آپدیت اندروید ۶.۰ برای ال‌جی وی ۱۰ فعلا فقط در ترکیه و کره جنوبی

خبرهای تازه حاکی از این است که ال‌جی وی ۱۰ ( LG V10 ) بالاخره به اندروید جدید یعنی اندروید ۶.۰ مارشمالو بروزرسانی خواهد شد. اما موضوعی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده این است که بروزرسانی فعلا فقط در دو کشور موجود خواهد بود: کره جنوبی و ترکیه! اما چرا فقط این دو کشور؟! در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

شاید دلیلش این باشد که ال‌جی قصد دارد از بازار این دو کشور برای تست محصولش استفاده کند و از کارکردن درست این بروزرسانی اطمینان حاصل کند و بعد آن را در سایر کشورها آپدیت جدید را منتشر نماید. اما خبر خوبی که می‌توان به دارندگان ال‌جی V10 در سراسر دنیا داد این است که این نرم‌افزار نهایی شده است و فقط باید تغییرات محلی و سرویس دهنده‌ها به آن افزوده شود. پس می‌توان اطمینان حاصل کرد که ظرف نهایتا چند هفته آینده در تمام کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ترکیه نرم‌افزاری که روی دستگاه‌ها قرار می‌گیرد v20b است که ۸۴۶ مگابایت حجم دارد. با وجود این که کمی عجیب بنظر می‌رسد اما باید بگوییم که این نسحه از نرم افزار مربوط به مارشمالو ۶.۰ بوده و نه ۶.۰.۱.

همانطور که انتظار می‌رود این نسخه از سیستم عامل پکیج کامل مارشمالو گوگل را داراست به‌علاوه تغییراتی خاصی که ال‌جی روی آن افزوده. مانند Doze Mode برای عملکرد بهتر و عمر بیشتر باتری در حالت استندبای و همچنین تغییراتی نیز در حالت DO not disturb ایجاد شده است. مثلا می‌توان نام‌هایی خاصی را اضافه کرد که در یک بازه زمانی مشخص نوتیفیکشن یا تماسی از آنها دریافت نشود. برخی امکانات دیگر مانند تغییر نور یا تنظیمات Knock Code نیز تغییرات ناچیزی داشته‌اند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. :Approve: خوبه دیگه پس امیدوار شیدم ! برای ما هم به زوری میاد :Happy-Grin:
    تاریخ دقیق که نداده بودن کی منتشر میشه ولی خوب حالا خوبه شروع کردن :In-Love: