اچ تی سی از سه گانه جدید Desire 630,825,530 با الگوی رنگی منحصر به فرد در پشت گوشی، رونمایی کرد

کمپانی HTC (اچ تی سی) که حضور کم رنگی در نمایشگاه MWC امسال داشته است ، ساعاتی پیش از سه گانه جدید سری دیزایر (Desire) رونمایی کرد. موبایل های این سه گانه عبارتند از HTC Desire 825 (اچ تی سی دیزایر ۸۲۵) ، HTC Desire 630 (اچ تی سی دیزایر ۶۳۰) و HTC Desire 530 (اچ تی سی دیزایر ۵۳۰). برای آشنایی با جزییات فنی این ۳ گوشی جدید در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

HTC (اچ تی سی) در ساخت سه گانه جدید دیزایر (Desire) از پلی کربنات استفاده کرده که ظاهری نسبتا جذاب را برای قسمت پشتی گوشی به ارمغان آورده است. یک فرایند میکرو اسپلش، الگوی منحصر به فردی را با توجه به رنگ هر گوشی ایجاد می کند که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.خب برویم به سراغ معرفی این سه گانه جدید HTC :

اچ تی سی دیزایر ۸۲۵ ( HTC Desire 825 )

HTC Desire 825 (8)

اول به سراغ رهبر این سه گانه می رویم، یعنی گوشی HTC Desire 825 (اچ تی سی دیزایر ۸۲۵) که با دو رنگ در بدنه ارائه شده است. بدنه سفید رنگ که الگوی آن با مخلوطی از رنگهای خاکستری و صورتی ایجاد شده و نمونه دیگر نیز با بدنه خاکستری گرافیتی رنگ که با الگویی طلایی اسپری شده است.

البته اگر از این دو الگو خوشتان نیامد می توانید از قابهایی که توسط همین الگوریتم رنگ آمیزی شده اند استفاده کنید.

پکیج HTC Desire 825 (اچ تی سی دیزایر ۸۲۵) همراه با هدست های محبوب Hi-Res عرضه خواهد شد.البته خود گوشی دارای صدای نوع Hi-Res و BoomSound هم است. بلندگوهای استریو نیز در قسمت پشتی HTC (اچ تی سی) قرار دارند.

این گوشی دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی و رزولوشن ناامید کننده ۷۲۰ پیکسل است و در بدنه خود نیز از یک پردازنده قدیمی Snapdragon 400 قدرت می گیرد. رم ۲ گیگی این گوشی نیز مانند پردازنده عادی است و حافظه ذخیره سازی هم ۱۶ گیگا بایت است.البته قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز دارد و از اندروید ۶ Marshmallow هم بهره می برد.

HTC (اچ تی سی) می گوید شما شاید در طول عمرتان ۲۵ هزار عکس سلفی بگیرید به همین دلیل باید دوربین سلفی خوبی داشته باشید.با توجه دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی در HTC Desire 825 (اچ تی سی دیزایر ۸۲۵) شما می توانید با بهترین کیفیت سلفی هایتان را ثبت کنید و حتی می توانید از آرایش مجازی نیز بهره ببرید.

دوربین عقبی ۱۶ مگا پیکسلی است، هر دو دوربین توانایی فیلم برداری با کیفیت خوب ۱۰۸۰ مگا پیکسل را دارا هستند.این موبایل هم دارای دو ورژن تک سیم کارته و دو سیم کارته است، البته بستگی به موقعیت مکانی شما دارد.این گجت دارای یک باتری کوچک ۲,۷۰۰mAh هم هست.

اچ تی سی دیزایر ۶۳۰ ( HTC Desire 630 )

HTC Desire 630 (اچ تی سی دیزایر ۶۳۰) تقریبا مثل قبلی است ولی کمی از نظر اندازه کوچکتر به نظر می رسد.این گوشی دارای یک نمایشگر ۵ اینچی و یک باتری ۲,۲۰۰mAh است. این گوشی هم مانند قبلی دارای طرحهای رنگی خیره کننده و صدای Hi-Res است. و دوربین این یکی هم دقیقا مانند قبلی هست، یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد.

خب اینها را که گفتیم خبرهای خوب بود، حالا خبرهای بد راهم گوش کنید: دقیقا ویژگی های سخت افزاری قبلی را داراست، یعنی همان هارد و همان پردازنده و همان رم و این بار فقط نوع دو سیم کارته آن برای فروش موجود است.

اچ تی سی دیزایر ۵۳۰ ( HTC Desire 530 )

HTC Desire 530 (اچ تی سی دیزایر ۵۳۰) ورژن پایین تره HTC Desire 630 (اچ تی سی دیزایر ۶۳۰) است. نمایشگر این گوشی مانند نمایشگر HTC Desire 630 (اچ تی سی دیزایر ۶۳۰) ۵ اینچی است ولی پردازنده فرق می کند و این گوشی قدرت خود را از Snapdragon 210 می گیرد و از رم ۱.۵ گیگی هم بهره می برد.میزان حافظه ذخیره سازی ثابت مانده و همان ۱۶ گیگ است.افزودن کارت حافظه نیز بر روی این نسخه پشتیبانی می شود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر از این الگو های رنگی موبایلها خوشتان نمی آید می توانید نسخه بدون الگوی آنها را نیز تهیه کنید.

دوربین جلویی هم مانند دو موبایل قبلی ۵ مگا پیکسل هست ولی دوربین عقبی ۵ مگا پیکسل کمتر شده است.و به رزولوشن نمایشگر هم اشاره ای نشده است.این نسخه مانند دو موبایل قبلی دارای الگوی رنگی هم هست ولی کیفیت صدا فقط در اسپیکرهای جلویی وجود دارد و خبری از صداو هدست Hi-Res نیست.

این سه گوشی جدید در ماه مارس به قفسه فروشگاه ها اضافه خواهند شد.

منبع:GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بیخود نیست داره ورشکست میشه.
    تو رو خدا نگاه کن. مثلا میانرده داده بیرون!!!
    میان رده سامی، سری j & e هستن
    میانرده لنوو و ژیاومی، k3note و redmi note 2&3 هست اونم با اون خوصوصیات و اون قیمت
    میانرده هواوی، گوشی های مثل honor 4c و بقیه هستن.
    در کل، همون بهتر که ورشکست بشه