لومیا-۹۵۰-(Lumia-950)---گجت-نیوز

عکاس نشنال جئوگرافیک از لومیا ۹۵۰ برای ثبت تصویر شفق قطبی استفاده کرد

بهترین دوربین جهان دقیقا همانی است که وقتی شانس گرفتن بهترین عکس بالا باشد، در دستان شماست، و برای اکثر عکاسان آماتور یا شاید حرفه ای ، می تواند گوشی هوشمندشان باشد. آقای استفان آلوارز (Stephen Alvarez)، یکی از عکاسان نشنال جئوگرافیک ( National Geographic ) برای ثبت لحظات نادر پدیده شفق قطبی در شمال کشور فنلاند از یک گوشی لومیا ۹۵۰ (Lumia 950) استفاده کرده است.

لومیا ۹۵۰ ( Lumia 950 ) از یک دوربین بسیار خوب بهره می برد، با این که کیفیت این دوربین برای یک گوشی هوشمند بسیار عالی است اما دیدن اتفاقی که پس از قرار گرفتن همچین گوشی هوشمندی در دستان یک عکاس حرفه ای رخ می دهد، می تواند بسیار جالب باشد. البته این عکاس مدتی است با مایکروسافت برای تبلیغ و سنجش کیفیت دوربین های اسمارت فون هایش همکاری می کند. برای آشنایی بیشتر شما با ماجراجویی های آقای استفان آلوارز (Stephen Alvarez)، باید بگوییم که ایشان قبلا با یک لومیا ۱۰۲۰ (Lumia 1020) به غرب آمریکا به مدت ۱۰ روز سفر کرده بودند، این عکاس دوربین لومیا ۹۵۰ ( Lumia 950 ) را در یکی از سواحل مرجانی استرالیا آزمایش کرده است. وی پس از عکاسی در غرب آمریکا، عکسها را در مجله ی مخصوص NatGeo چاپ نمود. آنقدر عکسها با کیفیت گرفته شده بود که خیلی ها فکر می کردند امکان ندارد که این عکسها متعلق به یک دوربین هوشمند باشد.

آقای آلوارز در این رابطه حرف هایی را زده است که شنیدنشان خالی از لطف نیست:

“من اصلا نمی خواهم که یک طرفه به قضیه نگاه کنم. دوربین این موبایل از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای در گرفتن عکس استفاده می کند. استفاده از لومیا ۹۵۰ (Lumia 950) تجربه ی خوبی برای من بوده است. یکی از نکاتی که در مورد استفاده از این دوربین ها به آن برخوردم، این بود که می توان عکس های خوبی با نور طبیعی و عالی با این گوشی ثبت کرد. حتی برای ثبت پدیده های نادر و طبیعی که فقط در شب رخ می دهند و نور کمی هم در آن زمان وجود دارد، باعث نشده است که کیفیت عکس ها کم شود و همان میزان نور را هم این دوربین ها به خوبی ثبت کرده اند.

من این بار تصمیم گرفتم که فعالیتم را در دایره شمالگان (مداری موازی با خط استوا در عرض جغرافیایی ۵۶۶/۵ درجه شمالی. در این دایره، خورشید در روز انقلاب زمستانی دیده نمی شود) ادامه دهم، در قسمت شمالی فنلاند و نروژ به دنبال ثبت لحظات ناب از شفق قطبی می گشتم. هدف این ماموریت به تصویر کشیدن مناظر طبیعی مختلف به بهترین نحو بود.”

مایکروسافت -لومیا 950

آیا شما هم می توانید که همچین تصاویری را با ۹۵۰ ( Lumia 950 ) خود ثبت کنید؟

منبع: windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من ۱۰۲۰ دارم میتونم بگم بینظیر هست البته به دوربین کنون Z700 که دارم واقعا نمیرسه ولی خیالم راحت هست که همیشه یه دوربین باکیفیت همراهم هست