face.com وب سایت تشخیص سن افراد از روی عکسشان

 

 

از طریق این سرویس سن دوست خود را که تا دیروز یک راز بشمار می‌رفت،بدست آورید

وب سایت Face.com در واقع یک نرم افزار آنلاین تشخیص چهره‌ است که به تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده که براساس عکس چهره شخص،‌ سن او را تخمین می‌زند. اگر از این سرویس استفاده کنید حتما از دقت عملکرد آن شگفته زده خواهید شد. این نرم‌افزار دارای API مخصوص تولیدکنندگان نرم‌افزار است که به آنها امکان استفاده از این قابلیت را در برنامه‌هایشان می‌دهد. به عنوان مثال مرورگرهای وب‌ می‌توانند از طریق وب‌کم چهره کاربر را تشخیص داده و از دسترسی کودکان به سایت‌های مربوط به بزرگسالان خودداری کنند.

عملکرد ابزار جدید Face فوق‌العاده است در چند نمونه‌ای که ما آزمایش کردیم محاسبه سن بسیار نزدیک به واقعیت و با تفاوت یک تا سه سال انجام شد. همانطور که پیش‌تر گفته شد این ابزار برای تولیدکنندگان نرم‌افزار کاربرد دارد و به راحتی می‌توان از آن در وب‌سایت‌ها استفاده کرد. اما اگر شما هم می‌خواهید قدرت آن را بسنجید به این آدرس مراجعه نموده و از ستون سمت چپ، گزینه Upload Photo را انتخاب کنید. سپس چهره‌های موجود در عکس آپلود شده تشخیص داده شده و اطلاعاتی در رابطه با جنسیت، سن، باز یا بسته بودن دهان، لبخند زدن یا نزدن چهره‌ها اعلام می‌شود.
این API براساس استانداردهای HTML5 و JSON کار می‌کند و به راحتی می‌توان از آن در نرم‌افزارهای موبایل، وب‌سایت ها و یا حتی نرم‌افزارهای مبتنی بر کامپیوترهای شخصی استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*