نصب بشه ایرادی نداره؟ یا کلا اصلا ثائثیری روی عملکرده بهتر برای باتریه اج داره؟ ببخشید میدونم سوالم طولانی بود ممنون میشم جواب بدید.

  122. سلام خانم روحی خوبین میخواستم بگم که برای کارایی بهتر کلاس بیشتتتتر کدومو بگیر از لبه دار هم خوشم نمیاد اپل بگیرم یا سامسونگ s7 از نظر کارایی بهتر کلاس بیشتر من میدونم سامسونگ بگیرم سال دیگه جدید میاد رو کار افت قیمت داره اما اپل هروقت که بفروشی پوله حالانظرم اینه اپل بگیرم یه نظر هم از شما میخواستم کدومو بگیرم

    • امیرحسین عزیز، تو خودت جواب خودتو دادی: آیفون! (در ضمن ریاحی نه روحی!)

      • سلام خانم ریاحی میخواستم بدونم نظر شما چیه میگن که شارژش زود تموم میشه راسته بعد میخواستم بدونم هنگی در اپل 6اس پلاس 128گیگ هنگی داره یا نداره اصلا؟؟ من بین 64و128موندم کدومو بگیرم راهنمایی کنین لطفا ممنون

        • امیرحسین عزیز نمی تونم بگم که هیچ هنگی نداره؛ بالاخره ممکنه بعد از یه مدت با نصب برنامه های مختلف، کمی کندتر بشه. در مورد 64 و 128 هم خب تفاوت قیمت، حدود 500 تومنه، باید ببینی این اختلاف حافظه، 500 تومن برات ارزش داره یا نه؟!

  123. سلام
    ببخشید خانوم ریاحی جواب سوالات ما رو که وقت گذاشتیم و این همه تایپ کردیم نمیدید !!؟(متن ویرایش شد)

    من این گوشی رو یک ماه پیش خریدم و یک هفته ای دستم بود . مشکلی که با این گوشی داشتم گرمای زیاد اون هنگام روشن بودن وای فای بود به طوری که کمی ازار دهنده بود و البته اختلالی هم در وای فای داشت و موقع خواب صفحه نمایش وایفای قطع میشد! توی تنظیمات وایفای رفتم و در داخل more گزینه keep wifi روی always بود و از پاور سیوینگ هم خارج شدم مشکل درست نشد ! اپدیت گرفتم درست نشد ! فکتوری ریست کردم درست نشد !بردم گارانتی با وای فای اونا مشکل نداشت ! میگفتن حتما از روتر خودته .بهشون گفتم پس چطور لپتابم این مشکل رو نداره خلاصه کانال مودمو عوض کردم درست نشد ! به نظر وای فای و گرمای این گوشی ممکنه برای یکی خوب باشه برا یکی بد! درضمن گرمای گوشی تو وایفای نمایندگی کمی بهتر بود . ( برا همین زیر بار تعویض نرفتن و مجبور شدم بفروشمش ).
    من خودم مهندسی الکترونیک خواندم سامسونگ سالهاست سازنده پردازنده های مبتنی بر معماری آرمه و شرکت های مختلف منجمله اپل بعد از طراحی پردازنده توسط خودشون کار تولید اون رو به سامسونگ میدن ولی سامسونگ تو زمینه طراحی ( نه تولید) پردازنده های پر فدرت کمی کم تجربه اس و چند سالیه که طراحی و تولید پردازنده گوشی های پرچمدارشو از صفر تا صد خودش انجام میده و جای تعجبه که اصرار به تولید پردازنده های 8 هسته ای با ان کلاک بالا رو برای پرچمداراش داره ! کاری که شرکت با تجربه ای مثل کوالکام نتوانست به خوبی از عهده اش براید و سال گذشته با ارائه اسنپدراگون 810 بسیاری از سازندگان گوشی رو سردرگم و یا متضرر کرد ! و در نهایت امسال تصمیم گرفت مجددا به طراحی و تولید پردازنده های 4 هسته ای برگردد . (اصولا پردازنده های 8 هسته ای با فرکانس بالا به دلایل مختلف حرارت بیشتری از 4 هسته ایها تولید میکنن که گاهی اوقات ازاردهندس) .
    حالا چند تا سوال دارم ازتون :
    1- به نظرتون میتونه مشکل گرما از خود مودمم باشه ؟
    2- یه سرچی کردم این مشکلو خیلیها دارن . شما اطلاعی دارید که این مشکل برا نسخه اسنپدراگون هم گزارش شده یا نه ؟ شاید هم ما اشتباه میکنیم و سامسونگ تونسته باشه مشکل خرارت پردازنده 8 هسته ای رو حل کرده باشه و ممکنه مشکل با توجه به اینکه در هنگام روشن بودن وایفای و برای بعضی از کاربرا رخ داده مربوط به تراشه وایفای باشه . البته من 3G یا 4G استفاده نکردم ولی بعضی از کاربرا همین مشکل داغی رو در 3G یا 4G هم داشتن.
    3- من به یک گوشی ضد اب احتیاج دارم ازطرفی در حال حاضر فقط سونی وسامسونگ ضد اب میزنن و از شانس ما Z5 هم از پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده میکنه که حتما در مورد ایراد ساختاری اون در تولید گرما اطلاع دارید. من Z5 رو تست نکردم میخواستم بپرسم ازبین Z5 و اس 7 فلت کدوم تو نت خنکتره؟ واگه پیشنهادی هم دارید بفرمایید ( درضمن خوشدستی گوشی برام مهمه )
    4- نظرتون درباره Z3 که تراشه اون اسنپدراگون 805 است چیه ؟ ایا با توجه به اینکه گوشی دو سال پیشه سونیه ارزش خرید رو داره ؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • مجید عزیز اول عذرخواهی میکنم که به سوالت دیرتر جواب میدم، یادمه چون خیلی متن سوالت زیاد بود، گذاشتم آخری، که کلا یادم رفت جواب بدم! سعی میکنم سوالات رو بدون ابهام و کوتاه جواب بدم: 1- تقریبا با قطعیت می تونم بگم ربطی به مودمت نداره یا لااقل من ارتباطی منطقی بین نوع مودم و گرم کردن گوشی، پیدا نمیکنم! 2- گوشی گلکسی، کلا داغ میکنه، البته برای بعضیا با یه دمای پایین تر و برای بعضیا با دمای بسیار بالا. گزارش کاربران نشون میده، داغ شدن بیشتر در وب گردی ها پیش میاد. اما اگزینوس به دلیل 8 هسته ای بودن، بیشتر داغ میشه. 3- البته نمیدونم معیارهای دیگه چقدر برات مهمه، ولی من خودم باز هم سامسونگ رو انتخاب می کنم نسبت به سونی، ولی ممکنه شما با توجه به ترجیحات شخصی، سونی رو انتخاب کنی. 4- نه به نظرم ارزش خرید نداره.

      • مرسی از پاسخگویی
        با این حساب باید دل رو به دریا بزنم و یه اس 7 دیگه بگیرم
        دوسوال دیگه دارم :
        1- از نظرهایی که در مورد این گوشی خریداران دادن شما متوجه نشدید که گرمای بالا بیشتر در دوسیم بوده یا نسخه تک سیم یا اصلا فرقی نداشته ( البته میدانم نباید فرقی بکند ولی احتمالا بغضی رنگ ها و یا نسخه های دوسیم و تکسیم سری ساخت متفاوتی دارن و ممکنه در کارخانه و در تاریخ دیگه ای ساخته شده باشه وبه همین دلیل این مشکل مثلا دریک سری ساخت باشه. مثلا دوستم نقره ای همین گوشی رو گرفت خیلی هم راضیه)
        2- نسخه اسنپ پیدا میشه ؟ و اصلا صلاح هست با توجه به نداشتن گارانتی بخریم؟

        • 1- نه واقعا الگوی خاصی ندیدم 2- پیدا که میشه، ولی خب همون طور که خودت هم اشاره کردی؛ باید مشکلات عدم نداشتن گارانتی رو به جون بخری که با توجه به اینکه خیلی تفاوت معنی داری بین این دو وجود نداره و از طرفی حتی اگزینوس در چند مورد بهتر هم عمل کرده، خرید اگزینوس رو توصیه میکنم. برای آگاهی از تفاوت این دو نسخه و مدل های مختلف گلکسی اس 7، توصیه میکنم حتما مقاله ای رو که در پایان همین پست گذاشتم مطالعه کنی

  124. ببخشید من یه سوال دیگه داشتم الان من می خوام یکی از این دوتا گوشی رو بخرم از طرفی ایفون کمتر لک و هنگ می کنه و عمر باتری کمتری نسبت به اج داره از لحاض اوردن بازی ایفون بهتره و دوربینش تصور های گرمیرو میاره و میگن برای استفاده 4 و 5 سال بهتره از طرفی اج عمر باتری بیشتری داره از لحاض اوردن بازی از ایفون میبازه دوربینش عکس های عالی می اندازه و زد اب هم هست اما خودتون گفتید که موقع وصل شدن به وا فای داغ میکنه به نظر شما با این وضعیت کدومو بخرم لللللللطفا کمکم کنید خواهش میکنم

    • برداشت شما از مقاله و کامنتها درست بوده و در واقع مزایا و معایب هر کدوم رو درست گفتی. با این حساب فقط میمونه ترجیح شخصی خودت، یعنی کدوم معیار برات مهم تره، یعنی مثلا دوربین یا سرعت؟! وقتی ترجیح شخصیتو معلوم کنی، انتخاب راحت میشه؛ چون درنهایت مجبوری یکی ویژگی رو فدای اون یکی کنی، چون هیچ اسمارت فونی، کامل نیست

  125. ببخشید خانم ریاحی برای ایفون6 اس پلاس ایا من می تونم موزیک یا ویدیو از لب تاپ به ایفون با کابل منتقل کنم یا نه

    • معلومه که می تونید صدرای عزیز، آیتونز برنامه ی اختصاصی اپل برای همین نقل و انتقالات در نظر گرفته شده! آموزش این نرم افزار هم در اینترنت بسیار زیاده

  126. سلام و تشکر، خانوم ریاحی 6sپلاس زیر 100mb و با وای فای دانلود نمیکنه؟! من دانلود واسم خیلی مهمه، ممنون میشم جوابم و بدین، و تشکررررررررر از سایت خیلی خوبتون که خیلی از شبهات من و برطرف کرد

    • دوست خوبم سوال شما کاملا برعکس پرسیده شده!! اپل اجازه نمیداد بالای 100 مگابایت و اونم با دیتای گوشی (اینترنت سیمکارت) دانلود بشه که اونم با اپلیکیشن ها قابل حل بود، در واقع اجازه داشتین 100 مگابایت به بالا رو با وای فای دانلود کنید!

  127. عذر میخوام خانم ریاحی محترم و گرامی، من یه سوال دیگه داشتم که خیلی دوست دارم جوابش رو بدونم، البته شاید این سوالی که من دارم برای دیگران هم به وجود اومده باشه، میخواستم بدونم گوشی گلکسی اس ۷ اج، نیازی به برنامه هایی مثله دکتر باتری که برای خنک شدن باتری و بستن برنامه های در حال اجرا که در بکگراند هستند داره؟؟ یا اینکه خودش با توجه به اینکه اندرویده ۶ داره دیگه نیاز به دکتر باتری یا ویروس کش یا کلن مستر نداره؟ ایا خودش مصرفه باتریه خودشو تنظیم میکنه و بطوره اتوماتیک برنامه های اضافی رو میبنده که باتری زود تخلیه نشه؟ میخوام بدونم این برنامه رو روش نصب کنم یا نه، خانم ریاحی واقعا ممنونم که وقت میگذارید و جواب میدید، متشکرم.

