ایسر مانیتور ۳۲ اینچی ۴K IPS سازگار با G-Sync معرفی کرد

کمپانی ایسر به تازگی مانیتور گیمینگ جدیدی به سری Predator خود اضافه کرد: یک مانیتور ۳۲ اینچی با رزولوشن ۳,۸۴۰ در ۲,۱۶۰ پیکسل با پنل IPS LCD، که با تکنولوژی رفرش متغیر G-Sync انویدیا سازگاری دارد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

برای شروع، جالب است بدانید که پنل  ۴K مانیتور XB321HK دارای تراکم پیکسل ۱۳۸ppi است که برای یک صفحه نمایش دسکتاپی رقمی ایده‌آل به نظر می‌رسد. ایسر همچنین گفته که صفحه نمایش می‌تواند sRGB را صد در صد پوشش داده و با اینکه از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند زمان پاسخگویی آن به ۴ میلی ثانیه برسد. جالب است بدانید با وجود اینکه از G-Sync نیز پشتیبانی می‌شود پنل می‌تواند نرخ رفرش خود را به ۶۰ هرتز برساند.

از نظر ارتباطات نیز در مانیتور درگاه‌های DisplayPort 1.2 ،HDMI و ۴ درگاه USB 3.0 وجود دارد. در محصول جدید Acer از دو بلندگوی درون ساختی ۲W استفاده شده. گیمرها می‌توانند پروفایل شخصی‌سازی شده نیز برای صفحه داشته و به راحتی میان پروفایل‌ها تعویض کنند، آن هم بدون اینکه نیازی به دستکاری منو داشته باشند.

یک قابلیت برای تنظیم رنگ تیره نیز وجود دارد تا کیفیت دید در بازی‌ها افزایش یابد، همچنین از تکنولوژی EyeProtect برای کاهش تشعشع و نور آبی در مانیتور به کار رفته. هرچند صفحه‌ نمایش ایسر چندان ارزان نخواهد بود و گفته شده که قیمت آن ۱,۲۹۹ دلار است.

منبع: Techspot

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*