معرفی تبلت جدید Lenovo IdeaTab S2109+ویدیو

 

 

کمپانی چینی Lenovo چندی است وارد بازار تبلت‌ها شده است. مدل‌های قبلی تبلت‌های این شرکت، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبتا مناسبی داشتند و در عین حال قیمت آنها نیز بسیار معقول و متعادل بود. لنوو از نظر کیفیت نیز تا کنون در زمینه تبلت‌ها خوب عمل کرده و با هدف گرفتن بازار میانی قیمت، توانسته تا حد قابل قبولی موفق باشد. حال این کمپانی قصد دارد تبلت IdealPad S2109 را که به چهار اسپیکر و سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.0 مجهز است، ارائه کند. این تبلت 9.7 اینچی جدید لنوو، از نظر ظاهری نیز باریک و جذاب به نظر می سد.

لنوو قصد دارد در تبلت جدید خود IdeaTab S2109 که به زودی آن را ارائه می کند، از نسخه 4.0 یا ساندویچ بستنی اندروید استفاده کند. بدنه باریک این تبلت تنها 8.9 میلیمتر ضخامت دارد. نمایشگر 9.7 اینچی S2109 از نوع IPS بوده و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی نیز بر روی نمایشگر خودنمایی می‌کند.
چهار اسپیکر در پشت این تبلت وجود دارد که لنوو مدعی است به بازتولید بیس صدا کمک کرده و در نتیجه صدای قوی‌تری تولید می‌کند. همچنین پورت‌های microUSB و microHDMI و یک اسلات کارت microSD نیز بر روی بدنه این تبلت تعبیه شده است.
لنوو هنوز سایر اطلاعات این تبلت از جمله سرعت و نوع پردازنده، و قیمت آن را فاش نکرده است. با این حال وقتی این تبلت راهی بازار شود، می تواند موقعیت کنونی لنوو را در بازار تبلت ها مستحکم‌ کرده و جایگزین تبلت IdeaPad K1 خواهد شد. اطلاعات زیر تنها مواردی هستند که در سایت لنوو به آنها اشاره شده است.

    IDEATAB S2 SERIES
    Super slim and light for comfort and ease of use
    Rich HD video with wide viewing angle
    Up to Android™ 4.0 operating system
    Detachable keyboard and USB docking
    9" AVAILABLE MAY 2012
    10" AVAILABLE JULY 2012

در بازار شلوغ تبلت‌های اندرویدی به جرات می‌توان گفت که لنوو متعادل‌ترین قیمت‌ها را نسبت به کیفیت محصولاتش داشته است. به نظر می‌رسد S2109 نیز در همان مسیر قبلی یعنی قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، گام بردارد. در ویدئویی زیر می توانید ظاهر زیبای این تبلت را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*