  128. درود بر شما، خانم ریاحی عزیز، یک سوال ازتون داشتم خیلی متشکر و ممنون میشم اگه زود جواب بدید، من گلکسی اس ۷ اج دو سیم دارم، دیشب به اینترنت شبگه 4g ،متصل بودم و داشتم تمام برنامه های پیش فرض رو بروز رسانی میکردم قبلش هم یک ساعت گوشیم یکسره روشن بود، پشت موبایلم فقط یکم زیاد نه ، یکم داغ شد و درجه حرارتشهم اول ۳۰ درجه بود با کلی کار کردن و حدوده ۲۰۰ مگابایت که دانلود کردم حرارتش شد ۳۱ درجه، در کل میخواستم بدونم ایا بعد از این همه کار اون یکم داغی پشت موبایلم و درجه حرارته ۳۱ درجه طبیعیه؟ ییعنی گوشیم و باتریش و اون حدی که داغ شد همش طبیعیه و گوشیم سالمه؟ و درجه ی ۳۰ برای گوشی گلکسی اس ۷ اج درجه ی خوبی به شمار میاد؟

    • دوست خوبم دمای حالت عادی کار با گوشی، حدود 25 درجه تا 30 درجه است، در حالیکه گزارش های تجربه های کاربران نشون میده که زمان کار با اینترنت یا به اصطلاح وب گردی، اج داغ میشه. بعضی کاربران در زمان وبگردی دمای بیشینه ی اج رو تا 45 درجه هم گزارش کردن. بنابراین نگران نباشید، دمای 31 درجه کاملا طبیعیه

  129. سلام
    ببخشید خانوم ریاحی من این گوشی رو یک ماه پیش خریدم و یک هفته ای دستم بود . مشکلی که با این گوشی داشتم گرمای زیاد اون هنگام روشن بودن وای فای بود به طوری که کمی ازار دهنده بود و البته اختلالی هم در وای فای داشت و موقع خواب صفحه نمایش وایفای قطع میشد! توی تنظیمات وایفای رفتم و در داخل more گزینه keep wifi روی always گذاشتم و از پاور سیوینگ هم خارج شدم مشکل درست نشد . اپدیت گرفتم درست نشد . فکتوری ریست کردم درست نشدبردم گارانتی با وای فای اونا مشکل نداشت . میگفتن حتما از روتر خودته .بهشون گفتم پس چطور لپتابم این مشکل رو نداره خلاصه کانال مودمو عوض کردم درست نشد . به نظر وای فای و گرمای این گوشی ممکنه برای یکی خوب باشه برا یکی بد. درضمن گرمای گوشی تو وایفای نمایندگی کمی بهتر بود . (برا همین زیر بار تعویض نرفتن و مجبور شدم بفروشمش.)
    حالا چند تا سوال دارم ازتون :
    1- به نظرتون میتونه مشکل گرما از خود مودمم باشه ؟
    2- یه سرچی کردم این مشکلو خیلیها دارن . شما اطلاعی دارید که این مشکل برا نسخه اسنپدراگون هم گزارش شده و اساسا مربوط به پردازنده اس یا باتری و یا وایفای گوشی؟ ایا میتونید یه تحقیقی در این مورد بکنید؟
    3- من به یک گوشی ضد اب احتیاج دارم ازطرفی در حال حاضر فقط سونی وسامسونگ ضد اب میزنن و از شانس ما Z5 هم از پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده میکنه که حتما در مورد ایراد ساختاری اون در تولید گرما اطلاع دارید. من Z5 رو تست نکردم میخواستم بپرسم ازبین Z5 و اس 7 فلت کدوم تو نت خنکتره؟ واگه پیشنهادی هم دارید بفرمایید ( درضمن خوشدستی گوشی برام مهمه )
    ممنون از پاسخگویی شما

  130. سلام
    ببخشید خانوم ریاحی من این گوشی رو یک ماه پیش خریدم و یک هفته ای دستم بود . مشکلی که با این گوشی داشتم گرمای زیاد اون هنگام روشن بودن وای فای بود به طوری که کمی ازار دهنده بود و البته اختلالی هم در وای فای داشت و موقع خواب صفحه نمایش وایفای قطع میشد! توی تنظیمات وایفای رفتم و در داخل more گزینه keep wifi روی always گذاشتم و از پاور سیوینگ هم خارج شدم مشکل درست نشد . اپدیت گرفتم درست نشد . فکتوری ریست کردم درست نشدبردم گارانتی با وای فای اونا مشکل نداشت . میگفتن حتما از روتر خودته .بهشون گفتم پس چطور لپتابم این مشکل رو نداره خلاصه کانال مودمو عوض کردم درست نشد . به نظر وای فای و گرمای این گوشی ممکنه برای یکی خوب باشه برا یکی بد. درضمن گرمای گوشی تو وایفای نمایندگی کمی بهتر بود . (برا همین زیر بار تعویض نرفتن و مجبور شدم بفروشمش.)
    حالا چند تا سوال دارم ازتون :
    1- به نظرتون میتونه مشکل گرما از خود مودمم باشه ؟
    2- یه سرچی کردم این مشکلو خیلیها دارن . شما اظلاعی دارید که این مشکل برا نسخه اسنپدراگون هم گزارش شده و اساسا مربوط به پردازنده اس یا باتری و یا وایفای گوشی؟ ایا میتونید یه تجقیقی در این مورد بکنید؟
    3- من به یک گوشی ضد اب احتیاج دارم ازطرفی در حال حاضر فقط سونی وسامسونگ ضد اب میزنن و از شانس ما Z5 هم از پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده میکنه که حتما در مورد ایراد ساختاری اون در تولید گرما اظلاع دارید. من Z5 رو تست نکردم میخواستم بپرسم ازبین Z5 و اس 7 فلت کدوم تو نت خنکتره؟ واگه پیشنهادی هم دارید بفرمایید ( درضمن خوشدستی گوشی برام مهمه )
    ممنون از پاسخگویی شما

    (سیاوش سلطانی)
    آخرین بازدید: 9 روز قبل

  131. با سلام خدمت خانم ریاحی با توچه به این که من یه گوشی میخام که حداقل 4 الی 5 سال به راحتی برام کارکنه لگ نزنه هنگ نکنه و به راحتی هم آپدیت شه و سرعتشم پایین نیاد.(البته دوربینم برام مهمه)
    با این اوصاف شما پیشنهاد میکنید آیفون 6اس بگیرم یا گلکسی اس 7 اج؟
    ممنون میشم سریعا پاسخ بدین.reza_aghazade@yahoo.com

  132. من یدونه گوشی ، جی ال ایکس دارم خیلی ساده هسنتش فقط باهاش مسیج میدم و حرف میزنم تازه یه دونه رم هم میخوره اهنگ هم گوش میدم ، رادیو هم داره، بیست و پنج هزار تومن خریدمش، باتریش هم تا ده روز کار میکنه، خیلی دوستش دارم با هیچ گوشی ای هم عوضش نمیکنم.:-) تازشم دله همتون بسوزه اوم اوم اوممم

  133. ﺳﻼﻡ اونایی که گیرکردن ﻛﺪﻭﻡ ﺭﻭ ﺑﺨﺮﻥ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺷﻤﺎ اﮔﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﻣﻴﺨﻮاﻱ ﺑﺎﻳﺪ s7 esge ﺑﮕﻴﺮﻱ (ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻋﻜﺲ ﺗﻮ ﻧﻮﺭ ﻛﻢ ﻛﻪ ﻛﻴﻔﻴﺘﺶ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮﻩ )اﮔﻪ ﺳﻠﻔﻲ ﻣﻴﺨﻮاﻱ ﺑﺎﻳﺪ اﻳﻔﻦ ﺑﮕﻴﺮﻱ اﮔﻪ اﺯ اﻭﻥ ﺩﺳﺘﻪ اﻓﺮاﺩﻱ ﻫﺴﺘﻴﻦ ﻛﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﻣﻬﻤﻪ ﺣﺘﻤﺎ اﻳﻔﻦ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭ ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺩاﺭﻡ و ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻳﻚ ﺳﺎﻋﺖ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩاﻍ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭﻟﻲ اﻳﻔﻦ ﺯﻳﺎﺩ ﺩاﻍ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ و ﺳﺮﻋﺘﺸﻢ ﻛﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ اﮔﻪ اﺯ اﻭﻥ اﻓﺮاﺩﻱ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﭽﻪ ﻛﻮﭼﻴﻜﺎﺗﻮﻥ ﻣﻴﺪﻳﺪ ﻳﺎ اﺯ ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﻔﺘﻪ ﺑﺮﻳﺪ ﺳﺮاﻍ اﻳﻔﻦ ﭼﻮﻥ ﭘﺸﺘﺶ ﻓﻠﺰ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ و اﮔﻪ ﺻﻔﺤﺶ ﺗﺮﻙ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﻟﻤﺴﺶ ﻫﻨﻮﺯ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭﻟﻲ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺷﻴﺸﻪ اﻳﻪ و ﺑﻴﻔﺘﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﭘﺸﺘﺶ ﺗﺮﻙ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ (ﻓﻴﻠﻤﺶ ﺗﻮ ﺳﺎﻳﺖ ﻫﺴﺖ ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﺑﺮﻳﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻨﻴﺪ) اﻣﺎ اﺯ ﻧﻆﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺭﻧﮓ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ﺗﺮﻱ ﺩاﺭﻩ اﮔﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﻣﻬﻤﻪ اﻳﻔﻦ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﭼﻮﻥ ﺩﻳﺮ ﺑﻪ ﺩﻳﺮ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﻳﺪﺵ ﻣﻴﺎﺩ و ﻗﻴﻤﺘﺶ ﻛﻢ ﺗﺮ اﺯ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻣﻴﺎﺩ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺗﺎ ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺩاﺭﻡ اﺯ ﻫﺮﺩﻭﺷﻢ ﺭاﺿﻴﻢ اﻣﺎ ﺳﺮﻋﺖ اﻳﻔﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮﻩ و ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﺸﺘﺮﻱ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اﻳﻔﻦ ﺩاﺭﻩ و ﺯﻳﺒﺎ ﺗﺮﻩ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺩاﺭﻩ ﻭﻟﻲ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻟﺒﻪ ﻫﺎﺵ ﺳﺮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ و ﭼﻮﻥ ﻟﺒﻪ ﻧﺪاﺭﻩ اﮔﻪ اﺯ ﺑﻐﻞ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺯﻣﻴﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻴﭽﻲ ﺭاﺟﺐ اﺛﺮ اﻧﮕﺸﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺗﺎ ﮔﻮﺷﻴﻮ اﻣﺘﺤﺎﻥ ﻛﺮﺩﻡ اﻳﻔﻦ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﻣﻴﺪﻩ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺩﻳﺮﺗﺮ ﻭﻟﻲ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﺵ s7edge ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺎﺯ ﻣﻴﺸﻪ و اﻳﻔﻦ ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﻣﻴﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺩﻳﺮﺗﺮﺻﻔﺤﺶ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﺎﻻ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻧﻆﺮﻡ ﻛﻤﻜﺘﻮﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﻴﻠﻤﻲ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺗﺴﺖ ﺿﺮﺑﻪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ s7 و HTC10 ﻛﻪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﻚ اﻭﻟﻴﻦ ﺿﺮﺑﻪ اﻱ ﻛﻪ اﺯ ﺟﻠﻮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻟﻤﺴﺶ اﺯ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻔﺘﻪ ﻭﻟﻲ اﭺ ﺗﻲ ﺳﻲ 32 ﺑﺎﺭ اﺯ ﺟﻠﻮ ﻣﻴﻨﺪاﺯﻧﺶ ﺗﺎ ﻟﻤﺴﺶ اﺯ ﻛﺎﺭ ﺑﻴﻔﺘﻪ ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﻓﻴﻠﻤﺸﻮ اﺯ ﺗﻮ اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻨﻴﺪ ﺭاﺟﺐ ﺷﺎﺭﮊﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﮕﻢ اﺯ s7 edge ﺭاﺟﺐ ﺑﺎﺗﺮﻱ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺭاﺿﻴﻢ ﺩﻳﺮﺗﺮ اﺯ اﻳﻔﻦ ﺧﺎﻟﻲ ﻣﻴﺸﻪ .

