پیشنهاد 1 میلیارد دلاری فیس بوک برای خرید Instagram شبکه اشتراک گذاری عکس

 

 

Instagram یک نرم‌افزار محبوب ابزارهای هوشمند است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند عکس‌های مورد علاقه شان را به اشتراک گذارند. این شبکه اجتماعی که تنها نسخه موبایل آن طراحی شده و از طریق وب قابل دسترسی نیست، در مدت کوتاهی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و پیش از عرضه نسخه اندروید، بیش از 30 میلیون کاربر داشته است. اکنون نیز قرار است فیسبوک آن را به قیمت 1 میلیارد دلار از آن خود کند. در ادامه جزئیات بیشتری را از این معامله مشاهده می‌کنید.

Instagram در اکتبر 2010 برای سیستم عامل iOS معرفی شد. یک سال پس از عرضه این نرم افزار برای آیپد و آیفون، نسخه اندرویدی آن نیز هفته گذشته عرضه شد.
اکنون پس از گذشت یک سال از معرفی این نرم‌افزار و محبوبیت آن بین کاربران، مارک زاکربرگ مدیر شبکه اجتماعی فیس‌بوک، برای Instagram دندان تیز کرده و قصد دارد آن را با قیمت بالایی خریداری کند. وی به منابع خبری اعلام کرده که قصد دارد Instagram را به عنوان یک شبکه اجتماعی مجزا، گسترش داده و امکان اشتراک گذاری عکس‌ها در سایر شبکه‌های اجتماعی را در Instagram محدود نخواهد کرد.
نرم‌افزار  Instagram رایگان بوده و به کاربران اجازه می‌دهد 17 فیلتر متنوع رنگی را بر روی عکس‌ها اعمال کنند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این نرم‌افزار رایگان و جذاب، مقاله "برنامه Instagram چه قابلیت‌ها و کاربردهایی دارد" را مطالعه کنید.

زاکربرگ در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک اعلام کرده:

    ما تصور می‌کنیم که اتصال Instagram به سایر شبکه‌های اجتماعی مهم است. ضمنا قابلیت‌های تازه‌ای همچون امکان دنبال کردن افراد از طریق فیس‌بوک نیز به Instagram اضافه خواهد شد .

وی همچنین افزود:

    این اولین بار است که ما قصد داریم محصولی را که بیش از 30 میلیون کاربر دارد، به کار گیریم و به همین دلیل این پروژه برای فیس‌بوک بسیار حساس است.

آقای Kedroskey در باره این معامله اذعان داشته:

    این معامله در سرعت بسیار کمی اتفاق افتاد. بعد از عرضه Instagram برای اندروید و جذب روزانه 1 میلیون کاربر، مشخص شد که Instagram تنها یک شبکه برای اشتراک گذاری عکس نبوده و می‌تواند رقیب جدی فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی باشد. این تنها دلیلی بود که فیس‌بوک به فکر خرید این شبکه اجتماعی افتاد.

اگر تاکنون این نرم‌افزار فوق العاده را بر روی تلفن یا تبلت هوشمند خود نصب نکرده اید، همین حالا اقدام کنید و پیش از آنکه Facebook تغییرات مورد نظرش را بر روی آن اعمال کند، از آن بهره ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*