گوشی جدید کمپانی QiKU توانست مجوز TENNA را دریافت کند؛ تراشه‌ی هلیو X20 تایید شد

QiKU یکی از کمپانی‌های نوپا در زمینه‌ی ساخت گوشی‌ست که در کشور چین شروع به کار کرده است. این کمپانی در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۵ تاسیس شده، و سه گوشی مختلف را تاکنون عرضه کرده است. همانطور که قبلا گفته بودیم قدرتمندترین این سه گوشی، QiKU Q Terra نام داشت. حال به نظر می‌رسد که کمپانی قصد دارد جانشین‌هایی برای گوشی‌های خود عرضه کند؛ یکی از این گوشی‌ها نیز توانسته مجوز TENNA را دریافت کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این ماه شاهد منتشر شدن اطلاعات مختلفی از محصولات آینده‌ی این کمپانی بودیم. یک گوشی که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد، در ادامه شاهد گوشی دیگری بودیم که از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ بهره می‌برد که آن نیز در بنچمارک AnTuTu لیست شده بود و کار را جالب‌تر کرد. زیرا نوید عرضه‌ی دو گوشی از این کمپانی چینی را می‌دهد.

حال به تازگی گوشی که مجهز به تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ است توانسته در سایت TENNA قرار بگیرد و این یعنی به زودی باید شاهد عرضه‌ی این گوشی در کشور چین باشیم. نکته‌ی خوبی که در مورد این سایت وجود دارد این است که تصاویری از گوشی را به صورت رندر قرار می‌دهد تا بدانیم موبایلی که قرار است در آینده عرضه شود چ

ه ظاهری خواهد داشت.

این گوشی از سه دکمه‌ی خازنی بهره می‌برد، همچنین بدنه‌ای از ترکیب فلز و پلاستیک خواهد داشت. قاب به نظر فلزی‌ست اما کاور پشت گوشی باید از جنس پلاستیک باشد. سنسور اسکنر اثر انگشت نیز در عقب گوشی قابل مشاهده است و درست در زیر دوربین قرار دارد. دکمه‌های گوشی نیز در سمت راست آن جای گرفته اند.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد قرار گرفتن عدد ۳۶۰ در پشت گوشی‌ست که به نظر نام این برند است، زیرا قرار است که QiKU نام خود را به Qihoo 360 تغییر دهد. مراسم رونمایی نیز گویا باید در بیست و یکم مارس (دوم فروردین) باشد.

از نظر سخت افزاری همانطور که گفتیم این گوشی از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ استفاده خواهد کرد. طبق اطلاعاتی نیز که در TENNA قرار گرفته، گوشی جدید کمپانی چینی دارای یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و همچنین باتری با ظرفیت ۲,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد داشت. ضخامت این گوشی نیز ۹.۴ میلی‌متر است. نکته‌ی جالبی که وجود دارد نامی هنوز برای این گوشی گویا اعلام نشده است و احتمالا باید تا دوم فروردین صبر کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شویم.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*