  134. درود برشما دوستان خوب،و عرض سلام خدمت خانم ریاحی،میخواستم بگم من دو هفته میشه که گلکسی اس 7 اج مدل دوسیمکارت گرفتم، اپدیت هم کردم، ولی یه مشکلاتی رو درونش مشاهده کردم که یکن عجیبه، وقتی اومدم خونه گوشی رو با شارژر کابلی خودش به شارژ وصل کردم همینطور که روی میز بود خیلی اروم دور فریم قاب فلزی دستگاه رو با نوک انگشتم خیلی اروم لمس کردم ،خیلی اروم انگشتم رو روش کشیدم و احساس کردم نویزه برق به بدنه اتصال میده، اولش فکر کردم گوشی مشکل داره یا اشکال از ساختمونمون هستش که شاید سیمه ارت نداره، رفتم یه محافظ نواسان برق گرفتم بازم درست نشد، رفتم نمایندگی سامسونگ طبقه همکف بازار موبایل ایران و موضوع رو گفتم ،و به تمام گلکسی ها البته سری اس ۷ که روی میز برای نمایش بود و به شارژ متصل بود کنارشو همونطور لمس کردم و دیدم همشون اینطوری هستن، به فروشنده گفتم ،گفتش که اره ما هم حس کردیم ولی نمیدونیم چرا اینطوره، به نظره شما جالب نیس؟؟؟ یه گوشیه پرچم دار عین یخچال فریزر روی بدنه اش دست بزنی نویز احساس کنید، البته اینم بگم وقتی با دو دست گوشی رو میگیرید اصلا این موضوع احساس نمیشه، فقط در صورتی حس میشه که گوشی به شارژه و روی میز هستش و فقط باید با یک دست و نوک انگشت یا کناره انگشت خیلی اروم قسمته فلزیشو لمس کنید تا متوجه این قضیه بشید، دوم اینکه این گوشی واقعا شدید داغ میشه، دقیقا پشت دستگاه زیره دوربینش حتی موقع استفاده معمولی عینه بخاری میشه، باورکنید به خدا من طرفدار برنده خاصی نیستم و اولین بار هم هست که یه گوشی بالارده خریدم ولی واقعا پشیمونم چون گوشی قبلیم که حالا اسمش هم نمیارم ،ولی میان رده بود واقعا داغ نمیگرد و خیلی بیشتر از این گوشی باتریش دووم میاورد، البته من تمامه کارهای بهینه کردن باتری رو انجام دادم از پس زمینه تاریک گرفته تا متوقف کردن تمام برنامه هایی که در پس زمینه احتیاج ندارم ولی بازم داغ میشه، همشون اینطورن، من واقعا اشتباه کردم که پولم رو برای این گوشی هزینه کردم،واقعا پشیمونم، و واقعا ممنون میشم دیدگاه و نظرمو به اطلاع عموم برسونید.متشکرم.

    • مرسی داوود عزیز از اینکه تجربتو با ما به اشتراک گذاشتی، این تجربه ها بیشتر از هر مقاله و نظری می تونه به انتخاب درست کاربرا کمک کنه. در مورد خریدتون هم خیلی خودتونو سرزنش نکنین، به هر حال هیچ اسمارت فونی کامل و بی نقص نیست

      • درود بر شما، خواهش میکنم خانم ریاحی، من فقط تجربه شخصیم رو درباره گلکسی اس ۷ اج بیان کردم، راستش یک سوال ازتون داشتم ،اگه لطف کنید و جواب بدید خوشحال میشم، میخواستم بدونم ایا شارژر وایرلس یا همون بیسیم، چیزه واجبیه ،یا از نظره کارایی کدوم بهتره و باعثه عمر بیشتر برای باتری میشه،و اینکه در کل میخوام بدونم کدوم بهتره، ایا خریدش فقط یه هزینه اضافیه؟

        • شارژ بیسیم یه تکنولوژی جدیده که فوایدش رو میدونیم، اما قطعا واجب نیست! از نظر تاثیرش بر طول عمر باتری، برخی شایعه ها وجود داره که باتری رو خراب میکنه، اما این فقط یه شایعس و واقعیت نداره! شارژ بیسیم، کمی بیشتر، انرژی (حدود 5 ولت انرژی) تولید میکنه، و شارژ ار طریق یو اس بی هم حدود 4 ولت انرژی رو انتقال میده و بنابراین، خیلی تفاوتی ندارند. اما همون طور که گفتم شارژ بیسیم یه قابلیت مفید و جالبه که قطعا کارآیی خاص خودش رو داره و نمیشه خیلی هزینه ی اضافی، قلمدادش کرد.

    • سلام و خسته نباشید
      من جواب این دوستمون روبدم:
      لطفا شایعه پراکنی نکنید چه سودی میبرید از این شایعه ها، من بارها از این گوشی استفاده کردم هم در فروشگاه های پایتخت هم به وسیله دوستام
      هیچ مشکلی از نظر نوسان برق و… نداشت
      جواب دوستان دیگه رو هم بدم که گفتن وایفای گوشی قطع میشه:
      درسته ولی اگه بروزرسانیش کنید کاملا مشکلتون حل میشه.

  135. با سلام و خسته نباشید به همه ب دست اندر کاران سایت و به خصوص خانوم ریاحی
    اگه امکان داشته باشه میخاستم بدونم برای خرید آیفون 6 اس بهتره یا گلکسی اس 7 اج؟
    ممنون میشم واضح راهنمایی کنید
    اگه میشه دوستان جواب سوالو برام ایمیل کنن reza_aghazade@yahoo.com

    • دوست خوبم شما باید ابتدا معیارهای شخصیتون رو بیان کنید تا دوستان یا من بتونیم بهتر بهتون کمک کنیم

    • با سلام خدمت خانم ریاحی عرض کنم به خدمت شما که من یه گوشی میخام که حداقل 4 الی 5 سال به راختی برام کارکنه لگ نزنه هنگ نکنه و به راحتی هم آپدیت شه و سرعتشم پایین نیاد.
      با این اوصاف شما پیشنهاد میکنید آیفون 6اس بگیرم یا گلکسی اس 7 اج؟
      ممنون میشم سریعا پاسخ بدین.reza_aghazade@yahoo.com

  136. دوستان اس7 اج عالیه من خودم یکی گرفتم حرفنداره

  137. سلامی دوباره خدمت همه دوستان…
    من گوشی 6s Plus گرفتم واقعا عالیه و از انتخابم پشیمون نیستم این گوشی هیچی حالیش نیست واقعا عالیه ب هیچی ن نمیگه سبک سنگین براش فرق نداره و خیلی راحت بهترین امکاناتو با بهترین سرعت بهت ارائه میده ممنونم از سایتتون

  138. سلام مجدد…
    دوست عزیزی ک گفتی S7 Edge قدرت بالاتری داره من چون تا بحال از اپل و سامسونگ استفاده نکردم تحقیق بیشتری کردم و در سایت یوتیوبی PhoneBuff ک گوشی‌ها را دستی تست می‌کند و بر و بچه‌های این شبکه در تست‌شان، سرعت باز و بسته کردن نرم‌افزارها و توانایی Multi-tasking رو مورد آزمایش قرار میدن 6s Plus واقعا S7 Edge رو خورد من همچنان نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم ی کمک کنید با تشکر از سایتتون

    • محمد عزیز من بارها توی همین پست در جواب به دوستان دیگه گفتم که از لحاظ سرعت، آیفون به دلیل اکوسیستم اختصاصی، عملکرد بهتری داره

  139. سلام..
    من ی گوشی میخوام با قدرت بالا و عملکرد خوب برای بازی و نرم افزار های سنگین…کیفیت دوربین بالا بدون هنگ و از همه لحاظ عالی باشه…تا حالا اپل و سامسونگ نداشتم اطلاعی هم راجبشون ندارم گوشی خودمم سونی Z2هست حالا شما بهم پیشنهاد میکنید با این امکاناتی ک من میخوام کدوم یکی از این 3گوشی خوبه:
    Sony Z5 Premium
    Somsung S7 Edge
    Aplle 6 Plus
    خواهش میکنم راهنمایی کنید با تشکر از سایتتون

  140. سلام میخواستم ببینم برای گوشی s7 edge کدوم روش شارژ رو پیشنهاد میکنید که برای ( عمر باتری ) هم بسیار مفید
    خواهد بود ,(فست شارژ یاحالت استاندارد شارژ) این سوال چون برای عمر باتری خیلی مهمه میخواستم دقیق بهم اطلاع بدید
    بازهم بخاطر اطلاع رسانی هاتون کمال تشکر رو دارم
    هنوز هیچ سایتی دقیق به این موضوع نپرداخته چون من تازه گوشیرو گرفتم و البته دوتا خیلی از این بابت نگرانم تا جایی که راه داره کمکم کنید

    متشکرم

  141. سلام میخواستم ببینم برای گوشی s7 edge کدوم روش شارژ رو پیشنهاد میکنید که برای ( عمر باتری ) هم بسیار مفید
    خواهد بود ,(فست شارژ یاحالت استاندارد شارژ) این سوال چون برای عمر باتری خیلی مهمه میخواستم دقیق بهم اطلاع بدید
    بازهم بخاطر اطلاع رسانی هاتون کمال تشکر رو دارم

  142. سلام میخواستم بدون خرید آیفون 6s الان با توجه به زمان عرضه و افت قیمتش منطقی تر هست.یا خرید S7 edge چون واقعا تو فکر خرید یک آیفون هستم.و از طرفی واقعا صبر کردن تا عرضه آیفون جدید خیلی سخته.نظر شما چی هست؟؟؟

    • من به شما پیشنهاد میکنم اول ببینید از گوشی که میخواهید چه انتظاراتی دارید بعد اقدام به خرید کنید.

