سامسونگ در حال ساخت تبلت میان‌رده‌ی جدیدی با کد SM-T585 است

به نظر می‌رسد تبلت جدیدی توسط سامسونگ در دست ساخت باشد زیرا تبلتی با کد SM-T585 در بنچمارک GFXBench مشاهده شده و مشخصات سخت افزاری آن نیز خبر از یک محصول میان‌رده می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

تبلت میان‌رده‌ی SM-T585 دارای یک صفحه‌ی ۱۰ اینچی بوده و از رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۲۰۰ پیگسل بهره می‌برد. سامسونگ در تبلت خود از یک تراشه‌ی Exynos 7870 استفاده کرده که از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 استفاده خواهد کرد. همچنین در محصول جدید کمپانی کره‌ای می‌توان ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب به همراه فلش LED، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، و تقریبا اکثر گزینه‌های ارتباطاتی را مشاهده کرد.

تبلت میان‌رده‌ی جدیدی از سامسونگ با کد SM-T585 در بنچمارک رویت شدتراشه‌ی Exynos 7870 به تازگی معرفی شده و تاکنون این تراشه را تنها در گوشی گلکسی جِی ۷ ( Galaxy J7 ) مدل ۲۰۱۶ که قرار است در آینده عرضه شود دیده‌ایم. همچنین به خاطر اینکه آخر این کد به رقم «۵» ختم می‌شود احتمالا این مدل دارای ارتباطات LTE بوده و مدل احتمالی SM-T580 نیز تنها دارای گزینه‌ی Wi-Fi خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این تبلت از LTE Cat.6 نیز به خاطر چیپ درون ساختی که دارد پشتیبانی کند.

البته مشخص نیست که این تبلت در کدام برند قرار خواهد گرفت. آیا شاهد یک گلکسی تب اس ( Galaxy Tab S ) هستیم، یا یک گلکسی تب ای ( Galaxy Tab E )، شاید هم یک گلکسی تب اِی ( Galaxy Tab A ). در هر صورت، این تبلت مبتنی بر اندروید ۶.۰.۱ مارشمیلو خواهد بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*