ال‌جی جی ۵ در بنچمارک AnTuTu کولاک به پا کرد

ال‌جی جی ۵ دیروز در کنفرانس خبری ال‌جی رسما رونمایی شد. گوشی اندرویدی که در آن از یک تراشه‌ی فوق العاده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده است. این موبایل نه تنها دارای طراحی خاصی می باشد، بلکه از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برد و به تازگی توانسته در بنچمارک AnTuTu کولاک به پا کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که گفتیم در پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام استفاده شده است. بر روی این تراشه، یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی Kryo قرار دارد که با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز کار می‌کند. همچنین ۴ گیگابایت رم نیز در گوشی G5 به کار رفته است.

هرچند‌، هنوز یک روز هم از معرفی این گوشی نگذشته که سریعا بنچمارک‌های گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. البته باید قبول کرد که نمرات و امتیازات کسب شده توسط این گوشی، فوق العاده هستند. در حقیقت، G5 توانسته تمام رکورد‌های قبلی AnTuTu را بشکند. در ادامه می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

ال‌جی جی ۵ در بنچمارک AnTuTu کولاک به پا کرد ۱همانطور که مشاهده می‌کنید ال‌جی جی ۵ توانسته با کسب امتیاز ۱۳۳,۰۵۴ رکورد بنچمارک AnTuTu را بشکند.

مشخصات فنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 )

صفحه نمایشنوع : IPS LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ

اندازه : ۵.۳ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل

محافظ : گوریلا گلاس ۴

سیستم عاملاندروید ۶ مارشمالو
حافظهحافظه رم : ۴ گیگابایت

حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت، قابل افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی

پردازندهچیپست ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
پردازنده گرافیکیآدرنو ۵۲۰
شبکه۲G, 3G, 4G LTE,
HSPA, EDGE, GPRS etc.
دوربیندوربین اصلی : ۲۰ مگاپیکسل

دوربین جلو ( سلفی ) : ۸ مگاپیکسل

باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من ال جی رو واسه صفحه نمایش بزرگش دوست دارم ولی g5 اصلا اون چیزی نیست که میخواستم و منتظر دوربین ۲۰ مگا پیکسلیش بودم فکر کنم بین g4 و v10 یکیشو بگیرم

    • دوست عزیز همیشه ک دوربین به مگاپیکسل نیست !!! دوربینای گوشیای الجی همیشه از همه ی شرکتا بهتر بوده و قابل رقابت با دوربینای ایفونه ( تو بعضی مواقع حتی بهتر بوده ) و حتما الجی جی۵ هم مثل دوربین الجی جی۴ یکه تازی میکنه

      • دوست عزیز دقیقا منظورت از همه ی شرکت ها نوکیا یا مایکروسافت که نیست احیاناً…!!!!!!!!!!!!!!
        چون هیچکدوم از لحاظ دوربین به گرد گوشیای مایکروسافت و نوکیا نخواهد رسید