      من دوتا s7 edge دارم ازهمه لحاظ خیلی ازشون راضیم با اینکه طرفدار اپل هستم ولی این گوشی تمام چیزی که من میخواستمو در خودش داره منکه میگم سامسونگ بگیرید پشیمون نمیشید…

      و پیشنهاد بعدی من به شما اپل هست البته نه 6s plus بلکه صبر کنید و بزودی گوشی apple iphone 7s یا apple iphone 7s plus رو بگیرید که حتی ضد ابم هست متشکرم ولی برای فعلا من گوشی s7 edge رو پیشنهاد میکنم به همه دوستان من همینکه اپل 7 پلاس بیاد اونو هم میگیرم

  143. من موندم s7 edge بگیرم یا s6 edge plus

  144. با سلام من آیفون 6s دارم واز کارکردش خیلی راضیم فقط دوربینش کمی با سامسونگ اختلاف داره نه که بد باشه ها نه اصلا ولی سامسونگ بهتره میرسیم به اینده نگری خب همه میدونن أیفون افت قیمّت کمی داره ولی متاسفانه گوشی پدرم که سونی زِد ٣ بود و دو ملیون و سیصد قیمتش بود رو مغازه دار پونصد هزار تومن میخره! سامسونگ هم همینه و اس ۶ هم که هنگام ورود سه ملیون قیمتش بود الان یکو دویسته و أیفون دیر تَر خراب میشه علت خریدم هم همین بود
    باتشکر از خانم ریاحی بابت بررسیشون ببخشید اگر غلط املایی دارم کیبورد گوشیم عربیه

  145. سلام من ایفون دارم میخواستم بدونم ایا سامسونگ سرعت عمل کردش خوبه ؟من خودم سامسونگ بگیرم أیا آس ۶ خوبه یا آس ٧

  146. سلام من با راهنمایی شما و دوستان عزیز گلکسی s7 edge رو خریدم و از انتخابم خیلی راضی هستم تمام امکاناتی که داره و زیباییش همه محنحصر بفرده حتی اپل هم نتونسته به گردش برسه من با اینکه طرفدار اپل هستم ولی این گوشی منو جادو کرد نه مشکل داغ کردن داره نه زود باطری تموم میکنه و نه هنگ میکنه الانم دارم یه نقره ایشو برای خانومم بر میدارم و تو این سه روزی که گرفتمش امروز باتریش رسید به ده درصد یعنی بعد از سه روز که گرفتمش الان شارزش کم شده واقعا از دست ندینش معرکست

    از سایت گجت هم بسیار تشکر میکنم برای اطلاع رسانیشون

    موفق باشید

  147. سلام .من هفته گذشته اس 7 فلت رو خریدم بعد از یک هفته امروز دوبار هنگ کرده وعصابم بهم ریخته لطفا راهنمایی کنید .استفاده در حد چند بار باز دید از واتساب ویک تماس در روز بوده کل حافظه پرشده شده در روز خرید توسط فروشنده حدودا 3.8 گیگ بوده وتا الان چیزی اظافه نکردم .تماس گرفتم گفتن گوشی گارانتی دارد .اولین بار ساعت دوازده هنگ کرد , که هیچ اکشنی نمیگرفت وباردوم ساعت ده شب بود که خودبخود خاموش شد وبا ریست کردن روشن شد.

    • محمد عزیز هیچ وقت اجازه ندین فروشنده ها براتون برنامه های بی مصرف (ولی به قول خودشون لازم) رو موقع خرید روی گوشی بریزن. میتونم بگم تقریبا تمام این برنامه ها، بلااستفادن و جز پرکردن حافظه و افت شدید سرعت، هیچ سودی ندارن. اگه میتونید خودتون برنامه های اضافی رو پاک کنید، در غیر اینصورت بهترین کار مراجعه به نمایندگی هست

  148. اولا” از اطلاعات کامل ممنونم. من گوشی گلکسی داشتم و از دستش هر روز گریه میکردم و بعد دیدم نه فقط من که دوستام هم مشگل دارن. چند ماه پیش بعد از مشورت با چند کار بلد گوشی 6 اس پلاس گرفتم 64 گیگ و بعد اون بود که فهمیدم چقده زندگی میتونه زیبا باشه و اصلا” گوشی یعنی چی. از بعد فنی میشه بررسی کرد و نتیجه گیری کرد ولی در عمل به عقیده من مقایسه با این گوشی درست نیست چون نه یک سرو گردن فکر میکنم ده سر و گردن بالاتره هر گوشی دیگه ای تو بازاره. انقدر سرعتش بالاست و کیفیتش عالی که قابل مقایسه نیست.

  149. گوشی خودتون چیه؟

  150. من واقعا نمیدونم کدومو لگیرم هر کدوم خوبی های خودشو داره
    کمکم کنید 🙁

  151. سلام من موندم که کدومشو لخرم اخه هر کدوم خوبیهایه خودشو داره

  152. سلام من شخصا حاضرم یک گوشی ساده دستم بگیرم اما سامسونگ دستم نگیرم چون هر جایی میری همه سامسونگ می خوام متفاوت باشم مثل HTC

  153. من واقعا خیلی بین اپل و سامسونگ مونده بودم و واقعا اعصابم بهم خورده بود. یکی از دوستای داداشم رفتن امریکا و بعد شیش ماه اومده بودن همین یک ماه پیش میگفت اونجا حدود 97 درصد مردم از سامسونگ استفاده میکنن با اینکه اپل ساخت امریکاست.اول از همه اینکه اپل گوشی جاسوسیه و هر وقت ک بخاد میتونه دوربین و بلنگو هارو فعال کنه کنترل کنه همچنین هرچی پیام و عکس بگیرید اول برای شرکت اپل ارسال میشه و به همین دلیل اپل برای افراد سیاسی ممنوعه.از این حرفا گذشته اپل ارزشش در امریکا 950 هزار تومان ایران است و بقیش پول گمرک هست چون ما از امریکا تحریمیم و بعد تحریم اپل جز ارزون ترین گوشی ها میشه و همچنین ن ضد اب و ن ضد ضربه ای خوبی داره و به همین دلیل 6s plus 64 gb رو فروختم و الان با اعتماد کامل از سامسونگ حمایت میکنم و با s7 این رو نشون میدم و همچنین در مرداد ک note6 میاد اعتمادمو به شما ثابت میکنم.

    • با سلام خدمت سرکار خانوم و گجت نیوز .یه راهنمایی از شما داشتم خاانوم ریاحی،من گوشی سامسونگ که گرفتم روش هیچ محافظ صفحه ای نزدم چون اصلا با ناخون لمس نمی کنم یا تو جیب با اشیا تیز نمیزارم و کلا نمیزارم چیزی جز پوست انگشتم بهش برخورد کنه.به نظر شما که بازم خش میفته؟ و این که شارژ بزارم تا صد در صد بشه یا همون نودو پنج در صد بکنم؟مرسی از مقالتون

    • سلام کار درستی کردی چون منم دقیقا همین کار کردم الانم راضیم چون الان حس میکنم ازادم یک ماهم نتونستم محدودیت اپل تحمل کنم.در ضمن بهنام مواظب باش که کلید هوم خش نیفته.من که اصلا استفاده نمیکنم ازش چون نیاز ندارم

  154. ممنون از اطلاعاتتون! فقط یه سوال دیگه و اینکه آیا اس7 بیشتر داغ میکنه یا آیفون 6اس؟؟؟؟ و اینکه کدوم سرعت بیشتری داره چون فیلمی دیده بودم که ثابت میکرد اکزینوس اس7 اج سریع تر از اسنپ دراگون هست ولی بازم دقیقا اس7 اکزینوس سریع تره یا آیفون؟؟؟چون این دو مورد برام مهم هستن
    با تشکر از محبت شما!

    • دوست خوبم در مورد داغ کردن، گلکسی بیشتر از آیفون داغ میکنه و در مورد سرعت هم، همونطور که بارها گفتم آیفون سریع تره.

  155. سلام یه سوال داشتم و لطفا دقیق جواب بدین.این که اس 7 اج داغ میکنه راسته؟چون برای گوشی ای که سیستم خنک کننده داره عجیبه که خیلی داغ بشه و این که از لحاظ امکانات و داغ نشدن و باتری دقیقا کدوم بهتره؟خدا خیرتون بده اگر جواب دقیق بدین ممنون میشم.

    • اولین نکته‌ای که وجود داره اینه که واژه ی «خیلی» برای هرکسی تعریف خاصی داره.
      دومین نکته اینه که هر اسمارت‌فونی ممکنه گرم کنه و این یه چیز کاملا طبیعیه. اما در مورد گلکسی اس۷، این گوشی موقع فیلمبرداری یکم بیشتر از بقیه گوشی‌ها گرم میشه؛ ولی توی بقیه موارد مثل گیمینگ یا استفاده معمولی کمتر از رقبا گرما تولید میکنه. البته بخاطر فناوری fast charge که سامسونگ توی پرچمدارهاش استفاده میکنه، دمای گوشی هنگام شارژ شدن بالا میره.

    • رضای عزیز، واضحه که هر اسمارت فونی موقع اجرای کارهای سنگین، داغ میکنه اما در مورد اس 7 اج و به خصوص در مورد مدل های با پردازنده ی اگزینوس، گفته میشه که کمی داغتر از حد معمول میشه.

    • متاسفانه بله داغ میکنه

  156. سلام ، من می خوام یک گوشی اندروید پرچمدار رو برای خودم انتخاب کنم
    فقط من زیاد اطلاعات ندارم
    اگر باتری گوشی خراب بشه باید پرتش بدی یا درست میشه؟
    بعد درباره ی داغ کردن و این چیز ها چی؟

    • دوست خوبم در مورد بارتری عملا گفته میشه غیرقابل تعویض اما نه به این معنی که به هیچ عنوان قابل تعویض نیست، بلکه منظور اینه که خود کاربر نمیتونه به راحتی گوشی های دیگه، باتری رو عوض کنه و باید برای اینکار به نمایندگی یا تعمیرکار مجاز مراجعه کنه. در مورد داغ کردن هم سوالتون هیچ معنی و مفهومی نداره!! واضح سوال بپرسید!

  157. سلام دوباره خدمت شما سوالاتی داشتم اگه لطف کنید دقیقتر بهشون پاسخ بدید ممنون میشم ازشما.

    اول اینکه من تصمیم گرفتم 7 اج رو بخرم و درباره اینکه با کدوم تراشه رو بخرم توی شک و ابهام هستم که

    ( Exynos 8890 Chipset ) بخرم یا ( اسنپ دراگون ) کدوم بیشتر تاکیید میشه و بهتره و اگه بهتره برای چی؟

    دوم اینکه در هنگام خرید چطور متوجه بشیم که گوشی واقعا اصلی باشه؟

    سوم اینکه ایا امکان ارزان تر شدن گوشی تا دو یا سه ماه دیگر هست یا خیر؟

    چهارم ایا همراه این گوشی وایرلس شارژر رو میدن یا جدا باید بگیرم و اینکه نیازی هست به شارژر وایرلس یا خیر؟

    پنجم لوازم جانبی گوشی ایا واقعا قیمتشان انقدر گران است مثلا من یه گلس صفحه گوشی رو دیدم قیمتش 80 تومن یا 100 تومن بود و همینطور کیف یا گارد گوشی 220 هزار تومن بود درباره این قیمت هاهم کمی توضیح بدید

    متشکرم

    • دوست خوبم این همه سوالی که شما پرسیدین به اندازه ی یه مقاله، جواب نیاز دارن! بزودی مقاله ای در مورد انواع تراشه های گلکسی اس 7 می نویسم (که مشابهش رو برای نوت 4 نوشته بودن و با استقبال کم نظیری مواجه شد!) که در اون پاسخ اکثر سوالاتتون رو پیدا می کنین. پس پیشنهاد میکنم حتما گجت نیوز رو دنبال کنید.

