فروش بالای شیائومی می ۵

افزایش چند برابری تولید فاکس‌کان بدلیل فروش بالای شیائومی می ۵

حدود یک هفته از معرفی پرچم دار جدید غول چینی دنیای اسمارت‌فونها یعنی شیائومی می ۵ می‌گذرد. اگر فکر می‌کنید که یک هفته برای تبدیل شدن این محصول به یکی از رکوردداران تاریخ دنیای تلفن‌های همراه زمان کمی است، پس سخت در اشتباهید! ۳ روز پیش، شیائومی می ۵، ۱۴ میلیون سفارش را دریافت کرد و امروز این مقدار به ۱۷ میلیون سفارش رسیده است! در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تنها چند دقیقه بعد از آغاز پیش فروش شیائومی می ۵، تمام موجودی انبارهای کمپانی تولید کننده خالی شد و حالا کار به جایی رسیده که شیائومی از تامین کنندگان عمده‌ی خود یعنی فاکس کان‌(Foxconn) و اینونتک‌(Inventec) درخواست کرده است تا تولید خود را تا حد ۴ برابر حجم قبلی افزایش دهند و این میزان در نوع خود یک رکود عجیب به حساب می‌آید.

گفته میشود که شیائومی تنها تعداد ۴ میلیون از این محصول را برای پیش فروش اولیه در نظر گرفته بود و حالا حدود ۴ برابر بیش تر از این تعداد، سفارش ثبت شده است! این در حالی است که فروش اولیه تنها در چین انجام شده است و ۵ روز دیگر نیز قرار است یک فروش عمومی دیگر در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی پکن انجام شود و در سال آینده نیز کمپانی قصد دارد فروش شیائومی می ۵ را تا ایالات متحده گسترش دهد.

Screen Shot 2016-03-03 at 10.05.12 PM

به نظر می‌رسد تلاش شیائومی برای جمع کردن زیبایی، کارایی و قیمت پایین در یک محصول نتیجه‌ی بسیار موفقی را در بر داشته است و شیائومی می ۵، پرچمدار جدید این کمپانی نوظهور چینی در عرصه‌ی دیجیتالی و اقتصادی خواهد بود.

منبع: phoneArena