تماشا کنید: ۱۰ صحنه برگرفته از فیلم ها در سری بازی های ندای وظیفه

شاید بتوان سری « ندای وظیفه » ( Call of Duty ) را یکی از بهترین‌ سری‌های بازی‌های کامپیوتری دانست که از فروش فوق العاده‌ای نیز برخوردار بوده‌‌اند. اما یک موضوعی در این سری بازی وجود دارد که شاید شما از آن‌ها بی‌خبر باشید. آیا می‌دانستید که صحنه‌هایی از بازی‌های ندای وظیفه برگفته از فیلم‌ها هستند؟ در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

فکر می‌کنم کمتر کسی باشد که با سری بازی‌های ندای وظیفه آشنایی نداشته و یا حداقل برای مدتی هرچند کوتاه، یکی از بازی‌های این سری را انجام نداده باشد.

سری ندای وظیفه در نسخه‌های ابتدایی، بر مبنای جنگ جهانی دوم ساخته شد و داستان قهرمانان این جنگ‌ها را نقل می‌کرد اما پس از معرفی Modern Warfare شاهد تغییر شگرفی در این سری بودیم و باید گفت که با عرضه‌ی دنباله بعدی، یعنی Modern Warfare 2 ، سری بازی ندای وظیفه به اوج معروفیت و محبوبیت خود رسید.

البته در حال حاضر جنگ‌ها در قسمت‌های جدید به دنیایی که متعلق به آینده است کشیده شده و شاهد قابلیت‌ها و سلاح‌هایی هستیم که سال‌ها با تکنولوژی کنونی فاصله دارند.

هرچند، نکته‌ای که وجود دارد داستان و صحنه‌های این بازی‌هاست که بعضی از آن‌ها مستقیما برگرفته از فیلم‌ها هستند. در ویدیویی که برای شما تهیه شده ۱۰ عدد از این صحنه‌ها وجود دارند که می‌توانید از مشاهده‌ی آن لذت ببرید:

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*