گوگل را هک کنید هزاران دلار جایزه بگیرید

 

 

نرم‌افزار و وب‌سایت‌های بزرگ دنیا معمولا از خطر هک شدن در امان نیستند. به همین علت گوگل معمولا پیش از آنکه توسط هکرها هک شود و امنیت کاربرانش به خطر بیافتد، به آنها پیشنهادات خوبی می‌دهد. این‌بار این کمپانی به هکرهایی که بتوانند سایتش را از جنبه‌های مختلف مورد حمله قرار دهند، مبالغ هنگفتی جایزه می‌دهد.

اگر شما هم در امر هک کردن خبره هستید، همین الان دست به کار شوید، شاید بتوانید یکی از جوایز ارزشمند گوگل را از آن خود کنید. البته این جوایز به هکر نرم افزار‌هایی مانند اندروید، پیکاسا و گوگل دسکتاپ تعلق نمی گیرد.
این غول دنیای آی‌تی، برای حفظ امنیت کاربرانش تا کنون مبالغ هنگفتی پرداخت کرده و هنوز هم از خرج کردن در این راه ابایی ندارد.
Adam Main و Michal Zalewski که از اعضای تیم امنیتی گوگل می‌باشند، در وبلاگ گوگل اعلام کرده‌اند:
“ما مطمئنیم گوگل با انجام این برنامه ها می‌تواند امنیت کاربران را تا حد زیادی بالا ببرد.”
اما گوگل چه جایزه‌ای برای هکر ها در نظر گرفته است؟
هر هکر برای آسیب رساندن مقدماتی به هر قسمت گوگل مبلغ 20,000 دلار دریافت خواهد کرد.
مبلغ بعدی مربوط به هکرهای SQL است که در صورت دستیابی به اطلاعات کاربران و همچنین دسترسی به باگ‌های بخش تایید و شناسایی، مبلغ 10,000 دلار دریافت خواهند کرد.
آخرین جایزه که مبلغ 3,000 دلار است نیز مربوط به هکر‌هایی می‌باشد که بتوانند به بخش‌های XSS,XSRF و سایر قسمت‌های حساس نرم‌افزارها دسترسی داشته باشند.
ازآنجا که بسیاری از سرویس‌های گوگل مانند Google Wallet با اطلاعات شخصی و مالی کاربران سروکار دارد، حفظ امنیت آنها بسیار مهم است. بر اساس آمار Forbes تا کنون بیشترین مبلغی که گوگل به یک هکر پرداخت کرده، 3113 دلار بوده است.
توجه کنید که یافتن باگ در سرویس‌ها و نرم‌افزارهای جدید گوگل مانند اندروید، پیکاسا و Google Desktop شامل این جوایز نیست.


منبع : techinvestornews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*