      • خب این تنها سایتی هست که سریع جواب سوالات رو میده و این باعث شد من سوالات نهایی برای خریدمو بدونم البته خیلی خیلی خلاصه نه که بخوام سرتونو درد بیارم قصد همچین جسارتیو ندارم.

        متشکرم که با ارایه این سایت سطح اطلاعات هموطنای داخلی و خارجیو درمورد موضوعات مختلف بالا می برید خیلی خیلی ممنونم.

  158. با سلام و خسته نباشید
    از توضیحاتتون کمال تشکر رو دارم
    از اونجایی که قبلا اس2 پلاس سامسونگ رو داشتم و واقعا عالی بود و جدیدا دارم اس ۷ ایج رو میخرم با نطر چند تا از رفیقام که میگفتن اپل 6 رو بخرم یکم شک تو دلم افتاده بود.
    با مقایسه کارشناسانه شما بدون شک تصمیمم رو عوض نمیکنم و اس ۷ ایج رو میخرم
    واقعا ممنون

  159. لازم نیست هرکی از یک برند خاصی طرفداری کنه هرکس سلیقه داره و کار یه برندانتخاب میکنه اپل و سامسونگ دو ابر قدرت بازارهای جهانی گوشی آمریکا هستن وهرکدوم در نسل های جدیدی ک بیرون میزنن تغییر ایجاد میکنن درنهایت هیچ کدوم فرق انچنانی باهم ندارن و مساوی هستن وبعد نظر ب اون دوست عزیز تعمیرکاری ک میگه سامسونگ بعداز ۴الی۵ ماه افت سرعت داره ب نظرمن شرکت ابر قدرت سامسونگ در آخرین طراحی خود بی نقص بود و هنگی و افت سرعت بی انصافی و قضاوت زود هنگامه

  160. با سلام اونچه که برای من تو گوشی مهم است اینه که بتونم نرم افزارهای کاربردی مث دیکشنری یا برنامه ضبط مکالمه رو نصب کنم آیا واقعا آیفون برای نصب چنین برنامه هایی هم در ایران مشکل داره ؟

    • نه الهه ی عزیز، معلومه که مشکلی نداره. یه سری برنامه های خاص که نیاز به سرورهای اصلی دارن، این مشکل براشون پیش میاد، نه این برنامه های ساده

  161. سلام خسته نباشید من گوشی سونی دارم دنبال یه همه فن حریف خوب میگردم ووو میخوام بدونم دوربین گوشی s7 edge ایا اونطوری که من تو فیلمهای یوتیوب دیدم حالت فیلمبرداری slow motion و امکانات دیگه فیلم وعکسش به گرد 6plus میرسه؟؟؟

    و اینکه من گوشیو برای استفاده برنامه های صددرصد پرحجم و غیر ضروری نمیخوام فقط میخوام برنامه های کاربردی حرفه ای و خوب روش نصب کنم ممنون میشم کمکم کنید البته من خودم اپلو دوسدارم ولی امکانات سامسونگ خیلی زیاده و این خیلی خوبه و اون کسایی که میگن galaxy s افت قیمت شدید داره پس چرا قیمت s6 یا نوت5 اصلا آنچنان افتی نداشته میدونم نوت ربطی بهs نداره ولی افت قیمت نداشته

    • دوست خوبم هر دو گوشی اس 7 اج و 6 اس پلاس، بی هیچ چون و چرایی دو اسمارت فون برتر حال حاضرن. فیلمبرداری آهسته در اج هست و از نظر کیفیت عکاسی فوق العادس. همون طور که بارها هم گفتم انتخاب یکی از این دو گوشی، کاملا سلیقه ای و شخصیه؛ به خصوص اینکه دو برند اپل و سامسونگ، متعصب ترین طرفدارا رو دارن. البته بازم اینو میگم که عملکرد گوشی های اپلی به دلیل سازگاری بالاتر نرم افزار و سخت افزار، روان تره و در صورت نیاز به انجام کارهای بسیار سنگین، احتمالا سامسونک با گذشت زمان، کمی افت سرعت پیدا کنه. ولی برای استفاده های معمول، قطعا هر دو گوشی عالی ان.

      • سلام ببخشید این سوالو میپرسم, اگه بخواین گوشی برای خودتون بگیرید کدوم رو انتخاب میکنید؟؟؟ البته میدونم شما ویندوز فون دارین و با این دوبرند زیاد میونه ای ندارید ممنون میش اگه برای یک انتخاب واقعا سخت نظرتونو بهم بگید.

        چون ازنظر من خیلی سخته منکه میگم اصلا هردوشو میخرم چه کنیم واقعا سخته!!

        اینو هم اضافه کنم من معمولا علاقه ای ندارم زود به زود گوشیمو عوض کنم میخوام ازش زیاد کارنکشم و سه چهارسالم نگهش دارم.

        متشکرم

        • دوست خوبم من چندین و چندبار گفتم انتخاب نهایی گوشی با خود کاربره، به خصوص توی این مورد که هر دو گوشی واقعا شونه به شونه ی هم رقابت می کنند و بنابراین روی کاغذ میشه گفت مساوی ان و بنابراین تنها چیزی برای انتخاب اونها باقی می مونه سلیقه ی شخصیه! تنها نکته ای که شاید بتونه بهتون بیشتر کمک کنه اینه که به نظر من اگه براتون زیبایی و طراحی خاص و تنوع مهم تره، میتونین اج رو انتخاب کنین که گوشه های منحنی و به اصطلاح سبک متفاوت و جدیدی داره (البته حواستون باشه که همین انحنا یه سری محدودیت ها رو هم ایحاد میکنه) و از طرفی اگه یه گوشی با عملکرد روون و محیط جذاب و ساده میخواین، آیفون رو پیشنهاد میکنم.

  162. سلام خدمت دوستان عزیز.ببینید سامسوسنگ از نظر سخت افزار از اپل ایفون سرتره . از طرفی ایفون در بدنه و زیبایی خیلی کارکرده و بدنه ایفون 6اس در صنایع فضایی استفاده میشه. بعد یه چیز دیگه که خیلی مهمه افت قیمت اپل همیشه گوشیشو با قیمت749دلار وارد بازار میکنه و بعد از اومدن گوشیه جدید قیمت گوشیه قبلی 100دلار میاره پایین .ولی سامسونگ به شدت افت قیمت میده اگر از وضعیت مالی خوبی برخوردارین سامسونگ انتخاب خوبیه. کلی بگم اپل سامسونگ حرف اولو میزنن چون هیچ گوشی توان قابت رو باهاشون نداره.باتشکر.

  163. سلام خانم ناهید خسته نباشید .من اس ۷ اج رو خریدم دوسیم هم هست ولی دیدم داغ میکرد تو کار هایه سنگین بردم نمایندگی بعد از ۱۷ روز برام تعویضش کردن الان امروز این جدیده رسیده و همین مشکل رو داره تو نرم افزار cpu temp رو حالت عادی رو ۳۳c تا ۳۵c هست و رو کار هایه سنگین میشه ۳۹c, فلز شاسی کناره هاش داغ میشه + پشتش با رو صفحه .میشه راهنماییم کنید این طبیعیه یا مشکل داره؟

    • رامین عزیز، دمای 33 درجه برای حالت عادی، کمی زیاده، در حالت عادی، دمای باید حدود 27 تا 30 درجه ی سانتی گراد باشه. اما در مورد کارکرد سنگین، برخی کاربران فروم معتبر xda-developers تا 42 درجه هم گزارش کردن. جالبه بدونین که اکثر کاربرا زمان استفاده از مرورگر، داغ شدن گوشی رو تجربه کردن. به هر حال در مورد بالا بودن دمای نرمال، باید ببینید که برنامه های اضافی و حجیمی نصب کردین که در پس زمینه فعالن و دما رو بالا می برن یا نه؟

      • خیلی ممنون از این که جواب دادید مرسی .فقط ۳تا ۴ عدد نرم افزار روش نصبه بعد این تعویض شدیه گارانتی هست اینم مثل قبلیه .وقتی باهاش بازی میکنم به بغل هاش نمیشه دس زد مال بقیه این جوری نیست فقط مال من داغ میکنه .رو حالت عادی رو 35c هست وقتی چیزی دانلود میکنم میشه 38c .یعنی باید دوباره ببرمش گارانتی دوباره تعویض بشه؟

        • گارانتی کارت طلایی مایکروتل داره .این اولش این جوری بود بردم نمایندگی گفتن مشکل داره فرستادنش تهران بعد از ۱۷ روز اومد حالا این یکی هم باز دوباره همون جوریه .یعنی دوباره ببرمش بفرستنش واسه تعویض؟ .البته شارژ باتریش دیروز ساعت ۵ عصر رو ۱۰۰ کامل بود بعد ساعت هایه ۱۱ تا ۱۱:۳۰ رسید رو ۱۲درصد

  164. سلام خدمت گجت نیوز و خانوم ریاحی.من امیروز در مورد انتخاب این دو گوشی بهتون کمک میکنم .من هر دو این گوشی دارم.اول با ایفون شروع میکنم،من اول ایفون خریدم خوب،بعد که خریدم دیدم نمیتونم کار کنم باهاش!،چون مثلا میگفت بیشتر از صد مگا بایت باید وای فای دانلود کنی یا نمیتونستم از اینترنت اهنگ و فیلم بگیرم?که منو کمی عصبی کرد.به نظر من کسی که با انروید حرفه ای کار کرده نمیتونه راحت با ایفون کار کنه،بعدش هم مثلا یه بازی بود تو نوت ۵ بازی میکردم رفتم اپ استور دیدم پولیه عههههه خودتون فکر کنید ،خوب ولی درستش همین ولی برای ما که بازی های کرک دار هی نصب میکنیم سخت.خوب بعد از مدتی رفتم سر همین سامسونگ……..هیچ وقت دقیق نمیشه گفت کدوم برتر.سامسونگ از لحاظ زیبایی به جرعت بینظیر و امکان نداره از طراحی اون خسته بشید با اون لبه خمیده زیبا و دوست داشتنی که چشم همرو به خودش میدوزه اما اما اما همون طور که خانوم ریاحی گفتم ایفون طراحی سنتی داره ولی اون قدرتی که داره سامی نداره .همون بازی که تو سامی بازی کنی بعد تو ایفون بازی کنی ،،،ایفون کمی نه خیلی باحال تره(نه زیاد)?ولی سامسونگ تو دوربین واقعا منو خوش حال میکنه که عکس هاش با کیفیتی بینظیر.خوب دیگه همینه اگه میتونید با اپ استور و محدودیت های ???بی مورد که مهم نیست ایفون بگیرید.امید وارم درست با اون نیاز هاتون خرید کنین موفق☺???

