Sony Smart Watch ساعتی هوشمند مبتنی بر آندروید

 


ساعت هوشمند سونی، وسیله ای کوچک و مبتنی بر اندروید است که با وصل شدن به بند همراه آن می‌تواند به یک گوشی هوشمند، تبدیل شود. این دستگاه می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی داخل جیبتان وصل شود و بسیاری از کارها اعم از خواندن پیام ها و ایمیل ها و چک کردن شبکه‌های اجتماعی از طریق آن بدون آنکه گوشی را از جیبتان خارج کنید انجام شود.

برای یک طرفدار اندروید که همه نوع محصول اندرویدی دارد، یک ساعت هوشمند اندرویدی نیز می‌تواند جذاب باشد. یک ساعت مچی اندرویدی که از طریق بلوتوث می‌تواند به گوشی هوشمند گوگلی‌تان متصل شود.
چرا یک ساعت هوشمند می‌تواند جذاب باشد؟
از این زاویه به موضوع نگاه کنید که این ساعت می‌تواند یک نمایشگر دیگر برای دستگاه اندرویدی داخل جیبتان باشد. ساعت هوشمند سونی با برخی وقایع مانند تماس ورودی می‌لرزد. این کاربرد ساعت برای افرادی مانند من که همواره چند Missed Call دارند، بسیار مفید است. علاوه بر این می‌توانید روی آن پیام ها و ایمیل هایتان را بخوانید و بدون آن که گوشی هوشمندتان را از جیب خارج کنید فیس بوک و توئیتر را چک کنید.
اگر انجام چنین کارهایی روی یک صفحه OLED لمسی 1.3 اینچی که روی مچ دستتان قرار دارد برایتان جذاب است، پس بد نیست بدانید که این محصول سونی تا پیش از این در بریتانیا موجود بوده و اکنون هم با قیمت 150 دلار در آمریکا عرضه می‌شود.
پل همنت، رئیس واحد خدمات مشتریان آمریکای شمالی بخش ارتباطات موبایل سونی گفت
ساعت هوشمند اولین محصول جانبی هوشمندی است که به صورت یکپارچه به گوشی هوشمند متصل شده و دسترسی و تجربه کاربری آن را گسترش می‌دهد. ساعت هوشمند که هدف طراحی آن استفاده از چند نمایشگر می‌باشد، دسترسی به محتوا و سرگرمی را در حال حرکت و به صورت زنده فراهم می‌کند.
سونی می‌گوید که ساعت هوشمندش ضد گرد‌و‌غبار و ضد‌ لک است.این محصول به همراه یک بند مچی لاستیکی مشکی ارائه می‌شود ولی می‌توانید پنج رنگ دیگر آن (صورتی، سفید، سبز نعناعی، خاکستری و آبی) را نیز به انتخاب خود خریداری نمایید. این وسیله از طریق USB شارژ می‌شود، تا 4 روز شارژ نگه می‌دارد و با دستگاه‌های مجهز به اندروید نسخه 2.1 به بالا کار می‌کند. برای مشاهده این ساعت در سایت سونی، به این لینک مراجعه کنید.
 


منبع MaximumPC

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خودش رو به عنوان گوشی می شه نگه داشت یافقط باید گوشی اندروید داشته باشیم و به گوشی وصل کنیم