مایکروسافت گاراژ، دو اپ اندرویدی Hub Keyboard و Next Lock Screen را بروزرسانی کرد

گاراژ، تیم قدرتمند توسعه دهنده اپلیکیشن‌های مایکروسافت همچنان در حال توسعه اپلیکیشن‌های تازه وارد، به پلتفرم اندروید طراحی شده توسط خود است. در تازه ترین این توسعه‌ها تیم گاراژ بروزرسانی‌هایی را برای دو اپلیکیشن صفحه کلید Hub Keyboard و قفل صفحه Next Lock Screen عرضه کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Microsoft Garage در روز گذشته نسخه‌های جدیدی از پیش نمایش اپلیکیشن Hub Keyboard و Next Lock Screen را مخصوص اندروید عرضه کرد.

صفحه کلید مجازی Hub که چندی پیش توسط این تیم به پلتفرم اندروید آمد حاوی امکانات جالبی نظیر اشتراک گذاری، ترجمه همزمان و کلیپ بورد است و مایکروسافت در تلاش است تا با رفع تمامی اشکالات آن، نسخه نهایی Hub Keyboard را به زودی عرضه کند. در تازه ترین بروزرسانی برخی باگ‌های موجود در نسخه قبلی ترمیم شده اند اما همچنان باگ‌های زیادی هستند که نیاز به ترمیم خواهند داشت. علاوه بر آن می‌توان به نبود قابلیت سوایپ کردن اشاره کرد که امروزه یک ویژگی بسیار خوب برای صفحات کلید مجازی به حساب می‌آید.

 

 

اپلیکیشن بعدی نیز Next Lock Screen است. همانطور که از نامش پیداست این اپ مربوط به قفل صفحه خواهد بود. از امکانات این قفل صفحه می‌توان به نمایش تقویم در صفحه قفل شده، راه اندازی سریع اپلیکیشن‌ها و شخصی سازی مناسب آن اشاره کرد.

نسخه جدید این اپلیکیشن شامل تغییراتی نظیر بهبود اسکن اثر انگشت در دستگاه‌های پشتیبانی شده (دستگاه‌های سامسونگ و مجهز به اندروید بالای ۶) و همچنین دقت بیشتر در لانچ پد شده است.

منبع: neowin

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*