  165. با سلام من خودم الان s6دارم ولی از باتریش اصلا راضی نیستم میخواستم ببینم عملکرد باتری s7 بهتره یا6 اس
    مرسی

  166. سلام دوستان خواهشا اپل نخرید خز شده دیگه اه.
    مرسی ممنون

  167. سلام ببخشید خانم ریاحی من هم بین این دو موندم بیشتر اندرویدو میپسندم می خواستم بدونم راسته که میگن اس7اج به مرور زمان سرعتش میاد پایین چون من تا دوسه سال دیگه بعد ازخرید قصد تعویض گوشی روندارم ومیخواستم بدونم میشه برا دوسال رو اس7 حساب کرد

    • دوست خوبم، اگر انبوهی از برنامه ها و اپلیکیشن ها روی هر گوشی بریزید، سرعتش کم میشه، اما واقعیت اینه که افت سرعت در اندروید محسوس تر از IOS هست. اما اج، واقعا یک گوشی قدرتمند و پرچم داره و لزومی نداره فکر کنین به این آسونی ها قراره کم بیاره!

  168. سلام من ۲سال نوت۳ دارم کار کردن باهاش خیلی راحته اما جدیدا هنگ میکنه و باتریش زود خالی میشه قصد خرید گوشی جدید دارم اما موندم اپل بگیرم یا اس۷
    کسی میدونه اس۷ مشکل هنگ و باتری داره یا نه

  169. با سلام و تشکر قراران إز شما مقاله عالی بود اول اردیبهشت بنده ایفونsبلاس۶۴ خریداری کردم خیلی خیلی راضی هستم سامسونج هم کوشی خوب و مدل های زیادی هم داره و میشه کفت امکاناتش روی کاغد بیشتر ولی کیفیت ساخت أیفون بالاتره و به نظره من بیشتر کار میده

  170. سلام خانم ناهید سادات ریاحی من میخاستم یک گوشی بخرم که همراه امکانات،زیبایی هم داشته باشه بنابراین سراغ سامسونگ های ادج رفتم. گوشی های ادج فوق العاده زیبا هستن و همچنین امکاناتشون قابل توجه هست. من بین s6 ادج پلاس و s7 ادج موندم کدوم رو بخرم؟ کدوم زیباترند؟ کدوم سابقه بهتری دارند؟ کدوم رو شما بیشتر قبول دارید

  171. سلام اس7 ایج دو سیمکارته خوب یا نه؟؟؟

  172. سلام وخسته نباشید به همه مسئولین گجت نیوز و خانوم ریاحی.من ایفون6اس پلاس دارم مشکلم این هست که ،گوشی زدم شارژبعدا اومدم96درصد بود کندم از شارژ بعد خاموش کردم و روش کردم دیدم100در صد شده!.کمی که سرچ کردم روش اول اپدیت بود که همون روز که خریده بودم اپدیت کردم بعد بحث تاریخ بود که اونم از بخش general/date &timeانجام دادم بعد این دو روش همون طوریه.ببخشید خیلی ممنون میشم اگه اگه راه هلی هست برام پاسخ بدید.

  173. سلام خانم ریاحی . از مقاله خوبتون تشکر میکنم . من زیاد با سامسونگ کار کردم و فکر میکنم یک مقدار برام تکراری شده و در حال حاضر ه قصد خرید یک گوشی رو دارم . بین گوشی های آیفون 6اس 64 و گوشی های پرچمدار سامسونگ موندم …. ولی یه سوالی که دارم اینه که آیا دوربین گوشی های جدید سامسونگ تایپ لپش و فیلمبرداری slow دارند و یا خیر . متشکر

    • سپاسگزارم دوست خوبم. البته فکر میکنم منظورتون تایم لپس (Time lapse) بوده. بله هر دو گوشی این قابلیت رو دارن. در گلکسی اس 7 به لطف ویژگی Hyperlapse، می تونید ویدئوهای تایم لپسی بگیرید

  174. سلام ناهید خانوم خسته نباشید.میخواستم بدونم آیفون سیکس پلاس اس چیش از گلس بهتره و گلکسی چیش از آیفون بهتره.تا تصمیم خودمو بگیرم بالاخره.

  175. سلام دوستان عزیز من الان سونی زد وان دارم حدود دو سال عالی کار میکنه ولی این یکی دو ماه سرعتش کاسته شده البته من سرش بلاها اوردم اما این بار میخوام بین ایفون 6اس پلاس و اس 7اج یکی رو انتخاب کنم درضمن من زیاد اهل بازی و استفاده از گوشی هستم گوشی میخوام از همه لحاظ خوب باشه و بعد از چن ماه بعد هنگ نکنه و پشتیبانی کیفیت صفحه سرعت و باتری خوب داشته باشه

  176. سلام م ناهبید جان همه ی متن ها رو خوندم و فقط یه چیزی ناراحتم کرده از اونجایی که شنیدم گوشی سامسونگ اس 7 اج مثل ایفون باتری درونی داره و قاب پشت گوشی باز نمیشه خورده تو ذوقم خودم و اعضای خوانوادم مدت هاست که سامسونگ دست میگیریم ولی متاسفانه همه مدل از سامسونگ بعد از یه مدت مشکل هنگ رو پیدا میکنن و گاهی واقعا هیچ راهی جز اینکه باتری رو در بیاری و بزاری سر جاش نداری الان که گلکسی اس 7 باتری درونی داره واقعا باید برای هر بار هنگش کلی هزینه کرد و هر بار تعمیرکار رفت یا منتظر شیم شاید خودبخود خوب بشه .!؟ این موضوع برای خریدش خیلی زده تو ذوقم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی ها رو دیدم با اپل مشکل دارن و صفحه خاموش میشه و بالا نمیاد و کلی دردسر پیش میاد

    • کیمیای عزیز، قرار نیست گوشی شما مدام هنگ کنه

    • کیمیا جان مطمئن باش که شرکتی با این تجربه برای هر چیزی راه حلی داره،دوم اینکه هنگ نمیکنه،سوم هم اگر هنگ کنه یا خودش اتوماتیک رستارت میشه یا با نگه داشتن ۷ ثانیه کلید پاور رستارت میشه.
      حالا ها خودم اس ۶ دارم تا حالا اصلا ی هنگ هم نداشته و نخواهد داشت چون با این همه فشاری که بهش آوردم لگ نکرده ??

    • سلام مشکلی ک در مورد سامسونگ میگید دقیقا درسته هم سرعتش میاد پایین و هم هنگ میکنه
      و همه میدونن ک این مشکل تو ایفون وجود نداره
      من یک ساله ایفون سیکس استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم و ظاهراً ناهید خانم گلکسی استفاده میکنن ک تقریبا از هر لحاظ گلکسی رو برتر دونستن اما باید بدونید ک گلکسی از لحاظ یک سری مسائل مثل سرعت و هنگی و خیلی چیزای دیگه در مقابل ایفون حرفی برای گفتن نداره

      این مشکلی رو هم ک گفتید ایفون صفحه‌اش سیاه میشد و هنگ میکرد برای سه نسخه قبل بود و الان دگ این مشکل برطرف شده

      • مسعود عزیز مگه من در جوابم نگفتم این مشکل وجود نداره، لطفا کامنتا رو درست و کامل بخون، فقط گفتم این یه مشکل هر روزه نیست و از اونجایی که کیمیا جان گفته بود برند سامسونگ در خانوادشون جاافتاده، خواستم بدونه قرار نیست هر روز گوشیش هنگ کنه. اتفاقا من در اکثر کامنتا اشاره کردم که افت سرعت در آیفون کمتره. در ضمن بنده نه اندروید دارم نه IOS، وینفون رو به همه ی اینا ترجیح میدم و برامم مهم نیست بقیه در موردش چی میگن، مهم اینه خودم ترجیحش میدم و واقعا استایل خاصش رو دوست دارم. متاسفانه اکثر افرادی که اینجا سوال پرسیدن، اولش کلی در مورد دوست داشتن گلکسی گفتن و باز پرسیدن کدومو بخریم؟! هرکسی باید هر گوشی و سیستم عاملی که خودش راحت تره رو انتخاب کنه، چون اون شخص قراره کاربر گوشی باشه نه فرد دیگه ای.

  177. خانوم ناهید من یک پسر 14 ساله هستم و میخام ایفون سیکس اس بگیرم ولی بینایفون و اس سون موندم اگه راهنمایی کنید کدومو بخرم ممنون میشم راستی میخام یک گوشی ای داشته باشم که سه چهار سال برام مار کنه

    • نوید عزیز، من چندین و چند بار به دوستان دیگه هم که سوال مشابه شما پرسیدن، گفتم که انتخاب گوشی، واقعا به معیارهای شخصی هر فردی بستگی داره. اینکه شما چه استایلی رو میپسندین، با چه پلتفرمی راحت ترین و اینکه انتظار شما از یک اسمارت فون چیه و در واقع اینکه چه نوع کاربری هستین

  178. سلام من همه ی متن ها رو خوندم و فقط یه چیزی ناراحتم کرده از اونجایی که شنیدم گوشی سامسونگ اس 7 اج مثل ایفون باتری درونی داره و قاب پشت گوشی باز نمیشه خورده تو ذوقم خودم و اعضای خوانوادم مدت هاست که سامسونگ دست میگیریم ولی متاسفانه همه مدل از سامسونگ بعد از یه مدت مشکل هنگ رو پیدا میکنن و گاهی واقعا هیچ راهی جز اینکه باتری رو در بیاری و بزاری سر جاش نداری الان که گلکسی اس 7 باتری درونی داره واقعا باید برای هر بار هنگش کلی هزینه کرد و هر بار تعمیرکار رفت یا منتظر شیم شاید خودبخود خوب بشه .!؟ این موضوع برای خریدش خیلی زده تو ذوقم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی ها رو دیدم با اپل مشکل دارن و صفحه خاموش میشه و بالا نمیاد و کلی دردسر پیش میاد

  179. مرسی برای مقاله ی خیلی خوبتون

  180. سلام خانوم ناهید شبتون بخیر . خواهش میکنم کمکم کنین من بین آیفون 6 اس پلاس و اس 7 اج موندم . راستش میگن ایفون محدودیت داره مثلا یه وی پی ان باید نصب کنی واسه دانلود هر ماه باید آیدیت کنی و برنامه های مختلف مثل تلگرام رو نمیشه توش زیاد ریخت و فقط تو بعضی سایت ها میشه رفت راستش من سرعت اینترنت و برنامه ها مثل تلگرام و کیفیت دوربین و دانلود فیلم و موزیک و هنگ نکردن و اینا واسم مهمه حالا لطفا بهم بگین کدومو بگیرم فقط همین امشب فرصت دارم

    • نسترن عزیز، در مورد محدودیت آیفون، فکر کنم کمی برای تو اغراق شده. البته که اپل یه اکوسیستم اختصاصی داره و خب برخی از ویژگی های مفیدش هم در ایران قابل استفاده نیست و خب در برابر اندروید اپن سورس، کمی محدودتر باشه، اما واقعا قرار نیست مشکل خاصی برات پیش بیاد. کما اینکه الان خیلی از ایرانیا اپل دارن و وقتی یه عده ی زیاد، این گوشی رو در ایران استفاده می کنن، قطعا راه حل هایی هم برای دور زدن اون محدودیت هایی که تو مد نظرته، پیدا شده. اما به هر حال اندروید رو میتونی هر بلایی که میخوای سرش بیاری! در مورد سرعت گوشی هم بارها گفتم، به دلیل سازگای بهتر سخت افزار/نرم افزار اپل، در نهایت آیفون کمی روون تر عمل میکنه، اما قطعا گلکسی هم سرعت بسیار عالی داره و به نظر من، برای شما که می خواین از هر قید و بندی فارغ باشین، گلکسی انتخاب خوبیه.

