پایان پشتیبانی اسپاتیفای از سیستم عامل ویندوزفون

اپلیکیشن اسپاتیفای ( Spotify ) پرطرفدارترین پلتفرم استریم موزیک است که میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان روزانه از آن جهت گوش دادن به موسیقی‌های دلخواهشان و یا استریمینگ موزیک‌های مورد علاقه خود از آن استفاده می‌کنند. اخیراً کمپانی سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده که دیگر از نسخه ویندوزفونی این اپلیکیشن پشتیبانی نخواهد کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ممکن است شما هنوز هم از یک هندست ویندوزفونی استفاده کنید و جهت استریم موزیک‌ها یا گوش دادن به موزیک‌های مختلف از اپلیکیشن Spotify بهره ببرید. این نکته را در نظر داشته باشید که کمپانی سازنده این اپلیکیشن اعلام کره است که به طور رسمی پشتیبانی اسپاتیفای بر روی سیستم عامل ویندوزفون دیگر انجام نخواهد شد. بنابر این نباید انتظار داشته باشید که در آینده بروزرسانی‌ و یا نسخه‌های جدید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود دریافت نمایید.

در ایمیلی که از سوی اسپاتیفای دریافت شده آمده است:

“ما این نکته را باید تأیید کنیم که دیگر از ویندوزفون ۸ به بالا پشتیبانی نخواهیم کرد. هرچند که شما می‌توانید از اپلیکیشن اسپاتیفای ما بر روی دستگاه خود استفاده کنید اما دیگر هیچ بروزرسانی از سوی اپلیکیشن ما دریافت نخواهید کرد و فروشگاه مایکروسافت نیست میزبان این اپلیکیشن نخواهد بود. ما از ناراحت شدن شما متأسفیم.”

با توجه به این ایمیل می‌توان گفت که شما همچنان هم قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستید، اما در صورت بروز هرگونه مشکل و یا باگ اسپاتیفای پاسخگوی شما نخواهد بود. علاوه بر آن از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن که ممکن است در آینده به آن اضافه شد نیز محروم خواهید بود.

این درحالیست که اسپاتیفای اپلیکیشن اختصاصی را برای ویندوز ۱۰ فراهم نکرده و چیز خاصی را هم در این باره نگفته است. علاوه بر آن یکی از پشتیبانان اسپاتیفای اشاره کرده که به زودی ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد که از طریق نوتیفیکیشن به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*