گلکسی اس ۷ به ماژول دوربین IMX260 سونی و اسپیکر مرغوب‌تر مجهز شده است

مطالب زیادی درباره کیفیت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به‌کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 ) در فضای مجازی انتشار یافته‌اند، اما از نوع سنسور مورد استفاده سامسونگ حرفی به میان آورده نشده است. شرکت سونی تامین سنسورهای دوربین پرچمداران جدید سامسونگ را عهده‌دار شده و IMX260 تنها ماژول دوربین پرچمداران سری اس سامسونگ خواهد بود.

s7-s7-edge-camera-audio-aidaسونی برای کمپانی‌های سامسونگ و اپل به‌دلیل فروش بالای محصولاتشان ساخت ماژول دوربین را برعهده گرفته و طراحی و تولید سایر قسمت‌های دوربین نظیر واحد پردازشی تصاویر ثبت شده توسط شرکت سفارش دهنده انجام می‌پذیرد.

سنسور IMX260 یک ماژول دوربین با کیفیت شرکت سونی محسوب می‌شود که به سفارش سامسونگ برای اسمارت‌فون های S7 edge و Galaxy S7 ساخته شده‌اند. به گفته سامسونگ، این سنسور ۱/۲.۵ اینچی ۱.۴ میکرونی ۹۵ درصد نور بیشتری نسبت به IMX240 به‌کار رفته در Galaxy S6 جذب می‌کند. همچنین فناوری جدید دوآل پیکسل (Dual Pixel) تعبیه شده در دوربین پرچمداران جدید سامسونگ سرعت فوکوس خودکار دوربین را به‌هنگام تصویربرداری افزایش می‌دهد.

سامسونگ در ساخت پرچمداران جدید خود از DAC جدیدی استفاده نموده که کیفیت صدای خروجی تلفن همراه را افزایش می‌دهد. مبدل دیجیتال به آنالوگ دیوایس‌ها که به اختصار DAC خوانده می‌شود نسبت به نسل گذشته سری گلکسی اس با پیشرفت‌هایی همراه بوده و سامسونگ خبر از کیفیت بالاتر صدا در S7 edge و Galaxy S7 نسبت به Galaxy S6 می‌دهد.

گفته می‌شود اسپیکر به‌کار رفته در گلکسی اس۷ توانی درحدود اسپیکرهای ۱.۵ واتی تعبیه شده در سایر گوشی‌ها دارد، که البته مقاومت بالایی دربرابر نفوذ آب از خود نشان می‌دهد.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*