  181. سلام لطفا منو راهنمایی کنین
    برای خرید گوشی
    Samsung Galaxy S7 Edge G935FD – 32GB Dual Gold Platinum
    به فروشگاه شهر کرمانشاه مراجعه کردم اما وقتی گوشی رو تست کردم این مدل بود
    Samsung Galaxy S7 Edge G935x- 32GB
    خواستم بدونم این دو گوشی باهم فرق دارن ؟
    اگه زود جواب بدین ممنون میشم.

    • دوست خوبم مدل FD در واقع برای آسیای جنوب شرقی عرضه شده و شما بهتره همین مدل رو بخرید. اما مدل X تا جایی که من میدونم (طبق فروم معتبر xda-developers) دمو هست و فقط برای فروشندگان و قرار دادن در فروشگاه ها ارائه شده. بنابراین اگه حتی یک درصد هم این حرف درست باشه، به هیچ وجه خرید این مدل رو توصیه نمی کنم، چون کار نمیکنه.

  182. سلام من تمام نظر ها رو خوندم و متوجه شدم تمام کسایی که به اس 7 رای دادن با دلیلو منطق بود ولی خیلی از کسایی به ایفون رای دادن سامسونگ رو در حد ایفون ندیدن و گفتن اپل من رو هیچ کدوم تعصب ندارم اگه فقط امنیت میخواید با حافظه بالا(که اس7 قابلیت دریافت رم میکرو تا 200 گیگ رو داره)برید سمت اپل ولی اگه میخواید فیلم های 3 بعدی با کیفیت کیو اچ دی ببینید و عکس و فیلم با کیفیت فوق العاده بگیرید برید سمت اس 7 تازه دلیل بالا بودن سطح امنیت اپل محدود بودنشه اگه سامسونگ هم فقط 1 اپلیکیشن مخصوص داشت که از اون بشه دانلود کرد اونم در همون سطح میشد من خواهرم ایفوت 6 اس داره خودم اس7 به جرعت میگم اس7 بهتره خواهرم میگه کاش اس 7 میخریدم واقعا حسرت میخورم چرا اس7 نخریدم این نظر من فقط برای افراد منطقی هست لطفا افراد متعصب جواب ندن بدرود با تشکر از ادمین محترم :Happy:

  183. سلام من که حالم ازسامسونگ.بدمیشه هروقت چیزی ازبرندش بخری بایدباخیلی افت قیمت بفروشیش فرقی نمیکنه2روزباشه یا2ماه من که اپل میگم بهتره خودمم طرفدارهیچ کدومم نیستم خودمم سونی دارم که اصلاازهمه لحاظ راضیم ازش سامسونگ چه فایده بخری فرداش کلی ضررکنی البته برای پولدارهاکه ازجیب باباشون میره فرقی نمیکنه شایدخوب باشه ولی اسم اپل کجاسامسونک کجو

  184. سلام خانم ناهید توروخدا کمکم کنین من تا فردا وقت دارم بین این دو یکیشو انتخاب کنم راهنماییم کنین galaxy s7 edge و iphone 6s plus .بگید کدومش بهتره به هر دری میزنم هیچی دستمو نمیگیره شما که حرفه ای هستین راهنماییم کنین .دوس دارم بهترین کیفیت رو داشته باشه رون بودن قدرتمند بودن صفحه نمایش دوربین از هر لحاض عالی باشه بگید کدومش بهتره.میخوام تا 3سال باهاش کار کنم دوم بیار خواهش میکنم جواب منو بدین خیلی عجله دارم اگه میشه به ایمیلم جواب بدین
    Ramin6metal6hidden6@gmail.com

    • دوست خوبم، قرار نیست که فردا دنیا به آخر برسه که شما اینقدر عجله دارین! در مورد این دو گوشی، هر دو واقعا عالی هستن و به نظر من اگه بخواین دو اسمارت فون برتر حال حاضر رو معرفی کنین، شکی نیست که این دو، انتخاب میشن. اما در اینکه کدوم بهتره، واقعا تفاوت شگفت انگیزی وجود نداره و انتخاب نهایی برمیگرده به خود شما. اینکه تا الان با چه پلتفرمی (اندروید یا IOS) کار میکردین و با کدوم راحت ترین و دوم اینکه چه مولفه هایی براتون مهم تره. به نظر من اگه با IOS مشکلی ندارین، برای روون تر بودن میتونین آیفون بخرین، اما در صورتی که میخواین یه گوشی متفاوت و خاص در طراحی داشته باشین، گلکسی رو انتخاب کنین.

      • خیلی ممنون که انقد سریع جواب دادین سایتتون بهترینه از هر لحاض .یعنی بین این دو از هر لحاض که گوشی کاملتری باشه کدومشه این سوال منه .من یه گوشیه کامل به تمام عیار میخوام توان هرنوع کاریو داشته باشه کم نیاره .فقط یکیشو بگین میدونم دوتاش عالین

        • مرسی از لطفتون دوست خوبم. هر دو گوشی واقعا تمام عیارن، ولی اگه شما روی روون بودن و کم نیاوردن یا به عبارت فنی تر، پرفورمونس تاکید دارین، شواهد نشون میده که در اکثر مواقع، IOS بهتر از اندروید عمل میکنه، بنابراین میتونین آیفون بخرین

          • تو سایت خوبتون ثبت نام کردم چون خیلی عالیه منم رامین هستم .من خیلی سوال دارم چون من فقط اجازه دارم هر دوسال گوشی عوض کنم برا همین باید خوب تحقیق کنم من گوشیم الان نوت3 هست تا حالا ایفون نداشتم .میدونم سوالام به بقیه هم کمک میکنه چون فردا میرم برا خرید .که امشب شما کمکم کنین به یه چیز خوب برسم .گفتین که ای او اس روون تره میخواستم بدونم مشکل رونتر بودن ایفون بخاطر سیستم عاملشه ؟ یا اندرید سازگاری و یک پارچه نیست با اس 7 اج ؟

            • خب اگه تجربه ی قبلیتون اندروید بوده، از طرفی ممکنه به اون فضا عادت کرده باشین و از طرفی هم تجربه ی یه فضای جدید، میتونه براتون هیجان انگیزتر باشه. بینید در مورد پرفورمنس بهتر آیفون، باید بگم که چون اپل یک اکوسیستم اختصاصی (شامل سخت افراز و نرم افزار) برای خودش داره، بهتر تونسته اونا رو با هم مچ کنه. اما گلکسی هم واقعا قدرتمنده و اینطور نیست که همیشه کم بیاره. برای مقایسه ی بهتر توصیه میکنم مقاله ای که پارسال در مورد مقایسه ی سیستم عاملا نوشتم رو حتما از این لینک مطالعه بفرمایید: مقایسه ی کامل و جدال بین آخرین نسخه ی سیستم عامل های موبایل

      • ایفون بخاطر این که تراکم پیکسلی کمتری داره full hd هست رون تره یا .سامسونگ ضعف پردازشی داره؟

  185. سلام ناهید خانوم من یه سوالی داشتم ببخشید اینجا مطرحش میکنم میخواستم بدونم فرق گلکسی های ساخت چین و تایوان چیه؟کدومشون بهتره؟گلکسی ساخت چین زود خراب نمیشه؟لطفا عزیزانی که میدونن سریع جواب بدن.

    • دوست خوبم، گوشی هایی که تحت لیسانس شرکت اصلی و فقط به خاطر کمتر شدن هزینه ی نهایی، در کشورهای دیگه تولید میشن، تفاوتی از نظر کیفیت ندارن.

  186. سلام
    یک مطلب که همگی به اشتباه درگیرش هستن بحث اعداد و ارقام هست
    اینکه ببینن کدوم گوشی رمش بالاتره پس همون قوی تره
    اما تکنولوژی فقط سخت افزار نیست بلکه با نرم افزار تکمیل میشه
    افرادی که میگن سامسونگ. سامسونگ خودشون برن تاریخچه ی سیستم عامل های هوشمند رو بخونن بعد ببینن اپل زودتر ای او اس رو داد یا سامسونگ اندروید رو
    شما محسنات سامسونگ رو چی میبینین؟
    دوربین؟
    نور زیاد ال سی دی؟
    که علم پزشکی نشون داده صفحه ی رتینا با نور زیاد برای چشم ضرر دارن خصوصا در شب
    سامسونگ چیکار کرد؟
    اما اپل نایت مد رو اضافه کرد
    ایمن ترین اپ استور متعلق به ای او اس هستش و همچنین غنی ترین
    اول کمپانی ها برای ایفن برنامه میدن بعدش برای اندروید و بعد ویندوز فن
    اپل سخت افزارش رو میاره پایین چون سیستم عاملش بهش اجازه ی اینکه کاملا احاطه داشته باشه بر روی برنامه هاشو میده
    ١٢٨ گیگ. ایفنتون رو پر کنین عمرا هنگ کنه
    اما بیایین ۶۴ گیگ سامسونگو پر کنین همش رد میده
    اون دوستی هم که نوشت موقع عکس برداری نمیشه با ایفن عکس گرفت دروغه
    چون دستت نگرفتی دلیل نمیشه که نشه باهاش عکس گرفت 🙂
    پر فروش ترین برند جهان اپل هستش
    برین مقایسه کنین خودتون در سایتهای خارجی
    یوتیوب
    و نظرات مردم رو بخونین
    از محسناتش حالا بخونین
    اپلی باشین و

    ویروس نگیرین
    ایمن باشین
    همه کارتونو باهاش انحام بدید حتی میکروسافت ورد و آتو کد
    حالا اینا رو رو سامسونگ بریزین …… :))))
    با کابل لایتنینگ عین کابل او تی جی اندروید روی فلش اطلاعات بزارین
    با شیر ایت یا زاپیا راحت به هر موبایلی هرچی خواستین بفرستین

    ببینین یک گوشی چقدر باید قدر باشه که بازم از گوشی که سال آینده اومده جلوتر باشه
    من اصلا به این بحثا اعتقاد ندارم
    فقط در همین حد بگم خدمتتون که با اطلاعات کامل نظر بدید
    خود من توی یزد و اصفهان فعالیت دارم
    شمارمم براتون میزارم
    ٠٩١٣٠٠٠٠۵٢٣
    و فقط در همین حد بگم که تاحالا هم کسی نبوده که نتونسته باشم بهش ثابت کنم که حرفام درست نیست
    با خوندن چندتا مطلب از گروهها و غیره اطلاعات صحیحی بهتون منتقل نمیشه
    بلکه توی سایت های زبان اصلی برید مثل phonearena چون سایتهای ایرانی همشون با تعصب حرف میزنن
    اگه تعصب ندارین میتونین با اون شماره که دادم باهام ارتباط برقرار کنین
    منم بهتون فیلمهایی و با امار هایی و اطلاعاتی رو میدم که بهتون ثابت کنه اشتباه میکنین.

