۱۰ مورد از بهترین قاب های محافظ گلکسی s7 سامسونگ

در این هفته کمپانی سامسونگ دو شاهکار جدید خود یعنی گلکسی s7 و گلکسی s7 edge را در کنگره موبایل شهر بارسلون معرفی و همچنین اعلام کرد که پیش فروش این محصولات از همین هفته آغاز شده و تا تاریخ ۲۱ اسفند (۱۱ March) در فروشگاه های ۶۰ کشور جهان عرضه میگردند .شرکت های تولید لوازم جانبی نیز به سختی مشغول کار هستند تا قاب محافظ (کیس) و سایر لوازم این دو گوشی هوشمند را در مدلهای متنوع طراحی و عرضه کنند، البته چندین مدل هم از حالا وارد بازار شدند !

در این مطلب از گجت نیوز قصد داریم تا ۱۰ عدد از بهترین قاب های محافظ یا همان کیس را برای گلکسی s7 معرفی و بررسی نماییم .

Spigen Tough Armor

قاب محافظ Spigen Tough ArmorSpigen Tough Armor ساخت شرکت spigen، دارای لبه ای با ضخامت حدود ۰.۲ میلیمتر است تا از صفحه نمایش گلکسی اس ۷ محافظت بیشتری کند . Spigen در طراحی این کیس، دو لایه در نظر گرفته شده، یک لایه نرم برای محافظت از قسمت شیشه ای گلکسی s7 و یک لایه با پوشش سخت که در مقابل ضربه از دستگاه حفاظت خواهد کرد .این قاب در رنگ های متنوع تولید شده و معمولا رنگ اصلی خود گوشی را پنهان میکند .

Spigen Rugged Armor

کیس Spigen Rugged Armorباز هم محصولی دیگر از Spigen ! این قاب از شکستن گلکسی اس ۷ شما جلوگیری میکند، جنس آن انعطاف پذیر است و جلوه زیبایی را نیز به گوشی میدهد . همچنین دکمه های لمسی روی قاب تعبیه شده تا کاربر بتواند بدون هیچ مشکلی با کلیدهای ولوم صدا و پاور کار کند . Spigen از کوسن های هوا با درجه کیفیت بالا در ساخت این کیس استفاده کرده .

سری Poetic Affinity

قاب محافظ گلکسی اس 7 Poetic Affinityقاب محافظ Affinity دقیقا همانی است که قبلا برای اسمارت فون نکسوس ۶P عرضه شده و فقط آن را با گلکسی s7 سازگار کرده اند . این کیس اجازه میدهد تا رنگ اصلی گوشی شما کاملا نمایان باشد زیرا جنس آن از پلاستیک شفاف می باشد . Poetic Affinity همچنین سطح جلویی s7 را نیز پوشش میدهد تا از بوجود آمدن خط و خش یا آسیب دیدگی در صفحه نمایش جلوگیری کند .

Obliq Slim Meta

obliq-slim-meta

همانطور که از نامش پیداست، این قاب بسیار باریک و ساخت شرکت obliq می باشد . این کیس ظاهری شبیه فلز داشته و حس فلزی بودن را نیز به کاربر انتقال میدهد، slim meta از جنسی نرم ساخته شده تا مانع از ایجاد خط و خش روی بدنه s7 گردد .این محصول در سه رنگ طلایی ، نقره ای و مشکی ارائه شده که البته این رنگ ها با رنگ اصلی s7 کاملا سازگاری دارند .

سری Caseology Envoy

محافظ گلکسی اس 7 Caseology Envoyکمپانی Caseology کیس های متعددی را برای galaxy s7 تولید کرده که سری Envoy یکی از بهترینها در میان آنهاست .در پشت این قاب محافظ از چرم استفاده شده و علاوه بر اینکه حس خوبی را در هنگام نگه داشتن در دست به کاربر میدهد، سبک و ظاهر جذابی نیز دارد . Enyoy تنوع رنگی زیادی را داراست و بخوبی تمام قسمت های گوشی را پوشش میدهد، پس دیگر نگران آسیب دیدن s7 خود نباشید .

سری Poetic Revolution

قاب محافظ Poetic Revolutionاگر به سالم ماندن گوشی هوشمندتان خیلی حساس هستید و نمیخواهید کوچکترین آسیبی به آن برسد، این مدل برایتان کاملا مناسب است و به دلیل داشتن محافظ صفحه، از خراشیده شدن صفحه نمایش نیز جلوگیری می نماید . با اینکه گلکسی اس ۷ در مقابل آب مقاوم است، این کیس ضد آب نبوده و البته چندان هم خوش قیافه نیست اما حداقل سالم ماندن گوشی را تضمین میکند !

سری Caseology Vault

کیس Caseology Vaultسری Vault  از جنس پلی کربنات ساخته شده و میتواند محافظ خوبی برای گلکسی اس ۷ شما باشد. رنگ بندی و طرح های متنوع این قاب به شما امکان آن را میدهد که بنا بر سلیقه و نسخه  s7 خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

Speck Candyshell

قاب محافظ Speck Candyshell Caseپیشاز این در گجت نیوز ، این قاب را که برای گلکسی s6 ساخته شده بود بررسی کرده ایم: بهترین قاب های محافظ Galaxy s6

اکنون همان کاور محافظ قبلی را داریم فقط با این تفاوت که برای گلکسی s7 طراحی گردیده. Speck  تا حد زیادی مانع از لیز خوردن گوشی در دست می شود، همچنین رنگ و طرح های متنوع آن باعث محبوبیت بیشترش شده است .

VRS High Pro Shield

کاور VRS High Pro Shieldنام این کیس Verus است که اکنون به VRS تغییر پیدا کرده. یک کیس محافظ ظریف و عالی با رنگ بندی متنوع . رنگ ساتن نقره ای VRS یکی از خاص ترین طرح هایش است .این محصول میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا قیمت ارزانتری نسبت به سایرین دارد .

VRS Layered Dandy

محافظ گلکسی اس7 VRS Layered Dandyاگر یک قاب محافظ شبیه کیف پول و ساخته شده از چرم مصنوعی بیشتر با سلیقه شما سازگار است، Layered Dandy میتواند انتخاب مناسبی باشد . شکاف های تعبیه شده در این کاور، محل مناسبی برای نگهداری کارتها، پول و حتی گواهینامه رانندگی شماست . ضمنا این کیف جالب هنگام تماشای ویدئو به کمکتان می آید و گوشی را در حالت ایستاده نگه میدارد !

منبع: AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*