ZOPO Speed 8 رونمایی شد؛ اولین گوشی با پردازنده‌ی ده هسته‌ای در جهان

امروز در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 )، کمپانی ZOPO از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. این گوشی جدید که زوپو اسپید ۸ ( ZOPO Speed 8 ) نام دارد، اولین گوشی‌ست که از تراشه‌ی قدرتمند هلیو X20 در آن به کار رفته. و کمپانی نیز محصول خود را «اولین موبایل با پردازنده‌ی ده هسته‌ای جهان» نامیده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که از قبل اعلام شده بود، امروز کمپانی گوشی ZOPO Speed 8 را معرفی کرد. جالب است بدانید که در مراسم قهرمان MotoGP جهان، Jorge Lorenzo حضور داشت. این گوشی از یک تراشه‌ی قدرتمند ساخت مدیاتک به نام هلیو ایکس ۲۰ ( Helio X20 ) استفاده می‌کند که جالب است بدانید این تراشه اولین در نوع خود است که یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای دارد. Speed 8 نیز عنوان اولین موبایل جهان که در آن از یک هلیو X20 استفاده شده را به دست آورده.

ZOPO Speed 8 رونمایی شد ؛ اولین گوشی با چیپست هلیو X20 1

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌ی ۵.۵ اینچی FHD، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، و باتری با ظرفیت ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. در پشت گوشی Speed 8 از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با سنسور IMX230 سونی به همراه فلش LED دوگانه به کار رفته و در جلوی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قابل مشاهده است. جالب است بدانید که در عقب گوشی یک سنسور اسکنر اثر انگشت نیز یافت می‌شود و در محصول جدید ZOPO یک درگاه USB نوع C وجود دارد.

ZOPO Speed 8 رونمایی شد ؛ اولین گوشی با چیپست هلیو X20 2

شایان ذکر است که ZOPO Speed 8 از سیم کارت دوگانه و ارتباطات ۴G LTE پشتیبانی کرده و مبتنی بر سیستم عالم اندروید ۶.۰ مارشمالو است. در ادامه می‌توانید ویدیویی تیزر تبلیغاتی این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قلب مهندس های آی تی وایمیسه از خوشحالی
    یه گوشی ایده آل