    خواستین در خدمتم :Delicious: :Wink:

  187. به نظر من اپل اوایل چون کم یاب و گرون بود طرف دار بیشتری داشت اما بعد از مدتی خز شد اگه بین این دو گوشی دو دل هستید برید سمت سامسونگ چون یه در صدم پشیمون نمیشی :Approve: :Approve:

  188. برای ماها که این پولها رو نداریم همون نوکیا 1100 محشره . والااااااا

  189. سلام دوستان عزیز!!! من ۶ سال هسش که توى تعمیرگاه هاى تخصصى موبایل کار میکنم!!!! سامسونگ s7 واقعا گوشى خوبیه!! اللخصوص در دوربین و هنگام نور کم!!! ولى نکته اى که هسش بعد از گذشت ۵-۶ ماه شما یک افت سرعت رو در گوشى هاى سامسونگ مشاهده میکنید!!! هرچه بیشتر میگذره این افت سرعت و هنگ کردن ها شدیدتر میشه!! تاجایی که مجبور به فلش کردن میشید!!!! اما اپل با سیستم ios کندى و هنگى مشهودى نداره و میشه چند سال بدون هیچ تغییرى در سرعت ازش بهره برد!!! شاید قیمت ایفون ها کمى بالاتر از حد معمول باشه ولى همونطور که دوستان اشاره کردن هنگام فروش اون خیلى پول زیادى از دستتون نرفته!!! اما در سایر برند ها اینطور نیست!!! تنها مزیت سامسونگ به اپل دوربینش هست که اونم وقتى شما در برنامه فتو شاپ میذارین، در عین نا باورى کیفیت عکس هاى ایفون براى فتوشاپ بهتره!! میتونید امتحان کنید!!! اگه نظر من رو بخاید ،،، ایفون رو پیشنهاد میدم!! خاهشا کورکورانه از برندى طرف دارى نکنید و حقیقت رو بگید!!! یا على!!!

    • Slam dadash mikhstam be porsam jat goshie iPhone 6s ??Plus miaran Vase tamir ab khorde bashe

    • با سلام.
      بانظر این این دوست تعمیرکار کاملا مخالفم.
      از وقطی که نوت۱ اومده من دارمشون! ودسال تمام نوت۳ داشتم.
      خیلی هم کارای داشت.وروانهم بود.
      درطول این دوسال خیلی ازش راضی بودم.
      حالاهم ۷ماه نوت۵دارم وخیلی هم ازش راضیم.
      حداقل میگفت:گوشی های پایین رده…

  190. منم آیفون دوس داشتم .. ولی بنظرم سامسونگ خیلی بهتره

  191. با سلام خدمت تمام دوستان عزیز .
    من به بازار موبایل رفتم و با هر دو موبایل یعنی هم ایفون 6s کار کردم از نظر دوربین کیفیت فیلم و تصویر سرعت باز کردن برنامه ها همه چیز گوشی ها رو چک کردم . از نظر سرعت تقریبا با هم برابر بودن . اس 7 صفحه ی سه بعدی داره وقتی من داخلش کلیپ با کیفیت سه بعدی میدیدم واقعا عاللللی بود صفحه نمایشش حرف نداشت از نظر صفحه نمایش نمره رو کاملا به سامسونگ میدم . از نظر دوربین هم به نظر من سامسونگ خیلییی خوب بود چون اشباع رنگ زیادی داره و صورت رو واضح و خیلی زیبا نشون میده در صورت اینکه ایفون در نور کم صورتو کمی تاریک تر نشون میده . سرعت دو تا گوشی با هم یکی بود . از نظر گرافیکی فوق العاده شده اس 7 . نظری درباره باتری و بقیش ندارم . من خودم خیللللی شک داشتم بین اس 7 و ایفون 6 اس ولی امروز بعد کار کردن با جفتش دیدم واقعا سامسونگ بهتر شده . ایفون ی مزیتی که داره افت قیمت زیاد نداره و ی بدی که داره 30 یا 40 درصد قیمت بالاش به خاطره پول مارکشه . و چون تو ایران نمایندگی نداره قیمت بالایی الان داره . ولی خوب من از سامسونگ خیلللی راضی بودم . پیشنهاد میکنم اگه شک دارین بین این دو تا و دورین و سرعت و راحتی موبایل براتون مهمه . حتما برید طرف اس 7

  192. سامسونگ ب درده همون جاروبرقی زدن و ماشین لباسشویی می خوره. اول اپل بگیرید دستتون بعد حرف بزنید گربه دستش به گوشت نمیرسه… تمامه کمپانیایه غول دنیا هر برنامه ای میزنن اول میدن به اپل بعد که قدیمی شد میدن به اندروید چرت که کمپانیه گندش کره ای هست. آیفون مثل سامسونگه مزخرف نیازی به تبلیغ نداره این اندرویدیان که هی خودشونو با آیفون مقایسه میکنن. باشه بابا اندرویدو سامسونگ و ال جی خوب توپ غول عالی فقط خواهشا اسم آیفون رو پیش اینا نیارین

    • چقدر خوبه که در نهایت ادب و احترام به نظر دیگران هم توجه کرد، آخه پسر خوب وقتی قیمت دوتا گوشی یکیه، گربه و گوشت و پیف پیف چیه، حساب حسابه دودوتا چهارتاست، اعداد و ارقام داره تفاوت رو میگه ، تو چرا سعی داری بگی آیفون بهتره، من خودم آیفون دارم ولی اینهمه تعصب رو نمیفهمم، اون دوستی که میفرمایند سامسونگ فقط دوربینش بهتره میخوام بپرسم ازشون آیا ضد آب بودن، رزولوشن بالاتر، شارژر بی سیم، سرعت در شارژ کردن، دو سیم کارت بودن، حافظه جانبی خوردن ووو مزیت نیست آیا …..پس بیایید به جای شخصی قضاوت کردن عادلانه بگیم کدوم بهتره … ممنونم

    • دوستمون خیلی منطقی و علمی صحبت کرده بود شایسته نیست دیگران رو تحقیر کنیم کسی که میتونه 7 بگیره قطعا پول اپل رو داره میده پس توانایی خرید رو داره ، لحن شما زیبا نیست آقای محمد اینجا محل بحث جدی و علمی و منطقی است

  193. فقط ایفون…..عالیییییییییییییییبییییییییییییییی هستش???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ایفون بخرید

  194. سلام دوستان به نظرمن ایفون6sاز هر دید که بهش نگاه کنید و دربارش خودتون تحقیق کنید خیلی بهتر از سامسونگ هست اول اپل مارکه دوم خیلی هم زیبایی داره سوم قیمتش بالاست چون واقعا گوشی هستش ولی سامسونگ الان اس7 قیمتش دوملیون 400هستش ولی ایفون6s سه ملیون هستش چون خیلیییی گوشی خوبی هستش به نظر من اپل بخرید اگر هم بخواهین بفروشیدش ازتون خوب بر میدارن ولی سامسنگ تا ازش استفاده کنید 500تا600.هزارتومن ازش کم خواهد شد تازه سامسونگ خیلی گوشی تولید میکنه ایفون یک سال یک بار ولی سامسنگ هر سه ماه یک بار پس اپل بخرید تا از پولتون زیاد کم نشه

  195. سلام
    خیلی ممنونم برای اطلاعات مفیدی که در اختیارمون گذاشتین همینطور نظرات دوستان چون به هر حال نتیجه ی عملی مهمه نه تبلیغات. بین سامسونگ و اپل مونده بودم که الان تصمیمم قطعی شد. آیفون غیر از خز شدن، بیشتر پول برندشو میخوره این روزها…

  196. من هم آیفون 6 پلاس دارم و هم گلکسی S7 و از سامسونگ راضی ترم خیلی بهتر از اپله
    فقط سامسونگ :Cool:

  197. هر جور حساب کنی سامسونگ از ایفون بهتره. این چه حرفیه که میگن عدد و ارقام ملاک نیست. مثلا در مورد دوربین با اون همه پیشرفت چطور نویسنده محترم میگن تفاوت چندانی دو دوربین با هم ندارند. برای نمونه در حالت فیلمبرداری با رزولیشن 1280 در 720 اس 7 ،240 فریم در ثانیه ثبت میکنه. ویا در حالت 4k همزمان عکسم میگیره. وخیلی چیزای دیگه که اصلا اپل بهش فکرم نمی کنه چه برسه به اینکه عملیش کنه.

  198. چقد پول میگیرید تبلیغات سامسونگ رو بکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زومیت ، زوم تک ،گجت نیوز … و امثال شما فقط میتونن ذهن افرادی مثه خودتون رو اشغال کنین با آشغال های پلاستیکی سامسونگ

  199. من خودم همیشه طرفدار ایفون بودم ولی بعد از فیلترینگ و ارور ها فهمیدمکاربرد اپل صفر و استفاده از ایفون تو ایران اشتباه محض و صرفاً جهت کلاس گذاشتن هست

  200. سلام
    ایفون مفت نمی ارزه

  201. به نظر من هردوتا خیلی عالی ان اما بنا به سه دلیل اپل بیشتر به فکر راحتی عموم هستش تا سامسونگ:
    1.سامسونگ لبه های خمیده برای اسمارت فونش گذاشت و ضد آبش هم کرد بدون اینکه فک بکنه به راحتی از دست سر میخوره.
    2.لبه های خمیدش باعث میشه شما نتونید توش فیلم نگاه کنید.
    3.جنس شیشه ای پشت سامسونگ با کوچک ترین ضریه میشکنه و با برخورد انگشت به پشتش درجا جایه انگشت میمونه پس در نتیجه نمیشه بدون قاب ازش استفاده کرد.
    ولی بازم خودتون میدونید من خودم گلکسی اس6 دارم اصلا از باطریش راضی نیستم هنگ نمیکنه ولی دیر عمل میکنه خواستم بگم الکی پولتون رو حروم نکنید برنید تو کار اپل کاری که من دارم میکنم

    • دقیقا داری اشتباه میکنی جنس شیشه از نسل4گلس مقاوم ساخته شده و خودم تست مقاومتش رودیدم و حیرت کردم
      زاویه دید با صفحه نمایش منحنی تقریبا به180درجه رسیده و دید رو وسیع کرده و فوق العاده اول باش کارکن بعد قضاوت کن

      • یعنی من نمیفهمم منظورت از زاویه دید به صدوهشتاد درجه رسیده چیه؟تا حالا چن بار تو عمرت گوشیو از بقل نگاه کردی که به این زاویه دید نیاز داری ؟شرکت های کره ای همه شون فقط بلدن با اعداد بازی کنن…تو گوشی رو گرفتی جلوت داری پیام مینویسی اونی که کنارت نشسته هم کامل صفحه گوشیتو میبینه..راستی من ترجیح میدم راحت فیلم ببینم تا اینکه از زاویه صدو هشتاد درجه !!!!!!!!به گوشیم نگاه کنم و ذوق مرگ بشم!!!! :Overjoy:

  202. سامسونگ با اس ۶ اج خیلی وقته که ثابت کرده ۱# دنیای گوشیهاست اما تو این اخری نمیدونم چرا گوشی اج رو ۵ اینچ نزد چون بهترین سایز صفحه نمایش برای عموم ۵ اینچ نه ۵.۵

  203. هر دوتاشون تو جیب لومیا 950 جا میشن از همه نظر

  204. درسته که آیفون 6 پلاس گوشی بسیار با کیفیتی است و در برابر انبوه گوشیهای اندرویدی با برندهای مختلف اصلا راه و روش خودشو داره . اما نظر من گلکسی اس 7 اج سامسونگ است . از همه نظر گوشی بسیار عالی است . آدم باهاش بسیار روان و راحته و از داشتنش لذت میبره .

  205. متناقض نوشتید تو توضیحات نوشتید عکس سمت راست ماله اس 7 است ولی روی عکس زدید 6 اس + بلاخره کدوم درسته؟؟