راه اندازی سرویس جدید گوگل با فضای رایگان 5 گیگابایت در هفته آینده

 

 

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر راه اندازی سرویس جدید گوگل برای رقابت با Dropbox مطرح شد اما حال شواهدی به دست آمده که نشان می‌دهد که غول جستجوی دنیا، سرویس Google Drive را با فضای مجانی بیش از دو برابر دراپ باکس در هفته آینده و برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید، مک و ویندوز راه اندازی خواهد کرد.

 هرچند دراپ‌باکس کاربران بسیاری دارد اما گوگل با یکپارچه‌سازی این فضا با دیگر سرویس‌هایش مطمئنا طیف وسیعی از کاربران را جذب خود خواهد کرد.
Google Drive بصورت مجانی شروع به کار می‌کند و فضای ۵ گیگابایتی را در اختیار هر کاربر قرار خواهد داد. البته اگر فضای بیشتر از ۵ گیگابایت نیاز داشته باشید می‌توانید با پرداخت وجه مربوطه، حجم گوگل درایو خود را افزایش دهید. در حال حاضر Dropbox محبوب‌ترین سرویس ذخیره‌سازی آنلاین (کلاد) است که در ابتدای کار 2GB فضای مجانی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته اگر کاربر دوستان خود را به استفاده از این سرویس دعوت کند، فضای مجانی او تا سقف 8GB افزایش خواهد یافت. اما گوگل در ابتدای کار با فضای مجانی ۵ گیگابایت شروع به کار می‌کند.
Google Drive از طریق انواع مختلف سیستم‌عامل‌ها از جمله Mac, Windows, Android و iOS قابل استفاده خواهد بود. این سرویس قرار است در اواخر هفته آینده رسما شروع به کار کند. وب‌سایت تک‌کرانچ حتی شانس استفاده از نرم‌افزار گوگل داریو را نیز داشته است. اگر شما هم از دراپ‌باکس استفاده می‌کنید آیا با آمدن گوگل درایو حاضر به مهاجرت به این سرویس خواهید شد؟


منبع TechCrunch

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*