حمایت آرنولد شوارتزنگر از نامزد انتخاباتی محبوب خودش در اسنپ چت

انتخابات بزرگ ایالات متحده نزدیک است و روز به روز نیز شاهد حضور گسترده‌تر گروه‌ها و احزاب در شبکه‌های اجتماعی هستیم. اما در بین شبکه‌های اجتماعی معروف و پرطرفداری مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک جالب است که فرد مشهوری مثل آرنولد شوارتزنگر، پلتفورم اسنپ چت را جهت تبلیغات انتخاب می‌کند. وی با ارسال یک ویدیو کوتاه در اسنپ چت، حمایت خود از جان کیسیک نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده را اعلام کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ما قبلاً دیده بودیم که افراد مشهور به واسطه حساب‌های کاربری توییتر و اینستاگرام خودشان به تمجید از نامزد انتخاباتی محبوب خود بپردازند، اما به نظر می رسد که آدم آهنی مشهور سینمای آمریکا، در تکنولوژی نیز از سایر افراد هم‌رده خودش پیشرفته‌تر است.

ترمیناتور هالیوودی و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، در روز گذشته و از طریق حساب کاربری اسنپ چت خودش، یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ‌ای منتشر کرد و حمایت خود را از “جان کیسیک” نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده را در آن صراحتا اعلام کرد. آرنولد که به جان کیسیک نیز لقب ترمیناتور را داده است، همراه با این نامزد انتخاباتی در برنامه‌های تبلیغات شرکت می‌کند. کسیک نیز در همین رابطه ویدئویی منتشر کرد که او و بازیگر «مگی» را در میان جمعیت هواداران نشان می‌داد. آرنولد در این ویدیو می‌گوید:

من علاقه‌مندم که جان کیسیک، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده و در نهایت رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شود.

در شرایطی که سایر افراد مشهور از شبکه‌های اجتماعی دیگری جهت تبلیغات استفاده می‌کنند، جالب به نظر می‌رسد که آرنولد شوارتزنگر اسنپ چت را برای این کار برگزیده است.

منبع: theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*